Auteur Topic: Cashmere  (67530 keer gelezen)

Danny

  • Gebruiker
  • Berichten: 267
    • Bekijk profiel
Cashmere
Gepost op: 08 oktober 2004 – 19:22:41
Heeft iemand ervaring met dit merk? http://www.brunellocucinelli.it
Vind t supermooi allemaal en ben benieuwd waar dit verkocht wordt in Nederland!
:roll:

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Re: Cashmere
Reactie #1 Gepost op: 08 oktober 2004 – 19:37:38
Citaat van: "Danny"
Heeft iemand ervaring met dit merk? http://www.brunellocucinelli.it
Vind t supermooi allemaal en ben benieuwd waar dit verkocht wordt in Nederland!
:roll:
Dit zal wel niet goedkoop zijn aangezien je voor 100% cahsmere aardig wat betaald.Heb afgelopen zomer een paar 100% baby cashmere sokken gekocht kosten 198 euro met een beetje geluk kan je er 1 jaar mee doen maar ze zitten wel boterzacht.Brunellocucinelli ken ik niet maar zal eens voor je informeren.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Danny

  • Gebruiker
  • Berichten: 267
    • Bekijk profiel
Re: Cashmere
Reactie #2 Gepost op: 08 oktober 2004 – 19:44:35
Das altijd mijn punt!  :wink:  Als ik iets zie wat ik mooi vind, betaal ik de hoofdprijs...  :shock:

Baby Cashmere? Ik denk dat je niet bedoeld dat mijn kleine neefje die  sokken past...  :roll: Kun je daar (Baby Cashmere) iets meer over vertellen? Eventueel met een merk en een URL?

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Cashmere
Reactie #3 Gepost op: 08 oktober 2004 – 20:04:12
Alle mooie dingen hebben zo zijn prijs kan zelf de verleiding ook niet weerstaan en hup daar gaat mijn portomenee weer.Sokken zijn van het merk Bardelli uit milaan gekocht in een piep klein winkeltje in Napels.Baby cashmere wil zeggen dat de wol komt van een jonge cashmeregeit.Omdat de geit  nog zo jong is de wol daarvan extra zacht.Overigens verkoopt Oger-Amsterdam ook cashmere sokken mits nog op voorraad verder in nederland slecht te verkrijgen.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Danny

  • Gebruiker
  • Berichten: 267
    • Bekijk profiel
Cashmere
Reactie #4 Gepost op: 08 oktober 2004 – 20:09:40
Thanks! Ben nu al verslaafd aan de sokken van Bardelli! ;-) Zal eens bij Oger kijken als ik er ben... Wacht met spanning af of je nog meer informatie kunt achterhalen over: Brunello Cucinelli.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Cashmere
Reactie #5 Gepost op: 08 oktober 2004 – 20:13:45
Let wel chasmere is boterzacht en gaan mits je geen al te grote teen heb iets korter mee als een gewone kous.Maarja als er een gat in komt dan kan je hem altijd nog als schoenpoets doek gebruiken hij poets mooi uit :lol:
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Danny

  • Gebruiker
  • Berichten: 267
    • Bekijk profiel
Cashmere
Reactie #6 Gepost op: 08 oktober 2004 – 20:22:18
Citaat van: "gusto napolitano"
Let wel chasmere is boterzacht en gaan mits je geen al te grote teen heb iets korter mee als een gewone kous. Maarja als er een gat in komt dan kan je hem altijd nog als schoenpoets doek gebruiken hij poets mooi uit :lol:


No pain, no gain! hahaha Thanks voor de tip! Binnenkort nieuw in mijn assortiment... Cashmere sokken met vingergaten... \:D/

Fedor

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.934
    • Bekijk profiel
Cashmere
Reactie #7 Gepost op: 08 oktober 2004 – 20:43:05
Ben het helaas alleen bij damesmodezaken tegengekomen...

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Cashmere
Reactie #8 Gepost op: 08 oktober 2004 – 20:51:01
Wellicht andere merken te koop in nederland is echter wel moeilijk.Het scheelt je echter wel een aardige duit .
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Danny

  • Gebruiker
  • Berichten: 267
    • Bekijk profiel
Cashmere
Reactie #9 Gepost op: 08 oktober 2004 – 20:53:33
Citaat van: "Fastcruiser"
Ben het helaas alleen bij damesmodezaken tegengekomen...


Dan moet r ergens een ingang zijn voor herenkleding!

Mag ik trouwens meteen van de gelegenheid gebruik maken om je te vragen of je een vermelding op je site wilt zetten? Als je meer informatie nodig hebt, stuur maar n mailtje... Thanks!

Danny

  • Gebruiker
  • Berichten: 267
    • Bekijk profiel
Cashmere
Reactie #10 Gepost op: 08 oktober 2004 – 20:55:03
Citaat van: "gusto napolitano"
Wellicht andere merken te koop in nederland is echter wel moeilijk.Het scheelt je echter wel een aardige duit .


Kom regelmatig private labels tegen in de winkels waar ik zaken meedoe... maar dat is t net niet!  :roll:

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Cashmere
Reactie #11 Gepost op: 08 oktober 2004 – 21:04:51
Waar je vooral op moet letten is dat je kan zien dat het 100% cashmere is,hier wordt nogal mee gerommeld.Komt vaak voor bij pakken en jassen.Als je dan naar de prijs kijkt zie je dat dat niet voor die prijs kan,het moet dan drie keer zoveel zijn.Cashmere is een nogal schaars wolletje ( weinig kilo per geit voor een hoge prijs )
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Danny

  • Gebruiker
  • Berichten: 267
    • Bekijk profiel
Cashmere
Reactie #12 Gepost op: 08 oktober 2004 – 21:10:40
Citaat van: "gusto napolitano"
Waar je vooral op moet letten is dat je kan zien dat het 100% cashmere is,hier wordt nogal mee gerommeld.Komt vaak voor bij pakken en jassen.Als je dan naar de prijs kijkt zie je dat dat niet voor die prijs kan,het moet dan drie keer zoveel zijn.Cashmere is een nogal schaars wolletje ( weinig kilo per geit voor een hoge prijs )


Ga binnenkort naar Rome... daar zal t vast makkelijker gaan!

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Cashmere
Reactie #13 Gepost op: 08 oktober 2004 – 21:14:59
Dat denk ik wel er is daar een betere keus in dit soor dingen :wink:
Support your local Mikey Fuoco chapter.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Cashmere
Reactie #14 Gepost op: 10 oktober 2004 – 12:56:56
Citaat van: "Danny"
Thanks! Ben nu al verslaafd aan de sokken van Bardelli! ;-) Zal eens bij Oger kijken als ik er ben... Wacht met spanning af of je nog meer informatie kunt achterhalen over: Brunello Cucinelli.
Voor the Gentleman onder ons 100% cashmere sokken.

\:D/
Support your local Mikey Fuoco chapter.