Auteur Topic: Incotex  (183283 keer gelezen)

Architect

• Bekijk profiel
Re: Incotex
Reactie #435 Gepost op: 09 augustus 2010 - 20:27:56
Heb je toevallig een pak van Suit Supply? Dan kunnen we een aardige richting geven denk ik.

Nee, heb ik helaas niet. Alle broeken die ik bezit hebben een W/L maat.
Zou de Suit Supply de service geven om even mijn maten op te meten?
Anders ga ik dat eens proberen.

Pat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #436 Gepost op: 09 augustus 2010 - 20:29:12
SuSu levert zeker maatwerk.

Wat betreft de Incotex ja die moet je dan door iemand op lengte laten maken.

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #437 Gepost op: 09 augustus 2010 - 20:32:49
Oke, hoe moet ik dat dan zien? Met een broek ga ik naar de lokale kleermaker en laat hem daar afwerken?
Ik ben echt helemaal nieuw op dit gebied, dus ben de hulp ernstig nodig, haha.

Ja, klopt.

De broek waarnaar je verwijst heeft inderdaad onafgewerkte pijpen, op de Yoox-website wordt dat aangegeven met 'unfinished hems'.

Mediaman

• Gast
Reactie #438 Gepost op: 09 augustus 2010 - 20:59:35
Nee, heb ik helaas niet. Alle broeken die ik bezit hebben een W/L maat.
Zou de Suit Supply de service geven om even mijn maten op te meten?
Anders ga ik dat eens proberen.

Natuurlijk doen ze dat voor je als service, je kan daar toch een pak passen. Het is sowieso een winkel met goede spullen, wie weet waar je tegenkomt.

marcos

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #439 Gepost op: 09 augustus 2010 - 22:28:06
Waarschijnlijk overbodig om te zeggen, maar ik denk dat als je Incotex online koopt het wel een gok is. De meeste Incotex-broeken die ik momenteel draag zijn maat 50 maar bij de collectie van afgelopen seizoen kwam ik daar tot mijn knieen in; waren hele slanke broeken.

Mediaman

• Gast
Reactie #440 Gepost op: 09 augustus 2010 - 22:29:26
Waarschijnlijk overbodig om te zeggen, maar ik denk dat als je Incotex online koopt het wel een gok is. De meeste Incotex-broeken die ik momenteel draag zijn maat 50 maar bij de collectie van afgelopen seizoen kwam ik daar tot mijn knieen in; waren hele slanke broeken.

Wat is het risico, stuur je ze toch gewoon terug?

marcos

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #441 Gepost op: 09 augustus 2010 - 22:35:54
Gedoe.

Mediaman

• Gast
Reactie #442 Gepost op: 09 augustus 2010 - 22:39:15
Gedoe.

Dat 'gedoe' scheelt als je slaagt een hoop geld, de moeite waard.

Mitchell

• Gebruiker
  • 100% Cashmere
    • Bekijk profiel
Reactie #443 Gepost op: 09 augustus 2010 - 22:40:15
Gedoe.

Het (gratis) retourneren bij Yoox, via UPS, vind ik zelf erg makkelijk en snel gaan.

marcos

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #444 Gepost op: 09 augustus 2010 - 22:49:01
Ik wilde 1 keer iets retourneren en kon daarvoor de halve stad doorcrossen naar een depot bij  Sloterdijk ergens. Ben ik iets te lui voor. Maar goed, als dat geen probleem is, dan moet je het gewoon bestellen en terugsturen als het niets is.

GSA

• Gast
Reactie #445 Gepost op: 09 augustus 2010 - 22:54:09
Gedoe.
x2! Als ik ergens een hekel aan heb is het een gele dag wachten op een of andere koeriersdienst die een pakketje komt afleveren om daarna weer een dag te moeten wachten om het pakketje af te geven.

Mitchell

• Gebruiker
  • 100% Cashmere
    • Bekijk profiel
Reactie #446 Gepost op: 09 augustus 2010 - 22:57:18
O, vreemd. De UPS kwam het bij mij gewoon ophalen. Ideaal. Maar goed, ieder zo zijn eigen voorkeur natuurlijk. Een kledingstuk in de winkel kunnen passen voor de aanschaf, is natuurlijk ook wel erg fijn.

@Architect: Ik ben erg tevreden met mijn Incotex'jes. Mooie broeken, goede kwaliteit met een fijne pasvorm. En zeker voor die Yoox-prijzen is het heel erg leuk om ze te kopen. Ik zou dus gewoon de gok wagen en die broek kopen. Mocht-ie daarna toch te slank of wijd blijken, kan je 'em altijd nog retourneren.

De lengte van de pijpjes zou ik mij geen zorgen over maken. Zoals al eerder aangegeven, worden ze doorgaans met unfinished hems geleverd. Even afspelden op de juiste lengte, langs brengen bij de kleermaker en jij hebt daarna een prima broekje!

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #447 Gepost op: 09 augustus 2010 - 23:50:47
Ik wilde 1 keer iets retourneren en kon daarvoor de halve stad doorcrossen naar een depot bij  Sloterdijk ergens. Ben ik iets te lui voor. Maar goed, als dat geen probleem is, dan moet je het gewoon bestellen en terugsturen als het niets is.

Dit! + Veel.

Mediaman

• Gast
Reactie #448 Gepost op: 10 augustus 2010 - 07:39:21

x2! Als ik ergens een hekel aan heb is het een gele dag wachten op een of andere koeriersdienst die een pakketje komt afleveren om daarna weer een dag te moeten wachten om het pakketje af te geven.

Laat het bezorgen op je werk en op zaterdagochtend je retourzending naar het postkantoor brengen.  

:-^

Fredd

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #449 Gepost op: 10 augustus 2010 - 10:54:16
Naar het postkantoor brengen is niet eens nodig,  je kan een UPS afhaling plannen (ook op kantoor). Zelf laat ik alles via postkamer op kantoor lopen en dat werkt prima. Overigens bij yoox ook altijd geld terug gekregen en nog nooit vragen of opmerkingen.