Auteur Topic: Incotex  (183294 keer gelezen)

Mitchell

• Gebruiker
  • 100% Cashmere
    • Bekijk profiel
Re: Incotex
Reactie #375 Gepost op: 03 februari 2010 - 18:19:09
Dan trek je toch een keer geen string aan Mitchell.  :wink:

Haha! Maar ik draag die roze string, ingelegd met swarovski diamantjes, juist zo graag.  :-(

O:)
Laatst bewerkt op: 03 februari 2010 - 19:53:38 door Mitchell

Pico

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #376 Gepost op: 03 februari 2010 - 19:22:18
Heb zelf een witte Inco van katoen-linnen, en hoogstens de naden aan de binnenzijde schijnen door.
witte broeken van 100% katoen hebben dat niet.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #377 Gepost op: 03 februari 2010 - 23:47:54
Dan rode onderbroek aan, is mij verteld.
Zou Ome Gusto zeggen. ;)

JJ

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #378 Gepost op: 28 februari 2010 - 18:41:19
Heb ooit bij Oger een Incotex gekocht waarvan de pijpen verkort moesten worden, dus op maat gemaakt. Dit was een maat 50. Nu zie ik bij Yoox ook af en toe leuke modellen in maat 50 voorbij komen. Wie weet hoe de pijpen worden afgeleverd? 'Unfinished'? Hope so, want dan kan ik ze weer goed op maat laten maken. Mijn vrees is dat ze te kort worden geleverd, ben nogal lang namelijk...

Bootstrap

• Gebruiker
  • De Baron
    • Bekijk profiel
Reactie #379 Gepost op: 28 februari 2010 - 18:43:15
Ik heb hier wel eens gelezen dat ze erg lang aangeleverd worden, zodat ze nog op lengte gemaakt kunnen worden.
Remarkable. Unbelievable. Impossible. And true.

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #380 Gepost op: 28 februari 2010 - 18:54:56
Heb ooit bij Oger een Incotex gekocht waarvan de pijpen verkort moesten worden, dus op maat gemaakt. Dit was een maat 50. Nu zie ik bij Yoox ook af en toe leuke modellen in maat 50 voorbij komen. Wie weet hoe de pijpen worden afgeleverd? 'Unfinished'? Hope so, want dan kan ik ze weer goed op maat laten maken. Mijn vrees is dat ze te kort worden geleverd, ben nogal lang namelijk...

Yoox heeft weleens Incotex-broeken waarvan de pijpen nog niet afgewerkt zijn. Dan staat erbij dat ze 'unfinished' zijn.
Laatst bewerkt op: 28 februari 2010 - 18:56:42 door Jesper

JJ

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #381 Gepost op: 28 februari 2010 - 18:56:51
Yoox heeft weleens Incotex-broeken waarvan de pijpen nog niet afgewerkt zijn. Dan staat er bij dat ze 'unfinished' zijn.

Ok thanks. Dat bedoelde ik idd, 'unfinished'. Iemand een idee over de lengte van de finished maat 50?

Ramone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #382 Gepost op: 01 maart 2010 - 01:30:49
Ik heb nu 3 of 4 Incotexjes bij Yoox gekocht, alle met onafgewerkte pijpen... Denk dat er bij 'afgewerkte' pijpen nog wel een flinke zoom aan de binnenkant zal zitten.

MacBert

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #383 Gepost op: 01 maart 2010 - 03:55:02
Mijn Incotex via Yoox, ook maat 50, kwam tot halverwege mijn voet. Heb er dus een flink stuk af laten halen. Hij was inderdaad unfinished, maar dat is volgens mij gebruikelijk. 

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #384 Gepost op: 01 maart 2010 - 08:47:33
Ik heb het net even gemeten bij de ene Incotex-broek die ik bij Yoox heb gekocht: er is ongeveer 6 cm over (waarbij de pijp met een lichte knik op de schoen valt) en ik ben ook zeker niet klein.

JJ

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #385 Gepost op: 01 maart 2010 - 22:33:03
Ok, het forum bewijst voor mij maar weer eens zijn waarde :) Dank allemaal, ik zal binnenkort een Incotex gaan bestellen bij Yoox.

Pico

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #386 Gepost op: 03 maart 2010 - 17:06:44
Iemand al de zomercollectie van Incotex gecheckt bij Oger? zag in hun brochure dat ze ritsgulp hebben, ook varianten met knopengulp?

well_dressed

• Bekijk profiel
Reactie #387 Gepost op: 23 maart 2010 - 21:10:32
Dat klopt, heb een aantal serie's Incotex nu in de winkel hangen met allemaal deze 'afwerking'.
Is dus niet de bedoeling om hem zo te dragen, aangezien hij in 95% van de gevallen toch nog korter gemaakt zal moeten worden.

Inmiddels heb ik me laten informeren wat blijkt: elke katoenen broek uit de collectie van dit najaar, van deze serie teminste, is op deze wijze afgewerkt.

Met andere woorden, meneer Incotex zal er wel een bedoeling mee hebben gehad.

Overigens laat ik de broek "blind" omzoomen, zodra ik de definitieve lengte heb vestgesteld.

Jim-Jorden

• Gebruiker
  • modern' talking
    • Bekijk profiel
Reactie #388 Gepost op: 24 maart 2010 - 04:02:57
Ik heb nu al 2 paar incotex gekocht in de afgelopen maand en allemaal "onafgewerkt" geleverd.
Ze worden toch verbouwd met of zonder afwerking  :D
"Greed is good"

Prosit

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #389 Gepost op: 24 maart 2010 - 12:44:01
Mijn Incotex was ook onafgewerkt.

Incotex heeft ook broeken met een knopengulp, alleen ik zie ze eigenlijk alleen maar met rits, zelf bezit ik ook alleen met een gewone rits. Ook heb ik nog nooit in een Nederlanse winkel er 1 gezien met een knopengulp. Is degene met de knopengulp een aparte lijn?