Auteur Topic: [Kleermakers] Blacklist  (5026 keer gelezen)

Eli

  • Gebruiker
  • Berichten: 522
    • Bekijk profiel
[Kleermakers] Blacklist
Gepost op: 26 februari 2006 – 10:46:49
Ik heb gisteren een tweetal broeken en mijn barbour terug gehad van der kleermaker, resultaat is om te huilen! en dat terwijl ik aan een aantal redelijke herenmode zaken om een adres gevraagd had en deze eruit kwam! Zware linnen broek de zoom doorgestikt, niets afgewerkt, de naden lijken door een dronkelap te zijn gestikt!
GElukkig niets wat niet te herstellen valt, maar de fouten zijn werkelijk schandalig. Als ik een bosje band erbij geef dan verwacht ik een blinde zoom, het is immers geen zeeman jeans waar ik mee aan kom!

Hierbij stel ik voor om elke kleermaker waar ooit slechte ervaringen mee opgedaan zijn hier - of ergens anders in een geschikter topic - te posten, zodat hier niemand ooit nog zijn waardevolle kleding heen zal brengen in de hoop het kledingstuk op een mooie manier vermaakt terug te krijgen.

Mijn 2 erveringen beperken zich tot Zwolle, 2 kleermakers, en ze waren gelijk allebei verschrikkelijk! :cry:

De toverschaar
ZWOLLE
Broerenstraat 2
8011 VB Zwolle
Tel: +31 (0)38 4233620

Pars design
GROOT WEZENLAND 12
8011 JV  ZWOLLE
NIEDERLANDE
Telefoon +31 (0) 38-4229684
Fax +31 (0) 20-6968581

Dus ik bespaar je bij deze de mogelijkheid om hier net zo grof de fout in te gaan als ik. Ik ben echt zwaar teleurgesteld in kleermakers nu, en ik kan dit werk wat ik terug gekregen heb echt zelf beter! Mocht dit topic echt ongepast zijn verwijder het dan, het is ook lichtelijk emotioneel geladen nu :wink:
T don't mean a thing if IT ain't got that swing.

Solitarias

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.010
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
[Kleermakers] Blacklist
Reactie #1 Gepost op: 26 februari 2006 – 11:17:53
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

Pietro

  • Gebruiker
  • Berichten: 331
    • Bekijk profiel
[Kleermakers] Blacklist
Reactie #2 Gepost op: 26 februari 2006 – 11:57:39
Hmm, JO. Van de toverschaar heb ik voor zo ver ik weet geen slecht beeld. Als ik iets laat vermaken ga ik altijd naar de Assendorperstraat. Ik ben de naam kwijt, maar daar ga ik dus altijd naar toe.

Zwolle heeft natuurlijk ook niet al te veel naam op het gebied van mode, dus dat er weinig goeie kleermakers (en schoenmakers!) zijn is niet zo verbazingwekkend.

Eli

  • Gebruiker
  • Berichten: 522
    • Bekijk profiel
[Kleermakers] Blacklist
Reactie #3 Gepost op: 26 februari 2006 – 12:45:05
Je hebt natuurlijk beide gelijk, ik zag het ook wel aankomen dat dit topic eraf gegooid wordt, maar ja ik vind het gewoon klote dat je je kleding ergens naar toe kan brengen waar het tegen een vergoeding goed verkloot wordt. :?  :evil:

Maar goed de positieve insteek van de 2 gelinkte posts is natuurlijk ook wel oke....
T don't mean a thing if IT ain't got that swing.

Alex

  • Gebruiker
  • Berichten: 697
    • Bekijk profiel
[Kleermakers] Blacklist
Reactie #4 Gepost op: 26 februari 2006 – 15:22:45
Die barbour wel goed gelukt?

Eli

  • Gebruiker
  • Berichten: 522
    • Bekijk profiel
[Kleermakers] Blacklist
Reactie #5 Gepost op: 26 februari 2006 – 15:49:41
Citaat van: "Alex"
Die barbour wel goed gelukt?


thank god dat die wel goed getailleerd is, alleen de afwerking is dan weer volkomen ruk! Nouja wat het is, ik kan zelf wel naaien, en heb ook een redelijk machientje staan, alleen geen overlock. Die overlock naad die erop zit is echt volkomen waardeloos, die ga ik ook vervangen door een extra stiknaad, en dan het geheel afwerken met biais band, een beetje zoals de mouwtjes als deze term onduidelijk is :D  Dit vind ik overigens sowieso mooier dan de originele dichte overlock.
Maar hij staat goed, mooier krijg je hem niet op mijn maffe figuur.  8)
T don't mean a thing if IT ain't got that swing.