Auteur Topic: Paraplu  (127557 keer gelezen)

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Paraplu
Reactie #270 Gepost op: 27 januari 2016 - 19:04:41
Quality-shop. Maar waarschijnlijk niet in jouw samenstelling.

Lemar

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Paraplu
Reactie #271 Gepost op: 27 januari 2016 - 19:19:48
S&S.
"If you're good at something, never do it for free."

Charlie

• Gast
Paraplu
Reactie #272 Gepost op: 27 januari 2016 - 20:20:48
Iemand een adresje in Nederland voor Fox paraplu of iets vergelijkbaars?

Zoek een paraplu met;

- bamboe handvat
- navy doek
- Fox prijsklasse onder €200

Vind de £40 pond verzendkosten bij Fox zelf beetje overdreven.

Ga je niet vinden in NL. Navy kap is sowieso meh. En dat verzenden is opzich wel pausibel, aangezien het een ongebruikelijk pakket-formaat is.

Miles

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Paraplu
Reactie #273 Gepost op: 27 januari 2016 - 20:41:05
Google maar eens op Maglia paraplu, vergelijkbaar met Fox. Zal net lukken voor 200/250 euro

Vriend35

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Paraplu
Reactie #274 Gepost op: 27 januari 2016 - 21:30:06
Ga je niet vinden in NL. Navy kap is sowieso meh. En dat verzenden is opzich wel pausibel, aangezien het een ongebruikelijk pakket-formaat is.

Als ik een paraplu naar de UK verzend kost mij dit €13,- excl. doos, lijkt me sterk dat hun daar £40 voor moeten betalen

Dantès

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Paraplu
Reactie #275 Gepost op: 27 januari 2016 - 21:34:38
Ik heb eerder dit jaar deze gekocht, sur place dat wel

http://www.simoncarter.net/traditional-wooden-shaft-umbrella-sc-umb

summit

• Gebruiker
  • have more than you show, speak less than you know
    • Bekijk profiel
Paraplu
Reactie #276 Gepost op: 27 januari 2016 - 21:35:15
Als je nou toch gaat voor een serieuze plu leg er dan ietsje bij en neem een Brigg. S&S heeft ze misschien nog met als enig minpuntje dat er S& S opmeet bandje staat naast de Royal Warrant van de Prince of Wales. Brigg is die warrant onlangs kwijtgeraakt dus wie weet kan je wat korting bedingen. Ik heb Briggs en FOX en hou het meest van Briggs. Je kunt ook nog Smith umbrella's proberen.
BREAKING NEWS ik zie net dat Henry Poole de twee laatste Briggs nu flink in de sale heeft, goedkoper krijg je ze nooit weer https://henrypoole.com/products-page/umbrellas/

Brench

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Paraplu
Reactie #277 Gepost op: 27 januari 2016 - 22:20:31
Wat ik me telkens bij deze plu's afvraag. Kunnen ze tegen flink wat wind? Of gaan ze ook vrij snel stuk tov van bijvoorbeeld een senz oid. Serieuze vraag.

Focus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Paraplu
Reactie #278 Gepost op: 27 januari 2016 - 22:30:01
Als je nou toch gaat voor een serieuze plu leg er dan ietsje bij en neem een Brigg. S&S heeft ze misschien nog met als enig minpuntje dat er S& S opmeet bandje staat naast de Royal Warrant van de Prince of Wales. Brigg is die warrant onlangs kwijtgeraakt dus wie weet kan je wat korting bedingen. Ik heb Briggs en FOX en hou het meest van Briggs. Je kunt ook nog Smith umbrella's proberen.
BREAKING NEWS ik zie net dat Henry Poole de twee laatste Briggs nu flink in de sale heeft, goedkoper krijg je ze nooit weer https://henrypoole.com/products-page/umbrellas/

Dat is een prima deal!

summit

• Gebruiker
  • have more than you show, speak less than you know
    • Bekijk profiel
Paraplu
Reactie #279 Gepost op: 27 januari 2016 - 22:30:32
Bij storm gebruik je een senz, de degelijkheid van een Brigg is niet te vergelijken met een plu van de Hema maar de prijs ook niet. Je krijgt een zeer degelijk handgemaakte paraplu. Maar het blijft " handle with care" .

Laurens

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • omnidata
Paraplu
Reactie #280 Gepost op: 28 januari 2016 - 05:27:13
Senz werken eigenlijk voor geen meter, ja hij klapt dan wel niet in elkaar bij een storm maar door het minieme oppervlak word je nog steeds zeiknat.  :')

Daarnaast gemaakt van te dun aluminium.
omnidata.fr voor plaatjes, nu ook op Instagram!

Charlie

• Gast
Paraplu
Reactie #281 Gepost op: 28 januari 2016 - 09:22:42
Bij storm gebruik je een senz, de degelijkheid van een Brigg is niet te vergelijken met een plu van de Hema maar de prijs ook niet. Je krijgt een zeer degelijk handgemaakte paraplu. Maar het blijft " handle with care" .

True that. Een van mijn pootjes is gebroken omdat ik een keer op de fiets zat en tegen moeilijk harde wind in moest fietsen. God damn, reparaties en verzendkosten bij Brigg zijn duur jongen.

Stromen

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Paraplu
Reactie #282 Gepost op: 28 januari 2016 - 09:26:14
New Tailor heeft ook Fox.

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel

lorenzo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Paraplu
Reactie #284 Gepost op: 28 januari 2016 - 16:30:45
Ik heb afgelopen zomer twee paraplu's gekocht bij Mario talarico in Napels. Een leuke ervaring om zo een vakman te vinden in de duistere Napolitaanse straatjes. Ik wilde een gele plu hebben, Mario antwoordde daarop dat hij geen gele paraplu's heeft want geel is geen mooie kleur. Nadat hij mij een half uur lang andere modellen heeft laten zien zag ik een klein stukje gele stof, toen ik hem hiernaar vroeg zei hij 'oh je bedoelt geel met stippen' en toen kwamen er een stuk of tien naar voren. Altijd leuk om met steenkolen Italiaans te communiceren.De grip is gemaakt van citrus hout uit Sorrento , het doek is van zijde en de knopen en tip van hoorn. Het doek is bijzonder strak gespannen en geeft geen vertrouwd gevoel bij het openen. Als de regen op het doek valt hoor je wel dat leuke tikkende geluid. Al met al een mooi ding en geeft met het glimmende zijde een dandy look.