22 toch? 10 jaar? was je 12 man... toen al Alden?
Je hebt gelijk, en Magnanni is ruk, maar man man, wat een gelul... ik inmiddels een verrimpelde grijze kop, bijna 40 jaar en ja, goeie schoenen gaan lang mee, maar toen ik 22 was, was ik lekker aan het zuipen en neuken.. moet je ook eens doen... fantastisch dat je een hobby hebt gevonden, deel je passie op veel vlakken, maar iets losser mag.. kom..
dus... gewoon even bij https://sonsofhenrey.com/ kijken.. top tip toch? we zouden eigenlijk een beginners topic moeten aanmaken... wat heb je nu eigenlijk nodig... en dan een pakketje met onze winkeliers samenstellen... SOH een schoentje maken voor de beginner, bruin, zwart en bruin suede @ 250 piek sokjes van Carlo (oh nee, kouzen, sorry) en pak en shirt van TFM, die kan vast een beginners pak aanbieden voor 500, grijs en navy, gewoon machine made, klaar...
Points taken:)
Al ben ik niet zo serieus als dat ik eruit zie

Overigens zeg ik niks over Magnanni's en tuurlijk zijn mijn schoenen nog niet 10 jaar oud.
Gelukkig heb ik een pa die deze ervaring met Alden/CJ wel heeft (+15 jaar oude schoeisel).
Dus dat 'gelul' is wel ergens op gebaseerd.
Komt het 'elitair' over, ik mag hopen van niet. Komt het over alsof ik niets anders doe dan praten over kleding, dan moet ik je teleurstellen, want dat is niet het geval.
Het is zeker een hobby, al noem ik het liever een passie want een hobby veranderd bij mij om het jaar.
Ik vind het heerlijk om mijn schoenen te poetsen, zelfde geldt voor messenslijpen.
Zelf ben ik nu eenmaal niet het uitgaanstype, heb er zelfs ronduit een hekel aan.
Ik ben 22... maar wat zegt leeftijd nou eigenlijk?
Beginners topic moet er zeker komen, dit wordt ronduit vervelend