Auteur Topic: Magnanni  (606963 keer gelezen)

Punt

• Gebruiker
  • Respect the beard
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #1755 Gepost op: 05 april 2019 - 10:54:09
Na even verder te hebben gezocht op dit forum en een aantal site's die hier werden geadviseerd te hebben afgestruind heb ik de schoenen toch nog gevonden.
https://www.adheijne.com/product/magnanni-oxford-bruin-leer/

Ik stel alle tips over kwaliteits schoenen enorm op prijs maar kan het me nu niet veroorloven op c&j te kopen. Crockett en jones zien mij er te ''klassiek'' uit. Vind dat magnanni er hipper uitziet. Ookal is de kwaliteit wat minder. Zo af en toe nieuwe schoenen halen vind ik geen straf.
Bedankt voor de tips allen!

Prima toch, lekker kopen
Respect the beard

Freekdj

• Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #1756 Gepost op: 05 april 2019 - 10:56:46
En daar is Ad weer. Binnen 24 uur en 6 posts. Jongens toch.
Ik kwam toevallig op die site terecht omdat jullie het er hier over hadden.
Ik ben nieuw op dit forum, tenminste met een account. (lees al langere tijd mee) Maar is het niet toegestaan om links naar website's te posten?

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #1757 Gepost op: 05 april 2019 - 10:58:45
Ik ben nieuw op dit forum, tenminste met een account. (lees al langere tijd mee) Maar is het niet toegestaan om links naar website's te posten?

altijd beetje verdacht als een nieuw lid linkjes gaat pluggen.

mocht je maat 42,5 hebben mag je mijn magnanni's wel overnemen ;)

Freekdj

• Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #1758 Gepost op: 05 april 2019 - 11:03:16
altijd beetje verdacht als een nieuw lid linkjes gaat pluggen.

mocht je maat 42,5 hebben mag je mijn magnanni's wel overnemen ;)
Ah op die fiets. Ik zou er mee uitkijken dan voortaan.
Welke Magnanni's heb je in de aanbieding ?

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #1759 Gepost op: 05 april 2019 - 11:23:09

En daar vond je toevallig de schoenen waar je al naar op zoek was voor onder je grijze pak, toen je toevallig, enkele uren nadat adheijne hier voor het eerst ter sprake was gekomen, nét had besloten om je toch maar eens te registreren.

Hahaha. Welkom.

tjoena

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Toni van den Munckhof
Magnanni
Reactie #1760 Gepost op: 05 april 2019 - 11:27:16
22 toch? 10 jaar? was je 12 man... toen al Alden?

Je hebt gelijk, en Magnanni is ruk, maar man man, wat een gelul... ik inmiddels een verrimpelde grijze kop, bijna 40 jaar en ja, goeie schoenen gaan lang mee, maar toen ik 22 was, was ik lekker aan het zuipen en neuken.. moet je ook eens doen... fantastisch dat je een hobby hebt gevonden, deel je passie op veel vlakken, maar iets losser mag.. kom..

dus... gewoon even bij https://sonsofhenrey.com/ kijken.. top tip toch? we zouden eigenlijk een beginners topic moeten aanmaken... wat heb je nu eigenlijk nodig... en dan een pakketje met onze winkeliers samenstellen... SOH een schoentje maken voor de beginner, bruin, zwart en bruin suede @ 250 piek sokjes van Carlo (oh nee, kouzen, sorry) en pak en shirt van TFM, die kan vast een beginners pak aanbieden voor 500, grijs en navy, gewoon machine made, klaar...

Volgens mij is een avondje pilsen met je best vermakelijk :). Die laatste alinea is trouwens niet eens een gek idee.

Freekdj

• Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #1761 Gepost op: 05 april 2019 - 11:31:49
En daar vond je toevallig de schoenen waar je al naar op zoek was voor onder je grijze pak, toen je toevallig, enkele uren nadat adheijne hier voor het eerst ter sprake was gekomen, nét had besloten om je toch maar eens te registreren.

Hahaha. Welkom.
Bedankt, voel me echt enorm welkom geheten hier. Topsfeer  ;D

Heb in ieder geval wat nieuwe merken om  in de gaten te houden.
Meermin schoenen vond ik wel goed uitzien voor een mooie prijs. Weet iemand daar een fysieke winkel voor? Kan alleen hun eigen site vinden waar het verkocht word en zou ze toch wel eerst willen passen voordat ik zomaar in een nieuw merk duik.

Punt

• Gebruiker
  • Respect the beard
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #1762 Gepost op: 05 april 2019 - 11:36:47

Meermin schoenen vond ik wel goed uitzien voor een mooie prijs. Weet iemand daar een fysieke winkel voor? Kan alleen hun eigen site vinden waar het verkocht word en zou ze toch wel eerst willen passen voordat ik zomaar in een nieuw merk duik.

Carlos Santos: https://www.quality-shop.com/nl/brands/carlos-santos/ denk ook in Den Haag te krijgen vij Vanita http://www.vanita.nl/
Respect the beard

marsvos

• Gebruiker
  • The fantastic Marsvos
    • Bekijk profiel
    • Tumblr
Magnanni
Reactie #1763 Gepost op: 05 april 2019 - 11:52:25

Goede smoes voor een weekendje Madrid, altijd lekker deze tijd van het jaar, ze hebben alleen eigen verkooppunten.

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #1764 Gepost op: 05 april 2019 - 12:50:48
Ah op die fiets. Ik zou er mee uitkijken dan voortaan.
Welke Magnanni's heb je in de aanbieding ?

beetje dit model, in cognac, met opanca https://eu.magnanni.com/shoes/lace-ups/jacoby-tabaco.html

DL

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #1765 Gepost op: 05 april 2019 - 14:07:44
Magnanni's van 310, goedemorgen.

L.deJong

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • AuthenticFit
Magnanni
Reactie #1766 Gepost op: 05 april 2019 - 14:50:38
22 toch? 10 jaar? was je 12 man... toen al Alden?

Je hebt gelijk, en Magnanni is ruk, maar man man, wat een gelul... ik inmiddels een verrimpelde grijze kop, bijna 40 jaar en ja, goeie schoenen gaan lang mee, maar toen ik 22 was, was ik lekker aan het zuipen en neuken.. moet je ook eens doen... fantastisch dat je een hobby hebt gevonden, deel je passie op veel vlakken, maar iets losser mag.. kom..

dus... gewoon even bij https://sonsofhenrey.com/ kijken.. top tip toch? we zouden eigenlijk een beginners topic moeten aanmaken... wat heb je nu eigenlijk nodig... en dan een pakketje met onze winkeliers samenstellen... SOH een schoentje maken voor de beginner, bruin, zwart en bruin suede @ 250 piek sokjes van Carlo (oh nee, kouzen, sorry) en pak en shirt van TFM, die kan vast een beginners pak aanbieden voor 500, grijs en navy, gewoon machine made, klaar...
Points taken:)
Al ben ik niet zo serieus als dat ik eruit zie :mrgreen:

Overigens zeg ik niks over Magnanni's en tuurlijk zijn mijn schoenen nog niet 10 jaar oud.
Gelukkig heb ik een pa die deze ervaring met Alden/CJ wel heeft (+15 jaar oude schoeisel).

Dus dat 'gelul' is wel ergens op gebaseerd.

Komt het 'elitair' over, ik mag hopen van niet. Komt het over alsof ik niets anders doe dan praten over kleding, dan moet ik je teleurstellen, want dat is niet het geval.
Het is zeker een hobby, al noem ik het liever een passie want een hobby veranderd bij mij om het jaar.

Ik vind het heerlijk om mijn schoenen te poetsen, zelfde geldt voor messenslijpen.
Zelf ben ik nu eenmaal niet het uitgaanstype, heb er zelfs ronduit een hekel aan.
Ik ben 22... maar wat zegt leeftijd nou eigenlijk?

Beginners topic moet er zeker komen, dit wordt ronduit vervelend :roll:
Laatst bewerkt op: 05 april 2019 - 15:14:58 door L.deJong

Capua

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #1767 Gepost op: 09 april 2019 - 10:57:39

martijnv

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #1768 Gepost op: 09 april 2019 - 11:08:56
Voor de liefhebber, het Zwartjes Magnanni event:

https://www.zwartjes.nl/over-ons/nieuws/21/magnanni-event-11-13-april.html

Tering wat een idiote prijzen..... voor Magnani's.....  :roll: :roll: :roll:

Kier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Magnanni
Reactie #1769 Gepost op: 09 april 2019 - 11:52:12
Kan je geld wel beter besteden...
Dat je iets aan krijgt, wil nog niet zeggen dat je het past.
Dat je iets past, wil nog niet zeggen dat het je staat.