Auteur Topic: Linnen pak  (10413 keer gelezen)

savile row

  • Gebruiker
  • Berichten: 46
    • Bekijk profiel
Linnen pak
Gepost op: 09 februari 2006 – 22:17:39
hmmm....(gebroken) wit linnen pak, super!!!  Maar op een bruiloft?  =;

PS. ben al tijden opzoek naar een wit linnen pak voor de zomer. Mooie montecristi panama hoed erbij...TOP! Kan zo'n pak alleen nergens vinden. Suggesties?
Wie het van zichzelf niet is, doet er beter aan ook niet proberen het te zijn." Edmund Burke

Huey

  • Gast
Linnen pak
Reactie #1 Gepost op: 09 februari 2006 – 22:21:07
Citaat van: "savile row"
hmmm....(gebroken) wit linnen pak, super!!!  Maar op een bruiloft?  =;

PS. ben al tijden opzoek naar een wit linnen pak voor de zomer. Mooie montecristi panama hoed erbij...TOP! Kan zo'n pak alleen nergens vinden. Suggesties?

Laten maken.

savile row

  • Gebruiker
  • Berichten: 46
    • Bekijk profiel
Linnen pak
Reactie #2 Gepost op: 09 februari 2006 – 22:23:30
ja, zal eens rondkijken. Ben je voor een linnen pak minder kwijt dan wol? Ook geen voering etc nodig of wel?
Wie het van zichzelf niet is, doet er beter aan ook niet proberen het te zijn." Edmund Burke

Huey

  • Gast
Linnen pak
Reactie #3 Gepost op: 09 februari 2006 – 22:25:05
Citaat van: "savile row"
ja, zal eens rondkijken. Ben je voor een linnen pak minder kwijt dan wol? Ook geen voering etc nodig of wel?


Je bent meer kwijt dan S120 (duur materiaal goed linnen). En je hebt wel een voering nodig omdat het anders veel te veel doorschijnt. Bij Caruso MTM zit je rond de 1400 a 1500 euro.

savile row

  • Gebruiker
  • Berichten: 46
    • Bekijk profiel
Linnen pak
Reactie #4 Gepost op: 09 februari 2006 – 22:31:11
Tja, dat vind ik dan weer iets te veel van het goede voor een pak dat je in Nederland een paar dagen per jaar kan dragen. Wordt dat niet in confectie gemaakt?
Wie het van zichzelf niet is, doet er beter aan ook niet proberen het te zijn." Edmund Burke

FFW

  • Gast
Linnen pak
Reactie #5 Gepost op: 09 februari 2006 – 22:31:44
Wit linnen, word je snel een verpleger. Je moet het kunnen hebben, laat ik het zo zeggen.
Bij baldessarini hangen altijd in de zomer heel veel linnen pakken, ook wit. Ergens anders vast ook wel, maar hiervan weet ik het zeker.

Huey

  • Gast
Linnen pak
Reactie #6 Gepost op: 09 februari 2006 – 22:33:08
ik heb er pas naar gekeken, maar zitten oo kpaar nadelen aan.

Je wordt heel snel een verkreukeld, morsig mannetje, wordt érg snel vies en je strijkt/perst je een ongeluk :P

savile row

  • Gebruiker
  • Berichten: 46
    • Bekijk profiel
Linnen pak
Reactie #7 Gepost op: 09 februari 2006 – 22:37:33
Met wit bedoel ik natuurlijk "off white". Dus dat je op een verpleger lijkt valt wel mee. En het onderhoud, niemand heeft ooit gezegt dat het leven van een gentleman makkelijk zou zijn. :wink:
Wie het van zichzelf niet is, doet er beter aan ook niet proberen het te zijn." Edmund Burke

Camiceria

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.914
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Linnen pak
Reactie #8 Gepost op: 09 februari 2006 – 22:44:32
Citaat van: "savile row"
hmmm....(gebroken) wit linnen pak, super!!!  Maar op een bruiloft?  =;

PS. ben al tijden opzoek naar een wit linnen pak voor de zomer. Mooie montecristi panama hoed erbij...TOP! Kan zo'n pak alleen nergens vinden. Suggesties?


Als jij een linnen pak naar een bruiloft niet mooi vindt prima, maar hoezo op deze manier  =;  vind ik echt niet stijlvol namelijk...

@ Huey: mijn oom liet dus tijdens t diner een glas wijn over zijn pak vallen... doei pak  :)
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

savile row

  • Gebruiker
  • Berichten: 46
    • Bekijk profiel
Linnen pak
Reactie #9 Gepost op: 09 februari 2006 – 22:46:51
Citaat van: "Camiceria"
Citaat van: "savile row"
hmmm....(gebroken) wit linnen pak, super!!!  Maar op een bruiloft?  =;

PS. ben al tijden opzoek naar een wit linnen pak voor de zomer. Mooie montecristi panama hoed erbij...TOP! Kan zo'n pak alleen nergens vinden. Suggesties?


Als jij een linnen pak naar een bruiloft niet mooi vindt prima, maar hoezo op deze manier  =;  vind ik echt niet stijlvol namelijk...

@ Huey: mijn oom liet dus tijdens t diner een glas wijn over zijn pak vallen... doei pak  :)


Wat bedoel je precies?
Wie het van zichzelf niet is, doet er beter aan ook niet proberen het te zijn." Edmund Burke

Huey

  • Gast
Linnen pak
Reactie #10 Gepost op: 09 februari 2006 – 22:47:01
Citaat van: "Camiceria"
Citaat van: "savile row"
hmmm....(gebroken) wit linnen pak, super!!!  Maar op een bruiloft?  =;

PS. ben al tijden opzoek naar een wit linnen pak voor de zomer. Mooie montecristi panama hoed erbij...TOP! Kan zo'n pak alleen nergens vinden. Suggesties?


Als jij een linnen pak naar een bruiloft niet mooi vindt prima, maar hoezo op deze manier  =;  vind ik echt niet stijlvol namelijk...

@ Huey: mijn oom liet dus tijdens t diner een glas wijn over zijn pak vallen... doei pak  :)


Maar da's ook bij elk ander pak lijkt me :P

Jason

  • Gast
Linnen pak
Reactie #11 Gepost op: 09 februari 2006 – 22:48:36
Ik heb een zwart pak dat lekker naar wijn ruikt, draag het nog af en toe.

Napoleon

  • Gast
Linnen pak
Reactie #12 Gepost op: 10 februari 2006 – 08:29:40
Ik zag ze afgelopen jaar van Strellson, met een beetje geluk in de uitverkoop bij de bijenkorf voor rond de 250 E (excl. vermaken)

rodney

  • Gebruiker
  • Berichten: 98
    • Bekijk profiel
Linnen pak
Reactie #13 Gepost op: 10 februari 2006 – 09:04:36
Citaat van: "savile row"
hmmm....(gebroken) wit linnen pak, super!!!  Maar op een bruiloft?  =;

PS. ben al tijden opzoek naar een wit linnen pak voor de zomer. Mooie montecristi panama hoed erbij...TOP! Kan zo'n pak alleen nergens vinden. Suggesties?


Dasarto linnen maatpak 399,00 euro
ono innamorato!!!!

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
Linnen pak
Reactie #14 Gepost op: 10 februari 2006 – 12:38:03
Etro heeft ook vaak linnenpakken in haar collectie