Auteur Topic: schouderlijn  (25073 keer gelezen)

Thibault

  • Gebruiker
  • Berichten: 227
    • Bekijk profiel
schouderlijn
Reactie #60 Gepost op: 30 maart 2008 – 19:56:12
Even een ouder topic kicken. Is het mogelijk om de schoudervulling van een jasje te laten weg/afnemen door een kleermaker, zonder dat er iets specifiek aan de lijn moet veranderen?

Lorenz

  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
schouderlijn
Reactie #61 Gepost op: 01 april 2008 – 13:21:13
Necropost  :roll:

Het is te doen, maar niet aan te raden, financieel gezien. ook niet als je geen top kleermaker hebt

Evan_S

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.269
    • Bekijk profiel
schouderlijn
Reactie #62 Gepost op: 01 april 2008 – 13:42:04
Citaat van: "Thibault"
Even een ouder topic kicken. Is het mogelijk om de schoudervulling van een jasje te laten weg/afnemen door een kleermaker, zonder dat er iets specifiek aan de lijn moet veranderen?

Sergio heeft dit ooit ergens laten doen. Zie halverwege de eerste pagina van dit topic.

Camiceria

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.914
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
schouderlijn
Reactie #63 Gepost op: 01 april 2008 – 14:39:03
Citaat van: "Thibault"
Even een ouder topic kicken. Is het mogelijk om de schoudervulling van een jasje te laten weg/afnemen door een kleermaker, zonder dat er iets specifiek aan de lijn moet veranderen?


Ik weet toevallig dat een klant van mij een jasje of 40 bij de kleermaker waar wij ook mee werken heeft gebracht. De hoofdkleermaker aldaar staat erop dat hij deze lastige klussen zelf doet.
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Thibault

  • Gebruiker
  • Berichten: 227
    • Bekijk profiel
schouderlijn
Reactie #64 Gepost op: 01 april 2008 – 14:42:12
Bedankt voor de antwoorden. Ik zal enkele betere kleermakers contacteren vanuit mijn buurt.

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
schouderlijn
Reactie #65 Gepost op: 01 april 2008 – 15:17:41
Citaat van: "Evan_S"
Citaat van: "Thibault"
Even een ouder topic kicken. Is het mogelijk om de schoudervulling van een jasje te laten weg/afnemen door een kleermaker, zonder dat er iets specifiek aan de lijn moet veranderen?

Sergio heeft dit ooit ergens laten doen. Zie halverwege de eerste pagina van dit topic.


Nou ik heb een klein stukje van het canvas van de schouder laten afhalen. Dat is niet zo extreem als de volledige schoudervulling verwijderen. Iets dat me overigens nagenoeg onmogelijk lijkt omdat je stof over gaat houden. Je haalt de vorm uit het jasje welke er mede door de schoudervulling aan wordt gegeven.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors