Auteur Topic: Carshoe  (36211 keer gelezen)

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.654
    • Bekijk profiel
Re: Carshoe
Reactie #45 Gepost op: 14 februari 2009 – 18:09:54
Kopen jullie carshoes nu zeg maar "functioneel" dus echt specifiek voor autorijden, of ook om de looks.

Persoonlijk vind ik ze namelijk niet echt (echt niet) mooi, maar kan me wel voorstelllen dat ze erg comfortabel zijn tijdens het autorijden.

Just wondering


Ik heb geen Carshoe's, wel een Italiaans equivalentje ervan; Baccaglini. Draag ze voornamelijk functioneel en als ik op warme nazomerdagen bij de schoonfamilie op bezoek ga. Lopen doe ik er nauwelijks op, zo heb je er jaren plezier van.

DL

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.225
    • Bekijk profiel
Re: Carshoe
Reactie #46 Gepost op: 14 februari 2009 – 18:20:33
Ik heb geen Carshoe's, wel een Italiaans equivalentje ervan; Baccaglini. Draag ze voornamelijk functioneel en als ik op warme nazomerdagen bij de schoonfamilie op bezoek ga. Lopen doe ik er nauwelijks op, zo heb je er jaren plezier van.

Die heb je weleens in het Schoenencollectie topic gepost toch? Zagen er leuk uit.

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.654
    • Bekijk profiel
Re: Carshoe
Reactie #47 Gepost op: 14 februari 2009 – 18:30:16
Klopt, dank u.  ;)

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Re: Carshoe
Reactie #48 Gepost op: 14 februari 2009 – 19:06:31
Voor mij omdat ik het een leuke zomerschoen vindt verder heb ik er geen ervaring mee in en om de auto.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

maboc

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.448
    • Bekijk profiel
Re: Carshoe
Reactie #49 Gepost op: 14 februari 2009 – 22:07:16
Grappig om te lezen...ik vind ze gewoon niet mooi terwijl de meeste posters ze toch in wel voor de looks hebben :-)

Toch mooi he...over smaak valt niet te twisten
Niets zo veranderlijk als de mens


maboc

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.448
    • Bekijk profiel
Re: Carshoe
Reactie #51 Gepost op: 14 februari 2009 – 22:27:22
Met een korte broek gaat het allemaal nog wel, maar verder ....neuhh

('t is gewoon mijn smaak niet :-))

Niets zo veranderlijk als de mens

DL

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.225
    • Bekijk profiel
Re: Carshoe
Reactie #52 Gepost op: 14 februari 2009 – 23:05:14

Stef

  • Gebruiker
  • Berichten: 225
    • Bekijk profiel
Re: Carshoe
Reactie #53 Gepost op: 15 februari 2009 – 19:51:08
Ik ben momenteel op zoek naar rode suede car shoe's. Weet iemand een winkel in de omgeving van Groningen? Heb uiteraard al wat op internet gespeurd, maar Hans Ditrich heeft ze (nog) niet (wel tods, maar niet zoals ik ze wil), en verder weet ik eigenlijk niet waar ik hiervoor terecht zou kunnen

Orno

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.035
    • Bekijk profiel
Re: Carshoe
Reactie #54 Gepost op: 21 maart 2009 – 22:09:54
Beste allemaal,

Ik heb vandaag Car Shoe loafers gekocht en ben er erg content mee. Nu is mijn vraag in hoeverre deze loafers uitlopen? Ik zit namelijk te twijfelen om ze te ruilen voor een half maatje groter omdat ze voor me gevoel te klein zijn (lees mijn grote teen zit aan de voorkant op een vervelende manier)

Hoop op een reactie en alvast bedankt!

Groet
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

DL

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.225
    • Bekijk profiel
Re: Carshoe
Reactie #55 Gepost op: 21 maart 2009 – 22:50:51
Deze twijfel had ik ook, daarom een half maatje groter genomen, en ben er erg blij mee dat ik dat heb gedaan want ze lopen weinig uit, en als ze uitlopen lopen ze waarschijnlijk lelijk uit.

Gaja

  • Gebruiker
  • Berichten: 859
    • Bekijk profiel
Re: Carshoe
Reactie #56 Gepost op: 22 maart 2009 – 00:36:28
Met instap schoenen moet je altijd een kleine maat kiezen, vanwege het uitlopen. Duco, nu je een half maatje groter hebt zitten de schoenen fijner, maar zitten ze nu niet te ruim?

Orno, wees voorzichtig en laat je goed informeren in de winkel! O, en hier kan je jezelf voorstellen
Life is too short to drink bad wine

DL

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.225
    • Bekijk profiel
Re: Carshoe
Reactie #57 Gepost op: 22 maart 2009 – 08:48:58
Met instap schoenen moet je altijd een kleine maat kiezen, vanwege het uitlopen. Duco, nu je een half maatje groter hebt zitten de schoenen fijner, maar zitten ze nu niet te ruim?

Orno, wees voorzichtig en laat je goed informeren in de winkel! O, en hier kan je jezelf voorstellen
Oké, verbaast me wel een beetje. Bij Oger zeiden ze het tegenovergestelde, weer een minpuntje voor Oger.
Ach, ze zitten niet te ruim want er zit een zooltje in. Rechts is een halve maat groter dan mijn linker voet, dus rechts zit perfect zonder zooltje en links met.

Orno

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.035
    • Bekijk profiel
Re: Carshoe
Reactie #58 Gepost op: 22 maart 2009 – 09:26:03
Bedankt voor de reacties.
Bij Oger gisteren zei de vrouw ook meerdere malen dat ik hem niet te groot moest kopen omdat ze nog uitlopen. Nu heb ik ze net weer in huis even aangehad en ze zitten rechts goed en links zit ik met me teen dus ik denk dat ik ze maar hou, of dat ik nog even langs ga om toch negen te passen.

Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Re: Carshoe
Reactie #59 Gepost op: 22 maart 2009 – 16:11:20
Suede neem ik aan? Dat loopt behoorlijk uit en ook over een lange tijd.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors