Auteur Topic: Jacques Britt  (11334 keer gelezen)

Maxstitor

  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
Re: Jacques Britt
Reactie #30 Gepost op: 12 oktober 2009 – 00:57:45
Nee hoor, mooie knopen! Mooi overhemd ook!

Parelmoer-knopen  =;
Boe!

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.698
    • Bekijk profiel
Re: Jacques Britt
Reactie #31 Gepost op: 12 oktober 2009 – 09:24:53
Wat bedoel je?

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
Re: Jacques Britt
Reactie #32 Gepost op: 12 oktober 2009 – 10:21:32
Dit volg ik ook niet helemaal...
Wat probeer je te zeggen. En waarom kick je een topic naar boven voor een dergelijke mededeling?
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

GSA

  • Gast
Re: Jacques Britt
Reactie #33 Gepost op: 12 oktober 2009 – 13:15:59
25 posts?

swestland

  • Gebruiker
  • Berichten: 195
    • Bekijk profiel
Re: Jacques Britt
Reactie #34 Gepost op: 07 december 2009 – 16:38:06
lol, een van mijn eerste posts/topics hier van een paar jaar geleden. Ben er wel op vooruit gegaan in kwaliteit denk ik haha. Geen Jacques Britt meer in mijn kleding kast :P

Lancelot

  • Berichten: 11
  • Te Zijn of Niet Te Zijn...
    • Bekijk profiel
Re: Jacques Britt
Reactie #35 Gepost op: 11 december 2009 – 15:16:45
Gents,

Ik heb laatst een RTW shirt van Jacques Britt gekocht. Ik ben er best tevreden over, mooie pasvorm en een goede boord (1 knoops en wide spread). Na een dag dragen ziet het er (ik heb een kantoorfunctie, dus veel zitten e.d.) nog steeds goed en verzorgd uit.
Het shirt heeft paarse strepen (verticaal) met en blauwe binnenboord en een blauwe bies bij de knopen!


Groeten,
Lancelot

Patrick Bateman

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.478
    • Bekijk profiel
Re: Jacques Britt
Reactie #36 Gepost op: 11 december 2009 – 15:30:25
ik zeg doen :-)
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

Orno

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.035
    • Bekijk profiel
Re: Jacques Britt
Reactie #37 Gepost op: 11 december 2009 – 15:34:38
Gents,

Ik heb laatst een RTW shirt van Jacques Britt gekocht. Ik ben er best tevreden over, mooie pasvorm en een goede boord (1 knoops en wide spread). Na een dag dragen ziet het er (ik heb een kantoorfunctie, dus veel zitten e.d.) nog steeds goed en verzorgd uit.
Het shirt heeft paarse strepen (verticaal) met en blauwe binnenboord en een blauwe bies bij de knopen!


Groeten,
Lancelot

Dat is mooi!
Ik ben alleen geen fan van de contrasterende binnenboord en bies.  (Meerdere hier)
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Lancelot

  • Berichten: 11
  • Te Zijn of Niet Te Zijn...
    • Bekijk profiel
Re: Jacques Britt
Reactie #38 Gepost op: 16 december 2009 – 16:32:44
Orno,

Ik ga met je mee wat betreft die schreeuwerige binnenboorden met afzichtelijke bloemen en andere circus-patronen! Een nette effen (weleenswaar) contasterende kleur, lijnen en stippen vind ik prima. Goed te doen voor casual of een informele werkdag of kantoor (geen das).


Groeten,
Lance