Auteur Topic: British Indigo  (6491 keer gelezen)

Roy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
British Indigo
Gepost op: 08 januari 2006 – 15:11:46
British Indigo vind ik persoonlijk de mooiste overhemden die ik me op dit moment kan veroorloven. De prijs ligt rond de 100 en kwalitatief uitermate goed!

Strakke pasvorm en wat gewaagdere dessins maken voor mij dat B.I. een mooi merk is.

Nu vroeg ik me af wat jullie ervaring met BI is? Het is uiteraard geen Borrelli, dus wel in perspectief zien.
(www.british-indigo.com)

Groet,

Roy.
Laatst bewerkt op: 31 augustus 2008 – 20:18:52 door Sergio
[size=9]"It is only shallow people who do not judge by appearances."[/size]

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Mening/ervaringen British Indigo?
Reactie #1 Gepost op: 08 januari 2006 – 15:53:53
Heb zelf ook een BI shirt, erg mooie en apart. Opzich goede prijs hoewel het probleem voor mij altijd blijft dat ik een paar tientjes aan kleermakerskosten kwijt ben voordat het echt goed zit. Vind alles veel te ruim namelijk, mouwen zijn vaak ook iets te lang. Maar in de aanbieding zijn het altijd leuke en eigenwijze shirts, schuine knoopsgaten, dikke knopen dat soort dingen.

Zo rond deze prijsklasse kun je tegenwoordig ook al kiezen voor een maatshirt, www.shirtmakers.nl (Nieuwenhuis & Kuipéri). Zeer veel stof keuzes en het scheelt je een hoop kleermakers kosten.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Roy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2 Gepost op: 08 januari 2006 – 16:13:44
Citaat van: "Sergio"
Heb zelf ook een BI shirt, erg mooie en apart. Opzich goede prijs hoewel het probleem voor mij altijd blijft dat ik een paar tientjes aan kleermakerskosten kwijt ben voordat het echt goed zit. Vind alles veel te ruim namelijk, mouwen zijn vaak ook iets te lang. Maar in de aanbieding zijn het altijd leuke en eigenwijze shirts, schuine knoopsgaten, dikke knopen dat soort dingen.

Zo rond deze prijsklasse kun je tegenwoordig ook al kiezen voor een maatshirt, www.shirtmakers.nl (Nieuwenhuis & Kuipéri). Zeer veel stof keuzes en het scheelt je een hoop kleermakers kosten.

Even op die site gekeken, strak concept moet ik zeggen. Alleen...als ze voor 1 shirt helemaal naar Breda moeten om mijn maten op te nemen, weet ik niet of het voor hun nog wel zo rendabel is?
[size=9]"It is only shallow people who do not judge by appearances."[/size]

DuC

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3 Gepost op: 08 januari 2006 – 16:22:09
ze komen overal, dus het schijnt te kunnen :)

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #4 Gepost op: 08 januari 2006 – 16:25:11
Tsja dat is een inschatting die ik graag aan hun overlaat, ze reizen voornamelijk met hun OV dus dat scheelt. Ze zullen er ook op rekenen dat je zo blij bent met je shirt dat je er de volgende keer weer eentje besteld (of meerdere natuurlijk). Ze doen iig niet moeilijk over 1 shirt, in tegendeel zelfs vond ik.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Reactie #5 Gepost op: 08 januari 2006 – 16:30:36
Alles over N&K graag in het Shirtmakers topic.
Fashion can be bought. Style one must possess.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #6 Gepost op: 08 januari 2006 – 23:55:35
Ik heb er toen een gehad en het is best een leuk hemd voor die prijs.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Napoleon

• Gast
Reactie #7 Gepost op: 11 januari 2006 – 11:12:45
Mooie shirts, afgelopen week bij de bijenkorf eentje gescoord voor een schamele 64 E. Roze (licht streepje erin) en een witte boord. Beetje amerikaanse look.
Ze hebben een goede pasvorm; kortom; waar voor je geld!

John 2011

• Bekijk profiel
Re: British Indigo
Reactie #8 Gepost op: 03 november 2011 – 12:16:27
British Indigo vind ik persoonlijk de mooiste overhemden die ik me op dit moment kan veroorloven. De prijs ligt rond de 100 en kwalitatief uitermate goed!

Strakke pasvorm en wat gewaagdere dessins maken voor mij dat B.I. een mooi merk is.

Nu vroeg ik me af wat jullie ervaring met BI is? Het is uiteraard geen Borrelli, dus wel in perspectief zien.
(www.british-indigo.com)

Groet,

Roy.

Moet ook zeggen dat ik zeer tevreden ben over de British Indigo shirts die ik heb. Voor de prijs die je ervoor betaald krijg je een zeer mooi rijk overhemd!