Auteur Topic: Starter  (14726 keer gelezen)

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Starter
Reactie #45 Gepost op: 04 januari 2006 – 18:11:08
Citaat van: "Lex"
Gusto weer jij wanneer deze pakken te koop zijn?
Ik denk vanaf volgende maand dan hebben ze de collecties 2006 als goed binnen.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

scarie

  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
ta ta
Reactie #46 Gepost op: 27 februari 2006 – 21:18:34
Hallo heren,

Ik sluit mij maar aan bij deze topic:

Ik ben op zoek naar een pak van een diep donker zwart pak.
Aangezien ik genoeg heb van confectiepakken moet dit juist de accenten van mijn lichaam accentueren. Ik ben 1.96 lang, en vrij slank, dus confectiebakken lubberen meestal rond mn taille.

Anyway, ik ben bereid tussen de €600-1000 uit te geven inclusief maathemd.

Hebben jullie tips die mij verder helpen? Ik zou wel graag een hoop dingen willen aanpassen aan een pak. De stof moet wel wat jolijt kunnen verdragen zegmaar, er komen een viertal bruiloften aan.

Alvast bedankt,

Christiaan

Merlino

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.838
    • Bekijk profiel
Starter
Reactie #47 Gepost op: 27 februari 2006 – 21:28:07
Ik zou je eigenlijk toch willen aanraden om geen zwart pak maar een antracietgrijs of navyblauw pak te kopen. Dit omdat men in het bedrijfsleven zwarte pakken over 't algemeen maar niets vindt dus als je dan een baan krijgt kun je je mooie nieuwe pak niet aan. Dat gezegd hebbende kun je bijv. Suit Supply maatwerk of DFS maatwerk (van Oger) gaan bekijken. Daarnaast kun je voor mooie maatshirts bijv. bij New Tailor terecht, daar heb je goede maatshirts voor zo'n 120E. Over SuSu en DFS is ook al heel veel geschreven hier.
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Camiceria

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.914
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Starter
Reactie #48 Gepost op: 27 februari 2006 – 21:30:48
DFS maatwerk?
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Merlino

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.838
    • Bekijk profiel
Starter
Reactie #49 Gepost op: 27 februari 2006 – 21:33:12
Ik heb geen DFS pakken maar dat bestond wel, toch? Anders heb ik niet gezegd :D

Anyway, wat raad jij dan in omg. A'dam aan Cami?

Edit: Ik zie op de site dat ze Oger Amsterdam op maat maken. Ik weet dan weer niet of dat geldtechnisch geschikt is.
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Camiceria

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.914
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Starter
Reactie #50 Gepost op: 27 februari 2006 – 21:36:58
Voor zover ik weet is er geen DFS maatwerk.

Tja, wat raad ik aan... DFS lijkt me een goede instapper, maar dat is dus geen maatwerk. Wel wat minder fijne stoffen over het algemeen. Ik ben persoonlijk niet zo erg gecharmeerd van SuSu maatwerk, maar ik heb er geen lijflijke ervaring mee. Voor 1000 euro kom je volgens mij ook wel een aardig eindje bij New Tailor. Hemden zou ik niet weten  :wink:
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Dhr. Lex P

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.101
    • Bekijk profiel
Starter
Reactie #51 Gepost op: 27 februari 2006 – 21:45:07
een DFS laten aanpassen is ook een optie voor die prijs... Anders inderdaad SuSu...
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

scarie

  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
Starter
Reactie #52 Gepost op: 27 februari 2006 – 21:53:49
Bedankt voor de snelle reacties!

Ja, SuSu, de kwaliteit daar is benedengemiddeld als ik zo de geluiden binnen mijn directe vriendenkring mag geloven. Dus die toko valt voor mij zeker al af.

Ik zal binnenkort eens bij Oger langsgaan, die zit toch gewoon in de PCHooft?

Camiceria

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.914
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Starter
Reactie #53 Gepost op: 27 februari 2006 – 21:54:28
jep
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Merlino

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.838
    • Bekijk profiel
Starter
Reactie #54 Gepost op: 27 februari 2006 – 21:56:48
Citaat van: "scarie"
Bedankt voor de snelle reacties!

Ja, SuSu, de kwaliteit daar is benedengemiddeld als ik zo de geluiden binnen mijn directe vriendenkring mag geloven. Dus die toko valt voor mij zeker al af.

Ik zal binnenkort eens bij Oger langsgaan, die zit toch gewoon in de PCHooft?


Als je 't okee vindt om ervoor naar Haren (nabij Groningen) af te reizen zou ik ook zeker bij Russo Italia gaan kijken. Daar doen ze ook maatpakken met een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding en het personeel is érg vriendelijk!
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
Starter
Reactie #55 Gepost op: 27 februari 2006 – 22:23:36
Trouwens complimenten dat je in een al bestaand topic je vraag post. Daar kunnen sommige mensen nog wat van leren  :D
This, madame, is Versailles.

Jason

  • Gast
Starter
Reactie #56 Gepost op: 28 februari 2006 – 00:02:51
Ik zou voor newtailor gaan, lijkt me sowieso de leukste 'maatwerk ervaring', en mogelijk het beste pak.
Dit leid ik ook maar af uit posts op het forum by the way.

Satyr

  • Gebruiker
  • Berichten: 93
    • Bekijk profiel
Starter
Reactie #57 Gepost op: 28 februari 2006 – 19:35:12
Ik moet binnenkort ook weer een pak kopen (dat lijkt alsof ik er geen zin in heb, het tegendeel is waar :wink: ). Veel zittend werk, redelijk wat tijd in de auto, maar toch immer representatief.

Ik heb reeds 2 pakken, waarbij ik mijn laatste heb gekocht bij Eduard Pelger (een zéér goede ervaring!), doch, nu wens ik me wat spannenders. Ik zal wel onder de 1k moeten blijven.

Hebben jullie tips?  8)

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Starter
Reactie #58 Gepost op: 28 februari 2006 – 20:29:25
Citaat van: "Satyr"
Ik moet binnenkort ook weer een pak kopen (dat lijkt alsof ik er geen zin in heb, het tegendeel is waar :wink: ). Veel zittend werk, redelijk wat tijd in de auto, maar toch immer representatief.

Ik heb reeds 2 pakken, waarbij ik mijn laatste heb gekocht bij Eduard Pelger (een zéér goede ervaring!), doch, nu wens ik me wat spannenders. Ik zal wel onder de 1k moeten blijven.

Hebben jullie tips?  8)


Doe je iets verkoopachtigs?
Sailing, an expensive way to travel for free"

Merlino

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.838
    • Bekijk profiel
Starter
Reactie #59 Gepost op: 28 februari 2006 – 20:56:19
Citaat van: "Satyr"
Ik moet binnenkort ook weer een pak kopen (dat lijkt alsof ik er geen zin in heb, het tegendeel is waar :wink: ). Veel zittend werk, redelijk wat tijd in de auto, maar toch immer representatief.

Ik heb reeds 2 pakken, waarbij ik mijn laatste heb gekocht bij Eduard Pelger (een zéér goede ervaring!), doch, nu wens ik me wat spannenders. Ik zal wel onder de 1k moeten blijven.

Hebben jullie tips?  8)


Voor onder 1k kun je echt topspul krijgen. Waar woon je dat is weer makkelijker om je verder te helpen denk ik.
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner