Auteur Topic: Starter  (14704 keer gelezen)

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Starter
Reactie #30 Gepost op: 30 december 2005 – 11:33:25
Citaat van: "RolfGoud"
zo kijk eens aan een klassieker..erg mooi...!!!
Voor Panerai en andere horloges vind je in het horloge topic.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

RolfGoud

  • Gebruiker
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
Starter
Reactie #31 Gepost op: 30 december 2005 – 11:39:45
Excuus...nou heren ik ga aan mijn weekend beginnen; op naar Belgie voor oud en nieuw...ik ga volgende week dinsdag naar antwerpen en zal daarna verslag doen of het wat is met de korting regen in Belgie..heren bedankt voor de tips en een goede jaarwisseling toegewenst!!

ciao,

rolf
fake it till you make it"

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Starter
Reactie #32 Gepost op: 30 december 2005 – 11:40:57
Van het zelfde Rolf veel plezier.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

f430

  • Gebruiker
  • Berichten: 587
    • Bekijk profiel
Starter
Reactie #33 Gepost op: 30 december 2005 – 12:19:50
Citaat van: "RolfGoud"
en de DFS collectie van Oger waar liggen die prijzen, want ik heb begrepen dat je best wel bedrogen uit kan komen bij Oger vanwege vermaak kosten!!



Als je een DFS pak koopt zijn de vermaakkosten gewoon voor Oger, althans, dat is in Amsterdam het geval.. Pricerange tussen de 550-700 +/-.

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.654
    • Bekijk profiel
Starter
Reactie #34 Gepost op: 30 december 2005 – 12:42:43
Ik ben enige tijd geleden bij Kool bijzonder goed geslaagd met een 'handmade' Zegna in de zgn. "Herritage-stof" Donkerblauw met lichte chalk. Zit in je prijsrange.  :)

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Starter
Reactie #35 Gepost op: 30 december 2005 – 18:11:12
Citaat van: "Mikey Fuoco"
Ik ben enige tijd geleden bij Kool bijzonder goed geslaagd met een 'handmade' Zegna in de zgn. "Herritage-stof" Donkerblauw met lichte chalk. Zit in je prijsrange.  :)
Dat zijn mooie pakken Mikey.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.654
    • Bekijk profiel
Starter
Reactie #36 Gepost op: 31 december 2005 – 10:21:20
Dank Gusto,

Ik ben ook over de kleermaker in tegenstelling tot sommigen hier best tevreden. Vooral aan de broek moest veel gebeuren, leek wel twee maten te groot tijdens de eerste keer passen.

De broekband moest een cm of 4 naar beneden, is netjes gedaan. Ook het jasje natuurlijk iets laten tailleren  :)

Ze hadden er best wat werk aan en toch rekenen ze geen vermaakkosten.

Ik heb inmiddels wel gemerkt dat je met die 'flanellen'stof behoorlijk moet opletten. Ik doe veel zittend werk en dan krijg je al gauw van die knieën die een beetje neigen te gaan 'lubberen'.

Al met al wel een hele aardige MTM voor het geld.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Starter
Reactie #37 Gepost op: 31 december 2005 – 15:27:06
Zoals je al zei met zittend werk moet je wel op de stof letten.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

RolfGoud

  • Gebruiker
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
Starter
Reactie #38 Gepost op: 04 januari 2006 – 12:24:51
Goeiemiddag heren,

Zo ik ben heerlijk in Antwerpen geweest en bij Mercken geweest en daar een Mabro Sartoriale super 110 aangeschaft met Brioni das en overhemd van corl. voor de mooie prijs van 500 euro...dat is toch een goede deal dacht ik...kennen mensen trouwens deze tent en dit merk??

Ciao
fake it till you make it"

C&A

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.850
    • Bekijk profiel
Starter
Reactie #39 Gepost op: 04 januari 2006 – 12:34:42
Citaat van: "gusto napolitano"
Op het moment is er niet veel meer bij Kool i.v.m de sale.Er komen wel slimfit kostuums eraan met een goede prijs kwaliteit verhouding.


Gusto, kun je iets meer vertellen over die slimfit pakken? Zijn dat de pakken uit de Kool handmade lijn (portugees als ik me niet vergied) of is dat een nieuwe lijn?
Kastopruiming, dassen van Tie your Tie, Passaggio, Sozzi, Rubinacci, Classico Como

http://www.stijlforum.nl/SMF/index.php?topic=8878.new#new

Fedor

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.934
    • Bekijk profiel
Starter
Reactie #40 Gepost op: 04 januari 2006 – 14:55:01
Citaat van: "RolfGoud"
Goeiemiddag heren,

Zo ik ben heerlijk in Antwerpen geweest en bij Mercken geweest en daar een Mabro Sartoriale super 110 aangeschaft met Brioni das en overhemd van corl. voor de mooie prijs van 500 euro...dat is toch een goede deal dacht ik...kennen mensen trouwens deze tent en dit merk??

Ciao

Nee, had je dat niet eerder kunnen melden :P, ben net vorige week daaro geweest.

Maar ga er vast weer heen dus vertel op! :)

RolfGoud

  • Gebruiker
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
Starter
Reactie #41 Gepost op: 04 januari 2006 – 15:44:50
Bij de winkel genaamd Mercken...hebben ze 50 % korting op al hun kostuums...en ze hebben daar vooral Mabro www.mabro.it..allemaal satorial...en ook een heerlijke sfeer..goed personeel, ruime winkel en ze nemen echt de tijd voor je!!!

en trouwens deze is de sale bij Oger van start gegaan dus daar ga ik eens even mijn tweede pak halen...heb er nu al zin in..
fake it till you make it"

Fedor

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.934
    • Bekijk profiel
Starter
Reactie #42 Gepost op: 04 januari 2006 – 16:18:27
Citaat van: "RolfGoud"
Bij de winkel genaamd Mercken...hebben ze 50 % korting op al hun kostuums...en ze hebben daar vooral Mabro www.mabro.it ...allemaal satorial...en ook een heerlijke sfeer..goed personeel, ruime winkel en ze nemen echt de tijd voor je!!!

Nou mooi, maar waar zit die winkel nu in Antwerpen?

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Starter
Reactie #43 Gepost op: 04 januari 2006 – 17:59:53
Citaat van: "C&A"
Citaat van: "gusto napolitano"
Op het moment is er niet veel meer bij Kool i.v.m de sale.Er komen wel slimfit kostuums eraan met een goede prijs kwaliteit verhouding.


Gusto, kun je iets meer vertellen over die slimfit pakken? Zijn dat de pakken uit de Kool handmade lijn (portugees als ik me niet vergied) of is dat een nieuwe lijn?
Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.De pakken komen wel met een knopengulp bretelknopen en werkende armknopen.Ze zullen niet al te duur zijn van wat ik er van begreep.Het zal een mooi pak zijn voor degene die er niet al te veel voor wilt uitgeven.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Starter
Reactie #44 Gepost op: 04 januari 2006 – 18:07:02
Gusto weer jij wanneer deze pakken te koop zijn?
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.