Auteur Topic: Alden  (349571 keer gelezen)

Idomeneo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Alden
Reactie #720 Gepost op: 28 november 2013 - 12:58:49
Jezus, ik moet op termijn nog meer Aldens hebben. Ze hebben direct mijn Tetbury's vervangen als mijn favoriete schoenen.

Ook erg fijn dat ze veel schoenen in 3 tot zelfs 6 breedtematen hebben (B tot EEE), ik heb breedte C. Helaas is hier in Nederland alleen breedte E goed te krijgen. Mijn Aberdeen #8 NST's heb ik gelukkig in NY kunnen kopen, daar hebben ze alles op voorraad in de winkel op de Madison Ave.

Ik zat te denken om ook tassels in zwart cordovan te kopen, en een sneeuwboot. Maar wel eerst weer even sparen. : )

TB82

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Alden
Reactie #721 Gepost op: 28 november 2013 - 13:21:43
Heel mooi die NST's, staan ook op mijn verlanglijstje (samen met cordovan tassels, cordovan PTB's, ...  :mrgreen:).
Kopen in de VS zal wel wat schelen in prijs neem ik aan?

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Alden
Reactie #722 Gepost op: 28 november 2013 - 13:24:17
bijna de helft.
live and let die

Idomeneo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Alden
Reactie #723 Gepost op: 28 november 2013 - 13:57:35

Ja, maar minder dan je denkt, omdat de prijzen die je online ziet exclusief belasting zijn. Scheelt ± 150 euro voor cordovan schoenen.

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Alden
Reactie #724 Gepost op: 28 november 2013 - 15:55:14
Heel mooi die NST's, staan ook op mijn verlanglijstje (samen met cordovan tassels, cordovan PTB's, ...  :mrgreen:).

Waarom zou je het risico nemen door in de USA te bestellen, hier kan je ze passen en kopen; zo verschrikkelijk duur zijn ze hier toch niet?
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

TB82

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Alden
Reactie #725 Gepost op: 28 november 2013 - 16:10:30
1: 'Waarom zou je het risico nemen door in de USA te bestellen?' Wie had het over bestellen in de VS, Leone?
2: 'zo verschrikkelijk duur zijn ze hier toch niet'. Cordovan Aldens gaan hier tussen de 650 en 850 euro. Kunnen we toch moeilijk in het lagere segment klasseren?
3: 'hier kan je ze passen en kopen'. Nog nooit een paar schoenen online gekocht?

Leone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Alden
Reactie #726 Gepost op: 28 november 2013 - 16:19:29
1: vanwege jouw vraag of het veel scheelt door kopen in de VS en ging er van uit dat je niet zelf naar de VS gaat voor een paar.
2:ik weet dat je voor cordovan van andere merken minimaal hetzelfde kwijt bent (mits Horween) dus 'normaal'?!
3:ik heb wel vaker een paar schoenen online gekocht, maar dan wel dezelfde leest/model als ik analoog gekocht en gepast heb. :thumbsup:
„Style is very personal.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

TB82

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Alden
Reactie #727 Gepost op: 28 november 2013 - 16:36:20
1: vanwege jouw vraag of het veel scheelt door kopen in de VS en ging er van uit dat je niet zelf naar de VS gaat voor een paar.
2:ik weet dat je voor cordovan van andere merken minimaal hetzelfde kwijt bent (mits Horween) dus 'normaal'?!
3:ik heb wel vaker een paar schoenen online gekocht, maar dan wel dezelfde leest/model als ik analoog gekocht en gepast heb. :thumbsup:

Misschien niet het beste plan om te reageren, maar here goes:

1: Ik informeerde enkel naar de schoenen van Idomeneo uit interesse. Dat wil niet zeggen dat ik ze daar wil bestellen of een retourtje NYC boek om schoenen te kopen.
2: Dat andere merken hetzelfde vragen voor horween cordovan maakt 650-850 euro toch niet duurder/goedkoper?
3: Ik ook, perfect toch?  :thumbsup:

guest45

• Gast
Alden
Reactie #728 Gepost op: 28 november 2013 - 20:23:21
Van tumblr

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Alden
Reactie #729 Gepost op: 04 januari 2014 - 21:16:45

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Alden
Reactie #730 Gepost op: 04 januari 2014 - 23:06:06
Ga die longwings steeds mooier vinden. 
Be yourself no matter what they say

Leone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Alden
Reactie #731 Gepost op: 05 januari 2014 - 13:57:58
Ziet er uit als model/formaat 'boot' en dan wel in de Nederlandse betekenis van het woord; wellicht door het dikker opgestikte derby deel en fors (uitstekende) zool/hak, zou een longwing in oxford toch mooier zijn?  :/
„Style is very personal.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

guest45

• Gast
Alden
Reactie #732 Gepost op: 05 januari 2014 - 19:24:41

Cool, via LS.

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Alden
Reactie #733 Gepost op: 05 januari 2014 - 19:42:58
Vd zomer rondje Californië gepland. Misschien ga ik eens kijken in Beverly hills vestiging, alhoewel ze daar minder hebben als de Hawaii stores
Be yourself no matter what they say

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Alden
Reactie #734 Gepost op: 07 januari 2014 - 12:25:24
live and let die