Ik vind het ook wel wat hebben, vooral die cap toe oxford. Waar moet ik aan denken qua prijs Marcos?
Alden is m.i. een wat behoudend[er] merk qua styling dan bijvoorbeeld Edward Green, John Lobb en zeker dan de franse of italiaanse merken, hetgeen een redelijk brede aanblik oplevert; derhalve robuust, maar minder elegant ogend.Allen-Edmond is ook zo'n schoen welke "typisch" amerikaans genoemd [voor zover zoiets bestaat uiteraard] mag worden, wel is de shell cordovan oxford een hebbeding vooral door het gebruikte materiaal.Het mag duidelijk zijn dat het geen kritiek is op het merk Alden maar meer mijn persoonlijke smaak ten aanzien van de gevoerde modellen/leesten en het wellicht een idee is de gemiddelde leest van JL {Eg of GG} naast die van Alden {of AE} te zetten/passen en te ontdekken wat en hoe ik deze opmerking bedoeld heb; ik heb dit wel gedaan en daarop mijn persoonlijk vergelijk conclusie gebaseerd.
Dit hoorde ik ook bij Sir Max. Overigens is mijn laatste Italiëtripje van vóór mijn SF tijd, dus toen lette ik er niet op...
Dus de volgende keer goed opletten als je in italie ben.Een beetje naar beneden kijken en dan zal je zien dat italianen op van allles en nog wat lopen.
Als ik het me goed herinner zo rond de 600 euro.
Alden heeft mooie schoenen. als wij in de US zijn over 5 weken ga ik voor een zwart paar kijken. Derby/Oxford ik ben er nog niet uit