Ik vind dat SF soms wel eens iets minder mag zeiken en gewoon wat meer waarderen.
Wat een enorme winnaar is hij toch!
Sir Max geen ervaring mee, maar ik ben bij Pauw één keer bijna letterlijk de winkel uit gewerkt (verkoper die gewoon wegloopt en een ander gesprek aangaat) en één keer gewoon fout behandeld, beetje het soort vragen waar L.deJong bij Sir Max over valt. Voor mij een reden om nooit meer bij Pauw binnen te stappen. Misschien was het in het geval van "die kale hoofd" een onhandigheidje; ik weet het niet, ik was er niet bij. Maar je moet heel erg oppassen met dit soort vragen, zeker bij nieuwe klanten.De instelling dat ze niet verzenden tenzij ze jouw leest/maat kennen, waardeer ik dan wel weer heel erg. Old school. It's a fine line.En mensen die informatie komen inwinnen om vervolgens voor een tientje minder op internet te bestellen heb ik ook een grafhekel aan, maar volgens mij vind je die bijna niet bij dit soort zaken.
Ik ben een boek aan het lezen dat ik aan wil raden:https://www.bol.com/nl/p/the-subtle-art-of-not-giving-a-f-ck/9200000056625923/ Geen grap btw.