Auteur Topic: strada Privata  (7351 keer gelezen)

Pietro

  • Gebruiker
  • Berichten: 331
    • Bekijk profiel
strada Privata
Reactie #15 Gepost op: 13 december 2005 – 20:39:27
Borrelli is toch wel een begrip. Dat ze Barba niet kende kan ik nog heel even inkomen, maar Borrelli moet je toch bekend in de oren klinken.

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
strada Privata
Reactie #16 Gepost op: 13 december 2005 – 21:46:50
tja, je moet toch feeling met je vak hebben anders ben je maar aan het prutsen als je  het mij vraagt.

DuC

  • Gebruiker
  • Berichten: 308
    • Bekijk profiel
strada Privata
Reactie #17 Gepost op: 13 december 2005 – 23:25:26
kan ook dat er net een onervaren persoon stond, zou zonde zijn als het een goed adresje is.

General Wong

  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
strada Privata
Reactie #18 Gepost op: 04 januari 2006 – 10:50:29
Tsjah, een merk niet kennen, hoe groot is die zonde? Als je het mij vraagt niet zo heel groot. Goed, ze had het moeten weten, maar dat zegt op zich weinig over haar totale vakkundige kennis. Op andere vlakken zou ze prima werk kunnen afleveren natuurlijk, dan kan ik het niet kennen van dergelijke merken wel door de vingers zien eigenlijk. Kan natuurlijk ook dat ze je niet goed heet verstaan of iets dergelijks.

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
strada Privata
Reactie #19 Gepost op: 04 januari 2006 – 11:45:12
Citaat van: "General Wong"
Tsjah, een merk niet kennen, hoe groot is die zonde? Als je het mij vraagt niet zo heel groot. Goed, ze had het moeten weten, maar dat zegt op zich weinig over haar totale vakkundige kennis. Op andere vlakken zou ze prima werk kunnen afleveren natuurlijk, dan kan ik het niet kennen van dergelijke merken wel door de vingers zien eigenlijk. Kan natuurlijk ook dat ze je niet goed heet verstaan of iets dergelijks.


Het staat gewoon slordig en geeft geen goede indruk. En dan ben ik al een beetje afgeknapt.
This, madame, is Versailles.

Merlino

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.838
    • Bekijk profiel
strada Privata
Reactie #20 Gepost op: 04 januari 2006 – 22:00:01
Citaat van: "General Wong"
Tsjah, een merk niet kennen, hoe groot is die zonde? Als je het mij vraagt niet zo heel groot. Goed, ze had het moeten weten, maar dat zegt op zich weinig over haar totale vakkundige kennis. Op andere vlakken zou ze prima werk kunnen afleveren natuurlijk, dan kan ik het niet kennen van dergelijke merken wel door de vingers zien eigenlijk. Kan natuurlijk ook dat ze je niet goed heet verstaan of iets dergelijks.


Heb je helemaal gelijk in, maar 't is nu eenmaal geen goede eerste indruk!
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

JJ

  • Gebruiker
  • Berichten: 81
    • Bekijk profiel
strada Privata
Reactie #21 Gepost op: 22 april 2006 – 23:59:06
Nog steeds geen ervaringen?

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
strada Privata
Reactie #22 Gepost op: 23 april 2006 – 00:00:36
Ik loop er wel eens langs maar maak geen aanstalte om er naar binnen te gaan.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Jacob

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.233
    • Bekijk profiel
strada Privata
Reactie #23 Gepost op: 23 april 2006 – 08:56:00
Loop er zelf eens naar binnen?

Napoleon

  • Gast
strada Privata
Reactie #24 Gepost op: 23 april 2006 – 17:25:21
Citaat van: "General Wong"
Tsjah, een merk niet kennen, hoe groot is die zonde? Als je het mij vraagt niet zo heel groot. Goed, ze had het moeten weten, maar dat zegt op zich weinig over haar totale vakkundige kennis. Op andere vlakken zou ze prima werk kunnen afleveren natuurlijk, dan kan ik het niet kennen van dergelijke merken wel door de vingers zien eigenlijk. Kan natuurlijk ook dat ze je niet goed heet verstaan of iets dergelijks.
eens, bij SuSu staan ook een heel aantal kranten tussen