Auteur Topic: Wat voor soort schoenen draag je?  (39891 keer gelezen)

Solitarias

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Wat voor soort schoenen draag je?
Reactie #75 Gepost op: 10 december 2004 - 17:09:10
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "zampa di gallina"
Ik heb me suf gezocht op styleforum maar heb geen fabrikant voor je kunnen vinden.  Ik weet niet of Mantellassi een toeleverancier is. Heb wel weer kunnen achterhalen dat Crockett & Jones bijvoorbeeld de Italian Line
schoenen maakt van RL. Dus het hoeft geen Italiaans bedrijf te zijn.
Google leverde ook niets op helaas.

Bedankt voor de moeite iig :)

Het was meer nieuwsgierigheid dan dat ik het echt moet weten hoor :) Ik vond het erg mooie schoenen, dus had ze sowieso wel gekocht ;)

En nu mooi 'differentieel' gaan poetsen, dus de neus bv bewust licht van kleur houden en op de zijkanten juist met donkere of zwarte creme werken..... zeg maar het 'Lattanzi-effect'

Ik heb Cheaney's die aardig mooi beginnen te worden hierdoor.....
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

Solitarias

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #76 Gepost op: 10 december 2004 - 17:10:29
Citaat van: "zampa di gallina"
maar
Solitarias kan  hier iets meer zinnigs over zeggen dan ik.

O ja  :roll:  :oops:
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #77 Gepost op: 10 december 2004 - 17:40:15
Citaat van: "Bonne"
Net een paar schoenen bij Canali gekocht. Weet er toevallig iemand wie die schoenen maakt? Zelf dachten ze aan Mantellasi maar dat wisten ze niet zeker.

Ik wist niet dat Canali ook schoenen maakt. Je hebt in ieder geval een mooi paar uitgezocht!

Tegenwoordig hebben de meeste kleding merken er wel een schoenen lijn erbij kijk naar Boss en Corneliani etc.Meestal is er wel een fabrikant die ze voor hun maken.

Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #78 Gepost op: 10 december 2004 - 17:50:19
Citaat van: "gusto napolitano"
Tegenwoordig hebben de meeste kleding merken er wel een schoenen lijn erbij kijk naar Boss en Corneliani etc.Meestal is er wel een fabrikant die ze voor hun maken.

Weet je misschien welk bedrijf de Boss schoenen (de nette schoenen bedoel ik dan, niet de sneakers) maakt? Er zitten wel een aantal leuke modellen bij en ze zijn nu in de opruiming.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #79 Gepost op: 10 december 2004 - 17:59:42
Helaas Bonne daar kan ik je niet mee helpen ben niet zo bekend met de schoenen die een aantal kleding merken erbij voeren.Doordat ik altijd voor de bekende merken ga besteedt ik er eigenlijk geen aandacht aan.Dit wil nog niet zeggen dat ik ze niet mooi vind.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #80 Gepost op: 10 december 2004 - 19:27:06
Citaat van: "Chris"
lijkt me wel wat maar...hier in de achterhoek is modieus een rode trekker ipv een groene. Ik zou dan eerder voor de roze trekker gaan ipv die ugg's
 :wink:

Tochwel een Lambo :wink:

Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #81 Gepost op: 10 december 2004 - 20:08:08
Helaas Bonne daar kan ik je niet mee helpen ben niet zo bekend met de schoenen die een aantal kleding merken erbij voeren.Doordat ik altijd voor de bekende merken ga besteedt ik er eigenlijk geen aandacht aan.Dit wil nog niet zeggen dat ik ze niet mooi vind.

Ik zal eens gaan zoeken en kijken of ik wat kan vinden.
Maarja, als ze ook Santoni en dergelijke opruimen dan weet ik wel wat ik ga kopen!

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #82 Gepost op: 10 december 2004 - 20:31:50
Dat lijkt me ook Bonne maar pas op een keer Santoni passen en je wil er zo de deur mee uitlopen  :wink:

Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #83 Gepost op: 10 december 2004 - 21:23:13
Dat lijkt me ook Bonne maar pas op een keer Santoni passen en je wil er zo de deur mee uitlopen  :wink:

Met die prijzen lijkt mij dat geen slecht idee :P.
Ik ben er ook bang voor, maar ze zijn ook zo mooi. De opruiming is dan ook een goed moment om te kijken of er nog iets leuks bij zit.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #84 Gepost op: 10 december 2004 - 21:32:39
In ieder geval bij van Assem zowel in het centrum als in hillegersberg en Oger alle filialen.

Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #85 Gepost op: 10 december 2004 - 21:35:20
Citaat van: "Bonne"

Ik was met Vodka bij de Presale Zomer 2005 vanochtend van de agent. Ze hadden érg mooie dingen voor nog leukere prijzen ;) Die schoenen waren maar 139 euro. En van de Zomer 2005 collectie ;)

Dat is geen geld voor zulke mooie schoenen. En wat voor mooie dingen hadden ze qua kleding? Nog speciale kleuren of iets dergelijks?

Eerder de maatjes :P
Sailing, an expensive way to travel for free"

guest45

• Gast
Reactie #86 Gepost op: 11 december 2004 - 18:08:34
Citaat van: "Chris"
lijkt me wel wat maar...hier in de achterhoek is modieus een rode trekker ipv een groene. Ik zou dan eerder voor de roze trekker gaan ipv die ugg's
 :wink:

Tochwel een Lambo :wink:

Nej...ik denk JCB,

Heb in zelfde house gezeten als John dus moet wat korting kunnen regelen daar...;)

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #87 Gepost op: 11 december 2004 - 18:14:15
JCB...ook goed zeer wendbaar.Neem aan dat de Ugs reeds zijn ingeburgerd in doetichem en omstreken :wink:

Elmer

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #88 Gepost op: 13 december 2004 - 21:42:12

Heb hiervan de middelste appart laten zetten op mijn werk. Ik vind het zelf een erg mooie schoen.

Solitarias

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #89 Gepost op: 13 december 2004 - 22:04:59
Paard of kalf?