Smits bedoel je?Zou ook kunnen, die hebben iig Santoni. Verder Gucci, Bikkembergs prada geloof ik en dat soort spul...maar volgens mij hebben ze geen Sutor.Wel Ugg voor heren trouwens...misschien iets voor onder je borrelli gusto??
Ik heb me suf gezocht op styleforum maar heb geen fabrikant voor je kunnen vinden. Ik weet niet of Mantellassi een toeleverancier is. Heb wel weer kunnen achterhalen dat Crockett & Jones bijvoorbeeld de Italian Lineschoenen maakt van RL. Dus het hoeft geen Italiaans bedrijf te zijn.Google leverde ook niets op helaas.
Net een paar schoenen bij Canali gekocht. Weet er toevallig iemand wie die schoenen maakt? Zelf dachten ze aan Mantellasi maar dat wisten ze niet zeker.
Citaat van: "Huey"Net een paar schoenen bij Canali gekocht. Weet er toevallig iemand wie die schoenen maakt? Zelf dachten ze aan Mantellasi maar dat wisten ze niet zeker.Ik wist niet dat Canali ook schoenen maakt. Je hebt in ieder geval een mooi paar uitgezocht!
Ik was met Vodka bij de Presale Zomer 2005 vanochtend van de agent. Ze hadden érg mooie dingen voor nog leukere prijzen Die schoenen waren maar 139 euro. En van de Zomer 2005 collectie
Citaat van: "Huey"Ik was met Vodka bij de Presale Zomer 2005 vanochtend van de agent. Ze hadden érg mooie dingen voor nog leukere prijzen Die schoenen waren maar 139 euro. En van de Zomer 2005 collectie Dat is geen geld voor zulke mooie schoenen. En wat voor mooie dingen hadden ze qua kleding? Nog speciale kleuren of iets dergelijks?
Citaat van: "Bonne"Citaat van: "Huey"Ik was met Vodka bij de Presale Zomer 2005 vanochtend van de agent. Ze hadden érg mooie dingen voor nog leukere prijzen Die schoenen waren maar 139 euro. En van de Zomer 2005 collectie Dat is geen geld voor zulke mooie schoenen. En wat voor mooie dingen hadden ze qua kleding? Nog speciale kleuren of iets dergelijks? Maar de meeste overhemden waren te klein voor mij. Net als de pakken.
Mooi schoenen, Huey! En een aardig koopje Is die agent ooit in Maastricht te vinden, reserveer dan voor mij alvast een maatje 43.5....