Auteur Topic: The Boardroom Amsterdam  (18910 keer gelezen)

Oris

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: The Boardroom Amsterdam
Reactie #15 Gepost op: 15 juli 2021 - 16:20:58
Deze is wel grensverleggend

Nogal en daarnaast zit het shirt ook gewoon erg strak.

Patrick Bateman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #16 Gepost op: 15 juli 2021 - 16:28:04
wel eens met alle kritiek. Verder lijken de shirts (gedragen met een das)  bij de boord te groot.

De combinatie van dat groene jasje op een blauw overhemd had nooit geplaatst mogen worden. Afzonderlijk wel mooie stukken.

De (bijna ouderwetse) lengte van de jasjes vind ik dan wel weer een plusje.
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #17 Gepost op: 15 juli 2021 - 16:48:14
wel eens met alle kritiek. Verder lijken de shirts (gedragen met een das)  bij de boord te groot.

De combinatie van dat groene jasje op een blauw overhemd had nooit geplaatst mogen worden. Afzonderlijk wel mooie stukken.

De (bijna ouderwetse) lengte van de jasjes vind ik dan wel weer een plusje.

die twee blauwe lijken vrij kort, andere iets beter idd

Reactie #18 Gepost op: 25 juli 2021 - 19:56:10
Klopt, dat is ons zeker niet ontgaan. Normaal maken we de kleding op de man. Onze samples waren al binnen, waarna we het model hebben ingehuurd.

Het gaat om inspiratie van stoffen en stijlen. Veelal Loro Piana

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #19 Gepost op: 25 juli 2021 - 20:22:42
Klopt, dat is ons zeker niet ontgaan. Normaal maken we de kleding op de man. Onze samples waren al binnen, waarna we het model hebben ingehuurd.

Het lastige is dat je de stoffen, buiten tot op zekere hoogte de kleuren, op een scherm niet kunt beoordelen en de fit m.i. afdoet aan de “stijlen”. Overall beeld nog steeds prima denk ik hoor, maar hier tref je alleen liefhebbers die op de details letten ;-)
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Reactie #20 Gepost op: 25 juli 2021 - 20:36:31
Klopt, dat stemt mij ook vrolijk @ kritische blik. Volgende keer zou ik zelf wel voor de camera springen. Hoewel, of dat een goed idee is… In ieder geval dan wel mooi op maat.

Juul

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #21 Gepost op: 26 juli 2021 - 12:46:34

Vindt dit toch een ietwat vreemde uitspraak als je maatwerk aanbiedt. Loro Piana is mooi ja, maar als potentiele klant zou ik toch bang zijn dat jullie die kierende kraag bij opmeten niet zou opvallen.

Reactie #22 Gepost op: 26 juli 2021 - 17:03:44
Daar hoef je niet bang voor te zijn. Ik zou zeggen kom het ervaren!

Nu hebben we een tijdelijke actie, tweede maatjasje voor €149,-. Zie : https://www.instagram.com/p/CRlmTKblynn/?utm_medium=copy_link