Auteur Topic: Zwolle  (3607 keer gelezen)

DuC

  • Gebruiker
  • Berichten: 308
    • Bekijk profiel
Zwolle
Gepost op: 09 november 2005 – 19:18:35
Ga over een paar dagen naar Zwolle, zijn er nog leuke adresjes?

Weet zelf alleen dat er een Society shop zit, is dat wat?

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Re: Zwolle
Reactie #1 Gepost op: 09 november 2005 – 19:20:40
Citaat van: "DuC"
Ga over een paar dagen naar Zwolle, zijn er nog leuke adresjes?

Weet zelf alleen dat er een Society shop zit, is dat wat?
Society shop is overal het zelfde denk wel dat je in zwolle de gangbare merken zult tegenkomen.Misschien een enkele uitschieter naar boven.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Pietro

  • Gebruiker
  • Berichten: 331
    • Bekijk profiel
Zwolle
Reactie #2 Gepost op: 09 november 2005 – 19:22:50
Ik woon in Zwolle.

Ga eens langs bij Old Vic op het Gasthuisplein. Vraag anders naar de bioscoop, want daar zit hij naast. Als het goed is hebben ze nog steeds enorme uitverkoop, ivm een nieuwe eigenaar.
Verder hebben we tegenover de MediaMarkt Al Dino Moda. Verkopen ze leuke spullen. Heb er in de loop van de jaren een goede band met de eigenaar mee opgebouwd.
Verder weinig speciaals eigenlijk, hoor. Ligt er ook aan wat je zoekt, natuurlijk.

TimMureau

  • Gebruiker
  • Berichten: 970
    • Bekijk profiel
Zwolle
Reactie #3 Gepost op: 09 november 2005 – 19:24:28
even doorrijden naar Enschede daar schijnt Nederveen te zitten goede zaak staat in de miljonair guide 2005
Return to innocence...

Pietro

  • Gebruiker
  • Berichten: 331
    • Bekijk profiel
Zwolle
Reactie #4 Gepost op: 09 november 2005 – 19:25:51
Absoluut mee eens. Zwolle kun je in principe overslaan, al hebben we er nog wel een Pauw zitten in de Sassenstraat. Helaas is deze alleen voor dames.  8)

DuC

  • Gebruiker
  • Berichten: 308
    • Bekijk profiel
Zwolle
Reactie #5 Gepost op: 09 november 2005 – 19:29:26
Citaat van: "Pietro"
Ik woon in Zwolle.

Ga eens langs bij Old Vic op het Gasthuisplein. Vraag anders naar de bioscoop, want daar zit hij naast. Als het goed is hebben ze nog steeds enorme uitverkoop, ivm een nieuwe eigenaar.
Verder hebben we tegenover de MediaMarkt Al Dino Moda. Verkopen ze leuke spullen. Heb er in de loop van de jaren een goede band met de eigenaar mee opgebouwd.
Verder weinig speciaals eigenlijk, hoor. Ligt er ook aan wat je zoekt, natuurlijk.


Waar verkopen ze een beetje de leuke merken dan?

Pietro

  • Gebruiker
  • Berichten: 331
    • Bekijk profiel
Zwolle
Reactie #6 Gepost op: 09 november 2005 – 19:59:59
Al dino Moda verkoopt Hugo Boss, Armani, Girbaud, Trussardi, Tween en Renι Lezard.
Old Vic verkoopt Corneliani, Canali, Acqua di Parma, RL, Faconnable en incidenteel wat van Borrelli
Piet Zoomers verkoopt Armani, Boss, Gentiluomo en La Martina oa.
Lay-Out verkoopt D&G, Armani, Boss, Evisu en Drykorn. Vind het zelf een beetje een 'foute zaak'.

Dat is het beste wat we te bieden hebben. Tuurlijk hebben we ook zat winkels zoals Gant, McG en Scapa, maar ik weet niet of je daar naar op zoek bent.

EDIT: Een Suit Supply op het industrieterrein, maar dat wordt lastig natuurlijk.

DuC

  • Gebruiker
  • Berichten: 308
    • Bekijk profiel
Zwolle
Reactie #7 Gepost op: 11 december 2005 – 22:55:46
Nog goede kleermakers in Zwolle?

Nuthje

  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
Re: Zwolle
Reactie #8 Gepost op: 13 december 2005 – 02:10:12
Citaat van: "DuC"
Weet zelf alleen dat er een Society shop zit, is dat wat?
Ik dacht dat die al een tijdje weg was.

Pietro

  • Gebruiker
  • Berichten: 331
    • Bekijk profiel
Zwolle
Reactie #9 Gepost op: 13 december 2005 – 20:03:19
Yup zit nu een Gant winkel in.

Goeie kleermakers? We hebben een paar turkse kleermakers die hun werk wel goed verstaan. In Assendorp zit een adresje waar ik wel eens wat naartoe heb gestuurd. Vraag me alleen niet hoe die heet. :oops: