Auteur Topic: Eindhoven  (38207 keer gelezen)

Al Capone

  • Gebruiker
  • Berichten: 170
    • Bekijk profiel
Eindhoven
Reactie #15 Gepost op: 04 december 2005 – 16:33:37
Net bij H&H geweest, ik ben nog nooit zo gefrustreerd geweest...
- Borrelli jeans hadden ze voor onder de 100 euro, super mooi maar te groot voor mij (vanaf maat 32)  :x

- Dan hadden ze nog jasjes van Sartoriale afgeprijst van 900 euro naar ongeveer 300 en weer te groot voor mij (vanaf maat 48 )  :x

- En Luigi Borrelli overhemden lagen er ook met 50% korting en raad is weer een maat te groot  :x

Dus tja ik liep met lege handen de winkel uit...  :cry:

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Eindhoven
Reactie #16 Gepost op: 05 december 2005 – 00:36:35
Dat is wel pech hebben Al Capone.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Eindhoven
Reactie #17 Gepost op: 05 december 2005 – 09:41:21
of niet wachten tot de opruiming..

voor de andere kant(werk ook in een winkel)is er niets zo leuk als dat mensen wachten tot de opruiming en ze niets meer kunnen vinden in hun maat. Er zijn heel veel mensen die erop lopen en bij wijze van een lijstje samenstellen.. Je ziet ze gewoon denken.. dan ben ik een paar weken later blij als ze terugkomen en het weg is..

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Eindhoven
Reactie #18 Gepost op: 05 december 2005 – 10:27:59
Citaat van: "ruby tuesday"
of niet wachten tot de opruiming..

voor de andere kant(werk ook in een winkel)is er niets zo leuk als dat mensen wachten tot de opruiming en ze niets meer kunnen vinden in hun maat. Er zijn heel veel mensen die erop lopen en bij wijze van een lijstje samenstellen.. Je ziet ze gewoon denken.. dan ben ik een paar weken later blij als ze terugkomen en het weg is..


Sportief... Dus jij betaald liever 30% meer terwijl je het een paar weken later met forse korting kunt krijgen? Vreemde strategie.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Eindhoven
Reactie #19 Gepost op: 05 december 2005 – 10:59:14
ik koop iets wanneer ik iets nodig heb of iets mooi vind.. kocht vorige week een winterjas, had ook 6 wkn kunnen verpieteren in de kou..

al is het uiteraard wel leuk als je een iets moois kan vinden in de uitverkoop..sommige kopen echter alles in de uitverkoop.

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Eindhoven
Reactie #20 Gepost op: 05 december 2005 – 11:05:33
Gelukkig geen 'last' van met maatwerk. Tenzij je net een Caruso pak hebt laten aanmeten en je nu op SF komt  :P
Fashion can be bought. Style one must possess.

Huey

  • Gast
Eindhoven
Reactie #21 Gepost op: 05 december 2005 – 11:27:29
Citaat van: "Sergio"
Citaat van: "ruby tuesday"
of niet wachten tot de opruiming..

voor de andere kant(werk ook in een winkel)is er niets zo leuk als dat mensen wachten tot de opruiming en ze niets meer kunnen vinden in hun maat. Er zijn heel veel mensen die erop lopen en bij wijze van een lijstje samenstellen.. Je ziet ze gewoon denken.. dan ben ik een paar weken later blij als ze terugkomen en het weg is..


Sportief... Dus jij betaald liever 30% meer terwijl je het een paar weken later met forse korting kunt krijgen? Vreemde strategie.


Hangt er van af, als ik écht iets wil hebben koop ik het. Zul je net zien dat juist dát weg is in de uitverkoop. Alles wat 'wel leuk' is laat ik nog even liggen.

Fedor

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.934
    • Bekijk profiel
Eindhoven
Reactie #22 Gepost op: 05 december 2005 – 11:27:41
Citaat van: "Nexus"
Gelukkig geen 'last' van met maatwerk. Tenzij je net een Caruso pak hebt laten aanmeten en je nu op SF komt  :P

Is er trouwens nog planning voor een dergelijke actie?

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Eindhoven
Reactie #23 Gepost op: 05 december 2005 – 14:10:10
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "Sergio"
Citaat van: "ruby tuesday"
of niet wachten tot de opruiming..

voor de andere kant(werk ook in een winkel)is er niets zo leuk als dat mensen wachten tot de opruiming en ze niets meer kunnen vinden in hun maat. Er zijn heel veel mensen die erop lopen en bij wijze van een lijstje samenstellen.. Je ziet ze gewoon denken.. dan ben ik een paar weken later blij als ze terugkomen en het weg is..


Sportief... Dus jij betaald liever 30% meer terwijl je het een paar weken later met forse korting kunt krijgen? Vreemde strategie.


Hangt er van af, als ik écht iets wil hebben koop ik het. Zul je net zien dat juist dát weg is in de uitverkoop. Alles wat 'wel leuk' is laat ik nog even liggen.


Ja uiteraard, ik hanteer dezelfde strategie. Zou wel gek zijn om er teveel voor te betalen. Blijkbaar kunnen al die exorbitante kortingen, daar wil ik dan ook wel van profiteren.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Eindhoven
Reactie #24 Gepost op: 05 december 2005 – 14:19:39
kunnen = moeten..

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Eindhoven
Reactie #25 Gepost op: 05 december 2005 – 14:20:44
Citaat van: "ruby tuesday"
kunnen = moeten..


Je moet niets. Kortingen van 30 tot 70% is toegeven dat je eigenlijk te duur bent.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Eindhoven
Reactie #26 Gepost op: 05 december 2005 – 14:30:54
dacht dat jij in een winkel had gewerk.. Maar op deze manier is het een zinloze discussie die hier al vaker gevoerd is voor je tijd.

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Eindhoven
Reactie #27 Gepost op: 05 december 2005 – 14:33:09
Citaat van: "ruby tuesday"
dacht dat jij in een winkel had gewerk.. Maar op deze manier is het een zinloze discussie die hier al vaker gevoerd is voor je tijd.


Dat heb ik ook. Maar als je de discussie niet aan durft vind ik het prima hoor.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Eindhoven
Reactie #28 Gepost op: 05 december 2005 – 14:34:18
Deze discussie is A) al eens gevoerd en B) hoort niet in dit topic thuis.

Dus: http://www.stijlforum.nl/viewtopic.php?t=487
Fashion can be bought. Style one must possess.

Gerano

  • Berichten: 11
    • Bekijk profiel
Heren mode in Eindhoven
Reactie #29 Gepost op: 30 december 2005 – 14:58:15
Beste lezers even een greep uit de meest ( natuurlijk persoonlijke) Heren mode zaken uit Eindhoven.

Aller eerst wil ik beginnen met mijn meest favourite winkel namelijk:

H&H
Tot voor kort heette deze winkel Heligers en Hoed maar deze is helaas failliet gegaan.
De twee verkopers (Gert en Willy) van het oude Heiligers en Hoed zijn nu dmv een investeerder beide bedrijfsleider geworden en zetten het bedrijf voort onder een nieuwe naamnamelijk: ' H&H ' .
Op dit moment is de gehele collectie afgeprijst ivm het faillisement.
Het nieuwe H&H gaat ook qua collectie wat weizigingen aanbrengen..

Op dit moment dus kortingen tot over de 50% voor Borrelli, Lorrenzini, Pal Zileri, Armani, Tussardi, Gerano, La Buca, Corneliani ezv
Gert en Willy zijn op dit moment zoekende naar zowel exclussievere als ook lagere instap mode.

Wat wel een vermelding waard is dat H&H een grote collectie Santoni schoenen verkoopt en deze collectie ook nog uit gaat breiden.

Wildenberg Ynformal
Deze 2 heren mode zaken naast elkaar gelegen aan de markt in Eindhoven zijn al jaren een bekend terrein voor mij. Altijd keurige en aardige verkopers.
Wat overgens wel leuk is dat hier nog een echte kleermaker werkt die het vak echt met hart en ziel uitoefend.
De formelere kleding is te koop bij Wildenberg die onder andere Corneliani hand made, Trend Corneliani, Boss, Joop, Burbery verkopen.
Bij de buurman (Ynformal) koop je de wat meer casual kleding zoals Boss, HUGO, Gentiluomo ezv...

Ynformal heeft ook een uitgebreide collectie Boss Schoenen..

Tradition
Hele fijne prettige verkopers die je echt benaderen naar wat de winkel uitstraald...
Deze winkel verkoopt de wat meer exclussieve casual kleding zoals Ralp Lauren, Tommy Hilfinger, CC Colection Corneliani, Marlboro, Pall Mall ezv...
In het verlengde van de zelfde straat zit ook 'Granville' dit is een soort zelfde winkel van ook de zelfde eigenaar...

Niet te vergeten is dat je bij mooie kleding ook mooie schoenen moet hebben:

Vergeet nooit als je in Eindhoven bent een bezoekje te brengen aan ' Alberto Bellini '
Deze zeer exclussive schoennen zaak zit op 2 locaties in Eindhoven.
De zaak in winkelcentrum ' de heuvelgalerie' verkoopt oa Roberto Cavalli, Bellini hand made, Boticelli, Sergio Rossi ezv..
De andere zaak op zo'n 300 meter afstand is een zeer exclussive zaak waar ze bijna alleen maar hand made schoennen verkopen.
De collectie bestaat uit allerlij soorten leer, Croco, Paarden ezv.
Het is ook mogelijk schoennen helemaal speciaal voor de klant te laten maken waarbij de klant zelf kan kiezen uit de vele soorten en kleuren leder.
Zeker een bezoekje waard!!!!
Mocht je nog iets willen weten laat het me weten....