Auteur Topic: Groningen  (9371 keer gelezen)

DuC

  • Gebruiker
  • Berichten: 308
    • Bekijk profiel
Groningen
Gepost op: 06 november 2005 – 23:22:27
Nog SF met leuke adresjes voor kleding in Groningen?

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Groningen
Reactie #1 Gepost op: 06 november 2005 – 23:24:18
Harvie
Support your local Mikey Fuoco chapter.

wolf

  • Gebruiker
  • Berichten: 15.283
    • Bekijk profiel
Groningen
Reactie #2 Gepost op: 06 november 2005 – 23:24:35
Ik meen dat er iets in Haren zit...
live and let die

Merlino

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.838
    • Bekijk profiel
Groningen
Reactie #3 Gepost op: 06 november 2005 – 23:27:20
Voor schoenen: v.Arendonk (Herestraat) en Diderich (Vismarkt). Voor kleding heb je Harvie, een zeer mooie winkel maar behoorlijk aan de prijs. Als je in de buurt van Groningen een mooi pak wilt kun je imo het beste naar Haren gaan voor Russo Italia, daar ben ik voor een jasje prima geslaagd (en in de toekomst ga ik daar zeker meer kopen) en Guillaume heeft er een pak laten aanmeten.
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Neo

  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
Groningen
Reactie #4 Gepost op: 21 maart 2006 – 13:04:24
Old Vic op de Grote Markt heeft ook een leuke collecite (o.a. Armani Collezione)

Philanthropist

  • Gebruiker
  • Berichten: 26
    • Bekijk profiel
Groningen
Reactie #5 Gepost op: 21 maart 2006 – 21:05:57
Citaat van: "Merlino"
Voor schoenen: v.Arendonk (Herestraat) en Diderich (Vismarkt). Voor kleding heb je Harvie, een zeer mooie winkel maar behoorlijk aan de prijs. Als je in de buurt van Groningen een mooi pak wilt kun je imo het beste naar Haren gaan voor Russo Italia, daar ben ik voor een jasje prima geslaagd (en in de toekomst ga ik daar zeker meer kopen) en Guillaume heeft er een pak laten aanmeten.

En de service bij Harvie is beyond crap.

MV

  • Gast
Groningen
Reactie #6 Gepost op: 30 mei 2006 – 22:53:02
Iemand nog een adresje voor goede leren gestikte riemen in Groningen?

Gotti

  • Gebruiker
  • Berichten: 45
    • Bekijk profiel
Groningen
Reactie #7 Gepost op: 22 juni 2006 – 11:14:06
Kom persoonlijk ook uit het (relatief) hoge noorden, Friesland, en ken daarom de zaak Harvie enigzins.

Een mooie collectie dat zeker, service is inderdaad zoals hier al eerder vermeld 'beyond crap'...de zaak straalt sowieso snobisme en arrogantie uit.

JeeWee

  • Gebruiker
  • Berichten: 109
    • Bekijk profiel
Groningen
Reactie #8 Gepost op: 22 juni 2006 – 12:04:39
Citaat van: "Redmar"
Kom persoonlijk ook uit het (relatief) hoge noorden, Friesland, en ken daarom de zaak Harvie enigzins.

Een mooie collectie dat zeker, service is inderdaad zoals hier al eerder vermeld 'beyond crap'...de zaak straalt sowieso snobisme en arrogantie uit.


Russo Italia in Haren is daarentegen zeer aan te bevelen.

Grtz. JeeWee
leding maakt de man...

ne plus ultra

  • Gebruiker
  • Berichten: 26
    • Bekijk profiel
Re: Groningen
Reactie #9 Gepost op: 17 februari 2011 – 19:37:28
Iemand ervaring met maatkleding en toga-makerij Gombert?

J

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.888
    • Bekijk profiel
Re: Groningen
Reactie #10 Gepost op: 17 februari 2011 – 19:42:49
Vandaag hoorde ik dat de heer Diderich van Hans Diderich aan het Akerkhof in Groningen is overleden en dat het nog maar de vraag is wat er met de winkel gaat gebeuren.

Een winkel in Haren (de naam weet ik zo niet, maar het is niet Russo Italia) gaat binnenkort ook Santoni verkopen.

Adrem

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.055
  • mnml
    • Bekijk profiel
Re: Groningen
Reactie #11 Gepost op: 17 februari 2011 – 22:14:56
Hoe zijn de schoenen bij Russo Italia dan? Moet ik nog steeds een keer gaan kijken.

Ben zelf trouwens bij Harvie twee maal prima geholpen. Mooie collectie hoor.
To consciously avoid fashion is in itself a fashion.

Ari

  • Gebruiker
  • Berichten: 65
    • Bekijk profiel
Re: Groningen
Reactie #12 Gepost op: 17 februari 2011 – 22:25:53
Over Hans Diderich heb ik ook al het e.e.a. gehoord, maar dat zal binnenkort wel aangekondigd worden. Zover ik weet blijft het in ieder geval een schoenenwinkel :wink:

Harvie zal ongetwijfeld een prima zaak zijn, maar mede om bovengenoemde - snobisme en arrogantie - kan het mij niet echt bekoren.

Gotti

  • Gebruiker
  • Berichten: 45
    • Bekijk profiel
Re: Groningen
Reactie #13 Gepost op: 15 maart 2011 – 22:44:55
Vandaag hoorde ik dat de heer Diderich van Hans Diderich aan het Akerkhof in Groningen is overleden en dat het nog maar de vraag is wat er met de winkel gaat gebeuren.

Een winkel in Haren (de naam weet ik zo niet, maar het is niet Russo Italia) gaat binnenkort ook Santoni verkopen.

Dit heb ik zelf ook vernomen, Santoni zal worden verkocht bij Robert Mode in Haren. Ze verkopen verder o.a. Fay, Moncler, Jacob Cohen, Woolrich en Tod's.

marsvos

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.118
  • The fantastic Marsvos
    • Bekijk profiel
    • Tumblr
Re: Groningen
Reactie #14 Gepost op: 18 augustus 2012 – 23:30:53
Weet iemand nog een goed adresje voor het vermaken van shirts, ik heb nog twee hemden die ik vermaakt moet hebben.
Mijn vriendin heeft laatst een denim laten reparen bij de Groningse Schaar in de Steenstilstraat en dat was heel mooi.

Maar als jullie nog een adresje weet ga ik daarheen.

Alvast bedankt

MOI =D>