Auteur Topic: Sollicitatiegesprek  (34857 keer gelezen)

Oris

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Sollicitatiegesprek
Reactie #45 Gepost op: 19 mei 2021 - 07:07:43
Thuiswerken is prima, vanaf een vakantiepark alleen wat minder. Bagger internet wat te pas en te onpas uitvalt en als ik in de pauze met de hond ga lopen zit iedereen in jacuzzis bier te zuipen en te barbecuen. Ik moet gewoon werken mensen.

Charlie II

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #46 Gepost op: 19 mei 2021 - 08:12:06
Tja... vakantiepark, hé.
“A man should look as if he’s bought his clothes with intelligence, put them on with care and then forgotten all about them.”

From

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #47 Gepost op: 19 mei 2021 - 09:06:26
Ik ben vooral benieuwd in welke mate het zakelijk reizen (voor meetings) straks weer opgepakt zal worden.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

sisyphus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #48 Gepost op: 19 mei 2021 - 09:33:42
Hier toch ook wel productiever thuis dan op kantoor. Laatst weer eens een dagje naar kantoor geweest, en schrok er eigenlijk toch wel van hoeveel (onnodige) afleiding je dan op zo'n dag hebt. Contact met collega's mis ik wel (werk in een kleine en hechte organisatie), dus heb afgesproken om als alles weer is genormaliseerd twee dagen per week naar kantoor te komen, rest gewoon lekker vanuit huis.

Winne2

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #49 Gepost op: 19 mei 2021 - 10:22:08
Dat wordt het hier ook, twee om drie. Ook multinational hier. 77 landen, 144k collega's. Wat win ik?  :mrgreen:

Ik hoor enge geluiden over full RTO hier , 2 om 3 zou ik het voor doen tzt. Voorlopig nog 100% thuis.
TAFKADM

tjoena

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Toni van den Munckhof
Reactie #50 Gepost op: 19 mei 2021 - 10:37:23
Wij zijn vriendelijk verzocht 50% op kantoor te werken. Houdt niemand zich aan, want de overheid is duidelijk en ons management vindt het puur een advies. Ik ga inmiddels 1 dag per week. We hebben net een nieuw kantoor en dat is wel fijn ingericht enzo. Ik mis het keuvelen op kantoor wel. Nu is het gewoon eindeloos lang bellen op teams. Vooral de vrijdagmiddagborrel in de bar op kanteur was altijd gezellig.

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #51 Gepost op: 19 mei 2021 - 21:31:00
Ik ben vooral benieuwd in welke mate het zakelijk reizen (voor meetings) straks weer opgepakt zal worden.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
alleen nog voor echt erg belangrijke zaken, hoor ik van hoge bomen.
live and let die

tjoena

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Toni van den Munckhof
Reactie #52 Gepost op: 19 mei 2021 - 22:23:46
Bij ons waren het veel vluchten naar Stavanger en Aberdeen voor project management. Met al die Teams vergaderingen zal dat flink gaan slinken. Alleen als er stront aan de knikker is en iets face to face opgelost moet worden. Dat gebeurt bijna nooit denk ik.

Ik hoorde dat ze die vergaderingen altijd sowieso wat matig vonden, omdat je de eerste vlucht heen hebt en de laatste terug.