Auteur Topic: Tailored by  (3939 keer gelezen)

Peter Tailored

  • Berichten: 1
    • Bekijk profiel
Tailored by
Gepost op: 03 maart 2020 – 17:40:07
Zag op Put This On een artikel langskomen over een soort MTM plus (of bespoke light).

 Gaat om een samenwerking van Jeffery Diduch (van Tutto Fatto A Mano blog ) en het Nederlandse Tailored By. Idee is om MTM te maken met bespoke level patroon, door naast gewone metingen ook een hoop if-then aanpassingen mee te nemen. Beetje “schouderbreedte >X dan schoudergat Y, anders Z”, zeg maar.

Ze zoeken momenteel proefkonijnen om het systeem te testen en bieden daarom de mogelijkheid aan voor een mooi tarief een pak te laten maken. Catch is wel dat het liever wel een lichte, dunnere stof moet zijn, zodat goed te zien is of het allemaal goed past. En je moet het ok vinden om in beeld gebracht te worden. Verder is een hoop mogelijk, dus 2 of 3 knoops tot double breasted, open of gesloten quarters, etc. Verder komen de pakken uit Portugal.

Was zelf ook geďnteresseerd maar heb momenteel geen pak nodig. Heb er dan ook verder geen belang bij maar vond het een tof concept, wellicht iets voor iemand hier op SF om te testen? Exacte prijs kan ik niet noemen, maar Tailored By head honcho Peter ([email protected]) kan je er hier meer over vertellen.



Bedankt Vedoder voor het plaatsen van de post over het artikel op Put This On en de goede uitleg over ons bedrijf. Ik sta graag iedereen telefonisch te woord om ons bedrijf en de manier waarop wij tot het patroon komen toe te lichten. Als je daar interesse in hebt laat dan een comment voor me achter op dit forum, mail naar [email protected] of vul ons contactformulier in (https://www.tailoredby.eu/contact/).

Ruben Bakker, jemig, hij is weer terug? had toen lekker zijn zaakjes op orde  :mrgreen:

fuck wat een miskoop toen - denk je iemand te helpen, smoesjes smoesjes smoesjes en niet opdagen ... ik zou zeggen succes voor degene die zaken met http://tailoredby.eu/ gaan doen..

kan me niet meer meer herinneren of ik ooit alles heb gekregen, maar hij is er toen wel mee opgehouden - shirts die ik had waren ruk.

Verder eigen topic aanmaken en resultaat posten - niet hier, maar in eigen topic onder pakken (denk ik) ...

Had overigens via SF.net de heer van Dongen gewezen op sf.nl, maar zelf ga ik niet piloten ... ben benieuwd

Daar heb je gelijk in - deleted. Sorry.

Anyway - eigen topic aanmaken en resultaten posten zou ik zeggen!!

Ben erg nieuwsgierig

Ik wil graag reageren op de bovenstaande comment. Ruben en ik hebben Tailored opgericht in 2017 en we werken aan ons project sinds 2016. Ik vind het vervelend dat je een negatieve ervaring met Ruben hebt. Het is inmiddels erg lang geleden en persoonlijk ken ik Ruben als een hard werkende vakman die zijn uiterste best doet zo goed mogelijk werk te leveren. Als je over de situatie van toen of de huidige situatie in gesprek wilt dan verneem ik dat graag.

Mvg,

Peter van Dongen