Auteur Topic: Albert Goldberg (Faconnable)  (2736 keer gelezen)

Patrick Bateman

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.478
    • Bekijk profiel
Albert Goldberg (Faconnable)
Gepost op: 04 november 2005 – 13:17:26
Heeft iemand ervaring met de pakken van Albert Goldberg (behordend bij Faconnable; echter niet te vergelijken met de goedkope lijnen)?

Ik was ook niet bekend met deze lijn van Faconnable (een toch niet heel bijzonder casual merk imho)

ik heb net bij de "dump" in Haarlem voor een prikkie een pak van AG aangeschaft, en het ziet er prima uit. :D

ben benieuwd naar jullie ervaringen
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

C&A

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.851
    • Bekijk profiel
Re: Albert Goldberg (Faconnable)
Reactie #1 Gepost op: 04 november 2005 – 13:53:25
Citaat van: "Patrick Bateman"
Heeft iemand ervaring met de pakken van Albert Goldberg (behordend bij Faconnable; echter niet te vergelijken met de goedkope lijnen)?

Ik was ook niet bekend met deze lijn van Faconnable (een toch niet heel bijzonder casual merk imho)

ik heb net bij de "dump" in Haarlem voor een prikkie een pak van AG aangeschaft, en het ziet er prima uit. :D

ben benieuwd naar jullie ervaringen


Volgens mij is Goldberg de naam van de (voormalig?) eigenaar/ontwerper van Faconnable (vgl. Baldessarini bij Boss). Kwaliteit is prima. Heb in het grijze verleden aantal shirts van AG bij Pauw gekocht, maar vond de maatvoering achteraf te ruim (net als bij facconable shirts overigens). Heb ook een aantal AG dassen waar ik prima over te spreken ben.

Wat was overigens de officiele verkoopprijs van het pak?
Kastopruiming, dassen van Tie your Tie, Passaggio, Sozzi, Rubinacci, Classico Como

http://www.stijlforum.nl/SMF/index.php?topic=8878.new#new

Patrick Bateman

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.478
    • Bekijk profiel
Re: Albert Goldberg (Faconnable)
Reactie #2 Gepost op: 04 november 2005 – 14:15:53
Citaat van: "C&A"
Citaat van: "Patrick Bateman"
Heeft iemand ervaring met de pakken van Albert Goldberg (behordend bij Faconnable; echter niet te vergelijken met de goedkope lijnen)?

Ik was ook niet bekend met deze lijn van Faconnable (een toch niet heel bijzonder casual merk imho)

ik heb net bij de "dump" in Haarlem voor een prikkie een pak van AG aangeschaft, en het ziet er prima uit. :D

ben benieuwd naar jullie ervaringen


Volgens mij is Goldberg de naam van de (voormalig?) eigenaar/ontwerper van Faconnable (vgl. Baldessarini bij Boss). Kwaliteit is prima. Heb in het grijze verleden aantal shirts van AG bij Pauw gekocht, maar vond de maatvoering achteraf te ruime (net als bij facconable shirts overigens). Heb ook een aantal AG dassen waar ik prima over te spreken ben.

Wat was overigens de officiele verkoopprijs van het pak?



1599 euro stond, geloof ik, op het kaartje (het jasje wordt nu vermaakt, dus ik kan het niet controleren),

het was zeker een goede aanbieding :D ; de meest pakken bij de dump waren echter eenvoudiger, DFS en zo
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

C&A

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.851
    • Bekijk profiel
Re: Albert Goldberg (Faconnable)
Reactie #3 Gepost op: 04 november 2005 – 15:02:16
Citaat van: "Patrick Bateman"
1599 euro stond, geloof ik, op het kaartje (het jasje wordt nu vermaakt, dus ik kan het niet controleren),


Mooie deal

Citaat van: "Patrick Bateman"
het was zeker een goede aanbieding :D ; de meest pakken bij de dump waren echter eenvoudiger, DFS en zo


Hoe was de pasvorm van jouw AG pak? getailleerd of vrij ruim?
Kastopruiming, dassen van Tie your Tie, Passaggio, Sozzi, Rubinacci, Classico Como

http://www.stijlforum.nl/SMF/index.php?topic=8878.new#new

Patrick Bateman

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.478
    • Bekijk profiel
Re: Albert Goldberg (Faconnable)
Reactie #4 Gepost op: 04 november 2005 – 15:14:30
Citaat van: "C&A"
Citaat van: "Patrick Bateman"
1599 euro stond, geloof ik, op het kaartje (het jasje wordt nu vermaakt, dus ik kan het niet controleren),


Mooie deal

Citaat van: "Patrick Bateman"
het was zeker een goede aanbieding :D ; de meest pakken bij de dump waren echter eenvoudiger, DFS en zo


Hoe was de pasvorm van jouw AG pak? getailleerd of vrij ruim?


het zat vrij strak, maar misschien ligt dat meer aan mijn lijf, dan aan de pasvorm  :D
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

bracco

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.551
    • Bekijk profiel
Albert Goldberg (Faconnable)
Reactie #5 Gepost op: 04 november 2005 – 17:50:18
is mooi hoor! en heel goed, heb een paar linnen jajes van AG, ze zijn zeer getailleerd en blijven ook erg mooi. wat ik ook bijzonder vind is dat jaren geleden toen ik mijn eerste kocht (bij Pauw) ze al fel gekleurde of streepjes voeringen hadden.