Auteur Topic: [Van Bommel]Monks  (12587 keer gelezen)

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
[Van Bommel]Monks
Reactie #15 Gepost op: 05 december 2005 - 09:19:21
Is het je eerste paar C&J? Dan lijkt me het maat/leest-advies van S&S wel heel handig...
Fashion can be bought. Style one must possess.

Alexander010

• Bekijk profiel
[Van Bommel]Monks
Reactie #16 Gepost op: 05 december 2005 - 11:48:22
Ik vind deze combi van C & J er erg mooi uitzien. Gefeliciteerd![/quote]
Klassiek-studentikoze man, goed en degelijk gekleed: pak, shirt, das, brogues, oxfords

Niels

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Van Bommel]Monks
Reactie #17 Gepost op: 05 december 2005 - 14:31:34
Via private mail vroeg ik Danny het onderstaande:

Citaat
Dag Danny,

Ik ben van om met de kerst een paar C&J's aan te schaffen. Heb mijn ogen laten vallen op 2 paar. (zie hieronder.) Aangezien jij nu de juiste spanners verkoopt van Rochester wil ik alvast op de koop van die schoenen vooruit lopen en een paar bestellen.

Het onderstaande schema heb je ergens op het forum gepost alleen als ik kijk naar de spanners die ik van s&s heb gekregen zijn die maat XL. De L vulde mijn Noble Blue's niet goed genoeg zij die kerel. (ik heb maat 10 (44) ). Nu is mijn vraag of ik, wanneer ik 1 van de hieronder getoonde C&J's zou kopen in maat 44, niet in de problemen kom met spanners maat L?

t/m maat 41: small
t/m maat 44: medium
groter dan maat 44: large

Wat betreft beide schoenen. Wat is jou mening over deze modellen op het vlak kwaliteit. Ik zag op de site van C&J staan dat de Chalfont zowel met gewone als met dubbele zool verkrijgbaar is. Vanwaar kan er keuze worden gemaakt bij dit model (en andere) tussen een enkele en dubbele zool?

Met vriendelijke groet,

Niels van der Linden

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Van Bommel]Monks
Reactie #18 Gepost op: 05 december 2005 - 18:03:55
Speciaal voor jou stijgt de AEX deze week nog wel :wink:

Danny

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Van Bommel]Monks
Reactie #19 Gepost op: 06 december 2005 - 00:41:20
...

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Van Bommel]Monks
Reactie #20 Gepost op: 30 december 2005 - 19:40:59
Over Monkstraps gesproken...

Vandaag wat rondgekeken in "mindere" schoenzaken (kijken welke kleuren beetje bevielen, bovendien was er in de betreffende stad geen goede schoenenzaak te vinden). Het viel me op dat er vrijwel geen monkstraps in dit soort zaken zijn. Is het type schoen dan gerelateerd aan de betere merken of lopen monkstraps gewoon niet goed in de verkoop in Nederland?

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Van Bommel]Monks
Reactie #21 Gepost op: 30 december 2005 - 19:43:07
Je vind het meer bij de bekendere merken.En als je ze al vind bij de gewone zaken dan zien ze er niet uit.Draag zelf al jaren monkstraps.

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Van Bommel]Monks
Reactie #22 Gepost op: 30 december 2005 - 19:45:26
Citaat van: "gusto napolitano"
En als je ze al vind bij de gewone zaken dan zien ze er niet uit.

Dat klopt idd...

Begin het type overigens steeds meer te waarderen... oeps... :roll:

:P

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Van Bommel]Monks
Reactie #23 Gepost op: 30 december 2005 - 19:49:59
Ik weet niet beter Fastcruiser :lol:  gewoon doen je zal zien staat goed onder je pak mist je pijpen een beetje of heel hoog.

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Van Bommel]Monks
Reactie #24 Gepost op: 30 december 2005 - 19:51:26
Citaat van: "Fastcruiser"
Over Monkstraps gesproken...

Vandaag wat rondgekeken in "mindere" schoenzaken (kijken welke kleuren beetje bevielen, bovendien was er in de betreffende stad geen goede schoenenzaak te vinden). Het viel me op dat er vrijwel geen monkstraps in dit soort zaken zijn. Is het type schoen dan gerelateerd aan de betere merken of lopen monkstraps gewoon niet goed in de verkoop in Nederland?

welke stad was je dan?

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Van Bommel]Monks
Reactie #25 Gepost op: 30 december 2005 - 20:04:18
Citaat van: "ruby tuesday"

welke stad was je dan?

Nou ja stad... was in Zeist (hier vlak om de hoek) :P

Zit hier overigens 1 zaak met C&J's maar wat daar mee aan de hand was... geen idee. Soort uitverkoop maar het zag er uit als een Scapino in een achterbuurt. Alles door elkaar (wel op maat) en alles in de uitverkoop in grote rekken. Verder hele zaak leeggemaakt, terwijl het er vroeger goed uitzag. Overal A4-teksten met "de 3 k's: kijken - kiezen - kopen" :shock:

Wel C&J's van 329 nu voor 199 maar alleen lelijke modellen. Ben benieuwd wat er van de zaak gaat worden. Denk dat de vaste klanten zwaar geschrokken zullen zijn.

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Van Bommel]Monks
Reactie #26 Gepost op: 30 december 2005 - 20:08:01

welke stad was je dan?

Zit hier overigens 1 zaak met C&J's maar wat daar mee aan de hand was... geen idee. Soort uitverkoop maar het zag er uit als een Scapino in een achterbuurt. Alles door elkaar (wel op maat) en alles in de uitverkoop in grote rekken. Verder hele zaak leeggemaakt, terwijl het er vroeger goed uitzag. Overal A4-teksten met "de 3 k's: kijken - kiezen - kopen" :shock:

Wel C&J's van 329 nu voor 199 maar alleen lelijke modellen. Ben benieuwd wat er van de zaak gaat worden. Denk dat de vaste klanten zwaar geschrokken zullen zijn.

Zo ziet VdAssem er ook uit tijdens de uitverkoop hoor :D
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Van Bommel]Monks
Reactie #27 Gepost op: 30 december 2005 - 20:09:58
Een geluk hebben ze de santoni schoenen apart liggen.

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Van Bommel]Monks
Reactie #28 Gepost op: 30 december 2005 - 20:11:00
Citaat van: "gusto napolitano"
Een geluk hebben ze de santoni schoenen apart liggen.

ja, de Santoni's die niet in de uitverkoop zijn. Degene die wel in de uitverkoop zijn liggen er net zo hard tussen.
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Van Bommel]Monks
Reactie #29 Gepost op: 30 december 2005 - 20:12:28
Citaat van: "Merlino"

welke stad was je dan?

Zo ziet VdAssem er ook uit tijdens de uitverkoop hoor :D

Op zich wel te begrijpen. De koper moet snappen dat je op die momenten niet de zaak aantreft zoals je hem in normale tijden aantreft. Alles moet op dat moment weg, ook voorraad van eerdere seizoenen. dan is het soms wat proppen en wat krap. Als je dit als consument niet wil moet je voor de volle pot gaan   :wink:  . Is logischerwijs bij 90% van de winkels..