Citaat van: "foto010101"Even ter vergelijking, wat is het verschil in prijs ongeveer?in Parijs zijn ze 810 €, in Maastricht 885 €. Als je negen paar wilt, scheelt dat toch heel wat .
Even ter vergelijking, wat is het verschil in prijs ongeveer?
Niet vergeten, je moet er wel voor naar Parijs . Als je daar al moet zijn is het natuurlijk prachtig ja
Citaat van: "Albert"Niet vergeten, je moet er wel voor naar Parijs . Als je daar al moet zijn is het natuurlijk prachtig jaVoor mij kost een retourtje Brussel-Parijs met de TGV zo'n 78 €, dus voor één paar is dat al voor niks naar Parijs. Bovendien: ik zit sneller in Parijs dan in Maastricht.
Ik had je woonplaats niet gezien. Vanuit het noorden van Nederland is het wel wat langer.
schitterende schoen inderdaad, die C-vormige gesp op de riem vind ik persoonlijk iets minder.
Was er even over ah praten in SM (niet met Marcel maar zn collega, naam ontglipt me even), en hij vond de kwaliteit maar niks.... en dat vergeet ik elke keer als ik ze zie want ze zijn zo fantastisch mooi!
Citaat van: "klav"Was er even over ah praten in SM (niet met Marcel maar zn collega, naam ontglipt me even), en hij vond de kwaliteit maar niks.... en dat vergeet ik elke keer als ik ze zie want ze zijn zo fantastisch mooi!Je bedoelt dat Eduard de kwaliteit van Corthay maar niets vond? Voordat ik reageer wil ik graag weten of je dit ook bedoelt.