Citaat van: "Sergio"Mooi zo, gelukkig maar! Zou vervelend zijn als er iets mis mee was.Veel plezier ermee! Krijgen we ook nog aan-de-voetjes shots?Ik ben benieuwd hoe het patina er in het daglicht uitziet. Leuke stapperts M!
Mooi zo, gelukkig maar! Zou vervelend zijn als er iets mis mee was.Veel plezier ermee! Krijgen we ook nog aan-de-voetjes shots?
Ik ben benieuwd hoe het patina er in het daglicht uitziet.
Citaat van: "Daedalus"Ik ben benieuwd hoe het patina er in het daglicht uitziet. Bij deze!: Somber weer in maastricht, zonder flits genomen. De reflectie is puur daglicht!
Ben je ook nog van plan ze te dragen of maak je om de twee dagen foto's van de schoenen om ons jaloers te maken?
Citaat van: "Clay"Ben je ook nog van plan ze te dragen of maak je om de twee dagen foto's van de schoenen om ons jaloers te maken? Dat laatste lukt volgens mij prima.
Citaat van: "Jesper"Citaat van: "Clay"Ben je ook nog van plan ze te dragen of maak je om de twee dagen foto's van de schoenen om ons jaloers te maken? Dat laatste lukt volgens mij prima. Ik word met de dag jaloerser....:http://www.styleforum.net/showthread.php?t=47400
Citaat van: "Jesper"Citaat van: "Clay"Ben je ook nog van plan ze te dragen of maak je om de twee dagen foto's van de schoenen om ons jaloers te maken? Dat laatste lukt volgens mij prima. Ik draag ze uiteraard ook.... Maar tot nu toe alleen even een paar uurtjes thuis... Vanaf eind volgende week, mogen ze eens mee naar buiten!
Erg fraai, Migliore.Gefeliciteerd