Citaat van: "Rogier"Citaat van: "gusto napolitano"Citaat van: "Rogier"Ik ga wel kopen! Meteen als ik terugkom van vakantie reis ik af naar Maastricht, en deo volente kan ik begin september een bestelling plaatsten. Kan je bij S&S alleen corthay bestellen dan :Nee, ook meteen kopen, maar ik dacht dat ze maar een paar varianten in de winkel hadden en dat andere patina's enzo besteld moeten worden.Van de Arca hebben ze alleen zwart op voorraad, en van de Jouvet (monk) allen vieux bois. De rest gaat op bestelling!
Citaat van: "gusto napolitano"Citaat van: "Rogier"Ik ga wel kopen! Meteen als ik terugkom van vakantie reis ik af naar Maastricht, en deo volente kan ik begin september een bestelling plaatsten. Kan je bij S&S alleen corthay bestellen dan :Nee, ook meteen kopen, maar ik dacht dat ze maar een paar varianten in de winkel hadden en dat andere patina's enzo besteld moeten worden.
Citaat van: "Rogier"Ik ga wel kopen! Meteen als ik terugkom van vakantie reis ik af naar Maastricht, en deo volente kan ik begin september een bestelling plaatsten. Kan je bij S&S alleen corthay bestellen dan :
Ik ga wel kopen! Meteen als ik terugkom van vakantie reis ik af naar Maastricht, en deo volente kan ik begin september een bestelling plaatsten.
Here the same,ben er helaas al over heen gegaan.
Ik doe gewoon allebei, Corthay en MTO G&G, ik heb verd*mme niet voor niks de hele zomer gewerkt.
Citaat van: "Rogier"Ik doe gewoon allebei, Corthay en MTO G&G, ik heb verd*mme niet voor niks de hele zomer gewerkt. Volgens mij doe ik iets fout...
Aangzien Corthay aangeeft op zijn site, ook riemen ed te hebben, gaat S&S nu informeren of ik een riem in de zelfde kleur kan krijgen.Wat een genot om deze schoenen aan de voeten te hebben {|= Alleen jammer dat ik er nu tot ongeveer half oktober op moet wachten!
Dear Sir,Of course it’s possible to make a special order for making a belt in the same color than your shoes.We have to make a special patine on it to retrieve the same effect.The price for this kind of work is :300 euros plus charge for the shipping wich could be by DHL around 70 euros.Thank you for your choice I am always happy when customer appreciate our workAnd I am sure Peter will find for you the best you can trust him!!!With my very best regardsPierre Corthay