Citaat van: "Migliore"Ik was net nog even in de binnenstad en heb toch nog maar eens de Arca en de Jouvet (monk) gepast. Ze zitten als gegoten. Waarschijnlijk zou er bij de Jouvet een hele kleine subtiele verandering aan de leest (op de wreef) gemaakt moeten worden. Misschien een dun laagje extra leer op de leest zodat ik iets meer ruimte op de wreef krijg. Ik heb daar namelijk aan beide voeten een iets dikkere knobel dan "normale voeten".Ook over de vraag welk medaillon we zouden kunnen aanbrengen hebben we het gehad. Morgen is vd Eertwegh erweer en ga ik even terug. Wellicht dat hij me tot uiterste tevredenheid kan helpen, met een telefoontje naar Pierre Corthay zelf.ter illustratie:Links de Arca met medaillon, rechts de Jouvet met medaillon (zie het verschil in medaillon). Wat betreft de kleur neig ik heel erg naar "Vieux Bois", oftewel Old wood... zoals te zien rechts!! Of Bergeronnette, links! Schitterende schoenen, maar welke kleur bedoel je nu Ben zelf heel erg gecharmeerd van de kleur van de rechterschoen, maar dan wel het model Arca. Helaas zullen deze schoenen voor mij nog heel lang een droom blijven Hoop dat je er uitkomt welke je wilt, je wilt toch al vrij lang deze schoenen kopen.
Ik was net nog even in de binnenstad en heb toch nog maar eens de Arca en de Jouvet (monk) gepast. Ze zitten als gegoten. Waarschijnlijk zou er bij de Jouvet een hele kleine subtiele verandering aan de leest (op de wreef) gemaakt moeten worden. Misschien een dun laagje extra leer op de leest zodat ik iets meer ruimte op de wreef krijg. Ik heb daar namelijk aan beide voeten een iets dikkere knobel dan "normale voeten".Ook over de vraag welk medaillon we zouden kunnen aanbrengen hebben we het gehad. Morgen is vd Eertwegh erweer en ga ik even terug. Wellicht dat hij me tot uiterste tevredenheid kan helpen, met een telefoontje naar Pierre Corthay zelf.ter illustratie:Links de Arca met medaillon, rechts de Jouvet met medaillon (zie het verschil in medaillon). Wat betreft de kleur neig ik heel erg naar "Vieux Bois", oftewel Old wood... zoals te zien rechts!! Of Bergeronnette, links!
de kleuren zijn echt fantastisch:zelf vind ik het spijtig dat de arca niet te verkrijgen (althans niet op de site staat) in bois de rose (op de site model 3)
Wat zou er gebeurt zijn als Gusto voor een paar van Berluti gegaan was?
Citaat van: "Carel"Wat zou er gebeurt zijn als Gusto voor een paar van Berluti gegaan was? Corthay werd hier al door Migliore en Vortex besproken voordat Gusto uberhaupt een paar aan had geschaft.
(...)Ook over de vraag welk medaillon we zouden kunnen aanbrengen hebben we het gehad. Morgen is vd Eertwegh erweer en ga ik even terug. Wellicht dat hij me tot uiterste tevredenheid kan helpen, met een telefoontje naar Pierre Corthay zelf.ter illustratie:Links de Arca met medaillon, rechts de Jouvet met medaillon (zie het verschil in medaillon). Wat betreft de kleur neig ik heel erg naar "Vieux Bois", oftewel Old wood... zoals te zien rechts!! Of Bergeronnette, links!
Citaat van: "Migliore"(...)Ook over de vraag welk medaillon we zouden kunnen aanbrengen hebben we het gehad. Morgen is vd Eertwegh erweer en ga ik even terug. Wellicht dat hij me tot uiterste tevredenheid kan helpen, met een telefoontje naar Pierre Corthay zelf.ter illustratie:Links de Arca met medaillon, rechts de Jouvet met medaillon (zie het verschil in medaillon). Wat betreft de kleur neig ik heel erg naar "Vieux Bois", oftewel Old wood... zoals te zien rechts!! Of Bergeronnette, links! Als dat impliceert dat je de schoen zonder medaillon kunt krijgen, dan zou ik de Jouvet zonder medaillon nemen. Ik vind dat brogueing van welk type dan ook op een brogue goed kan staan. Bij monks en Oxfords (zoals de C&J Weymouth) doet het wezensvreemd aan.Qua kleur zou ik Bergeronnette kiezen. Wellicht dat het er ooit van komt... Groeten,DonGroeten,Don
Citaat van: "Aaron"Citaat van: "Carel"Wat zou er gebeurt zijn als Gusto voor een paar van Berluti gegaan was? Corthay werd hier al door Migliore en Vortex besproken voordat Gusto uberhaupt een paar aan had geschaft. Geldt ook voor Scafora.. maar als 1 schaap over de dam is..
Citaat van: "klav"de kleuren zijn echt fantastisch:zelf vind ik het spijtig dat de arca niet te verkrijgen (althans niet op de site staat) in bois de rose (op de site model 3)In die kleur staat hij gewoon voor eur 885,- bij Shoes & shirts!!Vandaag in handen gehad... ook een schitterende kleur!! Is wellicht ook een optie... Dat "rood" is gekleurd met echt ossenbloed !!
Wie weet wat voor nieuws ik morgen kan brengen!
Als je een keer zo'n schoen in je handen hebt gehad heb je geen Gusto nodig om ze te willen hoor.
Citaat van: "Migliore"Wie weet wat voor nieuws ik morgen kan brengen! Dat extra stukje leer op de leest voor op de wreef doen ze dat er gratis bij? Ik kan me herinneren dat zo'n beetje elke Corthay bij S&S op MTO gaat (behalve de zwarte waar ze enkelen van op voorraad hebben).Waarom ga je voor zo'n safe kleur btw? Pak eens die groene of rode, kan gewoon niet mis gaan!Citaat van: "Carel"Wat zou er gebeurt zijn als Gusto voor een paar van Berluti gegaan was? Als je een keer zo'n schoen in je handen hebt gehad heb je geen Gusto nodig om ze te willen hoor