@nexus , hier heeft huey wel gelijk in vind ik, heb zeer stijlvolle "kennissen" die precies weten wat er te koop is en historie van het pak kennen, maar die zelf in een blue blood jeans lopen met daarop een hugo jasje met daaronder een tshirtje en paar officine creative schoenen, ik heb beide stijlen mezelf aangemeten en dan merk je altijd dat de pakkenfanaten (zoals jij toch aardig belichaamt) bijna niet open staan voor de "modischer" maar dat andersom(die trendy types
) t vaak wel heel gaaf vinden zo'n pak of shirt met handgemaakte details enz enz.. ook al dragen ze t zelf niet.
Ik doe dat zelf ook. De ene dag loop ik er heel netjes bij, en de andere dag is het een stuk modieuzer. Het hangt af van stemming, en waar ik heen ga. Soms witte sneakers, boot-cut jeans, een witte riem, een wit hemd met hoge boord en daaroverheen een of ander shirt en een net getailleerd jasje, en de andere dag weer netjes in pak, met een mooi hemd, nette schoenen, enz. Ik denk dat de meeste mensen op SF toch wel gruwelen van de eerste vorm, omdat dat te trendy is. Maar ik zie stijl liever ook als de mogelijkheid om succesvol te kunnen schakelen tussen diverse kledingstijlen. De grondgedachte is dat je een stukje van jezelf via je kleding probeert uit te drukken, en dat je je niet kleedt puur en alleen omdat een bepaalde stijl 'in' is.
Maar goed. Dat is een beetje off-topic.