Auteur Topic: Pak tot 500 eur  (33044 keer gelezen)

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pak tot 500 eur
Reactie #30 Gepost op: 29 oktober 2005 - 22:14:34
Citaat van: "Immanuel"
waar haal je dat vandaan? boss is beter dan hugo? :roll:

volgens mij is Hugo meer casual gericht dan Boss..... maar beter of wat dan ook weet ik niet....
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pak tot 500 eur
Reactie #31 Gepost op: 30 oktober 2005 - 00:02:59
in beide lijnen heb je overigens een kostuum gedeelte en een casual gedeelte.. alleen bij Boss is de pasvorm anders in vergelijking tot Hugo.

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Pak tot 500 eur
Reactie #32 Gepost op: 30 oktober 2005 - 00:13:49
Maakwijze-technisch is het toch allebei prut? ;)
Fashion can be bought. Style one must possess.

Huey

• Gast
Pak tot 500 eur
Reactie #33 Gepost op: 30 oktober 2005 - 00:16:12
Citaat van: "Nexus"

Je moet eens leren dat als een pak er goed uit ziet de maakwijze er niet per se toe doet ;)

Sommige mensen willen een modieus pak, who cares als dat niet meerdere jaren mee gaat? Na een seizoen wordt dat toch niet meer gedragen.

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pak tot 500 eur
Reactie #34 Gepost op: 30 oktober 2005 - 00:17:41

ja maar dat is niet echt de aard van de discussie volgens mij..  :roll:

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pak tot 500 eur
Reactie #35 Gepost op: 30 oktober 2005 - 00:18:15
Daar heb je gelijk in Huey, maar ik denk dat je voor 't geld dat je voor een Bosspak neertelt je beter kunt krijgen, modieuzer ook nog wel volgens mij...
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pak tot 500 eur
Reactie #36 Gepost op: 30 oktober 2005 - 00:20:06
beter kan altijd, is maar net wat klant wilt... En wat is modieus in een pak, denk dat je dan toch in Hugo zit.. Overige design merken gaan meestal toch naar wat gekleder..

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pak tot 500 eur
Reactie #37 Gepost op: 30 oktober 2005 - 00:22:01
Volgens mij als je modieus wilt kun je ook uitwijken naar een merk als Hilfiger. Net zo prutmaakwijze, modieus en goedkoper dan Boss. :)

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pak tot 500 eur
Reactie #38 Gepost op: 30 oktober 2005 - 00:23:13
als ik dan mocht kiezen koos ik wel voor Boss.. Hilfiger.. pff vind ik toch een klasse lager.. Zit aan Boss wel wat meer pasvorm..

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pak tot 500 eur
Reactie #39 Gepost op: 30 oktober 2005 - 00:24:27
Maar is Boss zo modieus dan? Als ik langs de Bosswinkel in R'dam loop vind ik het er altijd erg klassiek uitzien, alleen dan net wat minder mooi...

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pak tot 500 eur
Reactie #40 Gepost op: 30 oktober 2005 - 00:26:24
die Boss winkel in Rotterdam ziet er toch ook niet echt uit.. Ben tijdje niet meer in de stad geweest, maar volgens mij ziet Hugo lijn er bij Le Mans er toch beter uit...

Heeft ook meer met winkel dan met Boss te maken.. :roll: Maar goed is geen Boss topic.. :wink: Steef wou een pak hebben..

Maar misschien kan ie zelf bijleggen als zijn ouders 500,- sponsoren..deed ik vroeger ook altijd als ik wat moest hebben sponsorde ouders een deel en de rest betaalde ik zelf..

Jason

• Gast
Pak tot 500 eur
Reactie #41 Gepost op: 30 oktober 2005 - 01:06:23
sommige mensen willen nu eenmaal de illusie die zo'n merk met zich meebrengt. ook al is het nergens op gebaseerd en weten ze dat.  
(ik mis die smiley)

Immanuel

• Gast
Pak tot 500 eur
Reactie #42 Gepost op: 30 oktober 2005 - 10:09:55
Citaat van: "Huey"

Je moet eens leren dat als een pak er goed uit ziet de maakwijze er niet per se toe doet ;)

Sommige mensen willen een modieus pak, who cares als dat niet meerdere jaren mee gaat? Na een seizoen wordt dat toch niet meer gedragen.

@nexus , hier heeft huey wel gelijk in vind ik, heb zeer stijlvolle "kennissen" die precies weten wat er te koop is en historie van het pak kennen, maar die zelf in een blue blood jeans lopen met daarop een hugo jasje met daaronder een tshirtje en paar officine creative schoenen, ik heb beide stijlen mezelf aangemeten en dan merk je altijd dat de pakkenfanaten (zoals jij toch aardig belichaamt) bijna niet open staan voor de "modischer" maar dat  andersom(die trendy types :wink: ) t vaak wel heel gaaf vinden zo'n pak of shirt met handgemaakte details enz enz.. ook al dragen ze t zelf niet.

Christiaan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pak tot 500 eur
Reactie #43 Gepost op: 30 oktober 2005 - 10:34:16
Citaat van: "Immanuel"
@nexus , hier heeft huey wel gelijk in vind ik, heb zeer stijlvolle "kennissen" die precies weten wat er te koop is en historie van het pak kennen, maar die zelf in een blue blood jeans lopen met daarop een hugo jasje met daaronder een tshirtje en paar officine creative schoenen, ik heb beide stijlen mezelf aangemeten en dan merk je altijd dat de pakkenfanaten (zoals jij toch aardig belichaamt) bijna niet open staan voor de "modischer" maar dat  andersom(die trendy types :wink: ) t vaak wel heel gaaf vinden zo'n pak of shirt met handgemaakte details enz enz.. ook al dragen ze t zelf niet.

Ik doe dat zelf ook. De ene dag loop ik er heel netjes bij, en de andere dag is het een stuk modieuzer. Het hangt af van stemming, en waar ik heen ga. Soms witte sneakers, boot-cut jeans, een witte riem, een wit hemd met hoge boord en daaroverheen een of ander shirt en een net getailleerd jasje, en de andere dag weer netjes in pak, met een mooi hemd, nette schoenen, enz. Ik denk dat de meeste mensen op SF toch wel gruwelen van de eerste vorm, omdat dat te trendy is. Maar ik zie stijl liever ook als de mogelijkheid om succesvol te kunnen schakelen tussen diverse kledingstijlen. De grondgedachte is dat je een stukje van jezelf via je kleding probeert uit te drukken, en dat je je niet kleedt puur en alleen omdat een bepaalde stijl 'in' is.

Maar goed. Dat is een beetje off-topic.
Truth springs from argument amongst friends" - David Hume

HotFudge

• Gast
Pak tot 500 eur
Reactie #44 Gepost op: 30 oktober 2005 - 12:59:43
Nou, dat heb je mooi gezegd hoor Christiaan.