Auteur Topic: Pak tot 500 eur  (31095 keer gelezen)

Steef

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.599
    • Bekijk profiel
Pak tot 500 eur
Gepost op: 27 oktober 2005 – 20:47:36
Ja, schrik niet...

Ik ben vandaag met een vriend van me naar Barsoi in Utrecht geweest, alwaar hij zich een IMHO heel mooi navyblue pak met krijtstreep van Strelson ofzo heeft gekocht. Nog geen 400 euro, maat 44 en zat perfect.
Bij de Bijenkorf zag ik ook nog een mooie Hilfiger hangen voor ongeveer hetzelfde geld...
Ik ben dus eigenlijk op zoek naar een pak tot 500 euro (ouders betalen), alstublieft suggesties.
Dank

Marco

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.793
    • Bekijk profiel
    • http://www.spiceracing.nl
Pak tot 500 eur
Reactie #1 Gepost op: 27 oktober 2005 – 20:55:43
ik zou sowieso naar "dress for success" kijken bij oger
wel geen merk ala hilfiger of strelson maar absoluut okay voor 500 euro (heb er zelf ook een)
"The Roman empire was not built by holding meetings and having discussions
but by killing those who opposed them"

Christiaan

  • Gebruiker
  • Berichten: 126
    • Bekijk profiel
Pak tot 500 eur
Reactie #2 Gepost op: 27 oktober 2005 – 20:56:00
Hebben ze bij de Barsoi niet nog die uitverkoop? Bij de Bijenkorf verkopen ze ook Strellson. Je zou de SuitSupply kunnen proberen. Hoge kwaliteit voor de prijs. Ik heb zelf altijd het idee dat ze me tillen bij de Barsoi... ik vind de verkopers er ook niet echt plezierig (in Utrecht, althans). Elke keer als ik daar binnenkom word ik overduidelijk even van top tot teen gechecked en op basis daarvan word ik wel of niet geholpen (wat ik meestal niet wil, overigens).

Is Strellson kwalitatief gezien een beetje ok trouwens?
Truth springs from argument amongst friends" - David Hume

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Pak tot 500 eur
Reactie #3 Gepost op: 27 oktober 2005 – 21:29:32
is toch belgisch? volgens mij zit er weinig lijn in, tenminste wat ik er van gezien heb.. 500 heb je een hugo voor..zou ik eerder voor gaan..

Huey

  • Gast
Pak tot 500 eur
Reactie #4 Gepost op: 27 oktober 2005 – 21:33:42
Oger DFS of SuSu.

Marco

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.793
    • Bekijk profiel
    • http://www.spiceracing.nl
Pak tot 500 eur
Reactie #5 Gepost op: 27 oktober 2005 – 21:35:38
Citaat van: "Huey"
Oger DFS of SuSu.

100% eens, als is de aankoop van je eerste pak bij Oger meer een "experience" dan bij SuitSupply denk ik; lijkt me gewoon leuker
"The Roman empire was not built by holding meetings and having discussions
but by killing those who opposed them"

Huey

  • Gast
Pak tot 500 eur
Reactie #6 Gepost op: 27 oktober 2005 – 21:51:49
Tsja, ook al is niet iedereen tevreden over Oger, ze zijn gewoon heel erg goed in wat ze doen.

Zelf zou ik gaan voor een donkerblauw of een grijs pak. Die kun je bijna overal voor gebruiken. Zwart is minder breed inzetbaar.

Daan

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.057
    • Bekijk profiel
Pak tot 500 eur
Reactie #7 Gepost op: 27 oktober 2005 – 22:13:47
Citaat van: "Marco"
Citaat van: "Huey"
Oger DFS of SuSu.

100% eens, als is de aankoop van je eerste pak bij Oger meer een "experience" dan bij SuitSupply denk ik; lijkt me gewoon leuker


Bij SuSu heb je wel maatwerk voor dat geld, is ook wel een ervaring.

Huey

  • Gast
Pak tot 500 eur
Reactie #8 Gepost op: 27 oktober 2005 – 22:15:12
Ach, maatwerk. Het heeft wel enkele voordelen maar uiteindelijk blijft het een standaardpatroon aanpassen. Dus je kiest een stofje, het model, paar cm erbij/eraf en that's it.

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Pak tot 500 eur
Reactie #9 Gepost op: 27 oktober 2005 – 22:24:44
Allereerst, een confectiemaat die perfect zit lijkt me hoogst onwaarschijnlijk (wacht maar tot je wat meer leert over pasvormen, balans, e.d. ;) ). Een confectiemaat die relatief goed zit kan natuurlijk wel.

Verder, Tommy Hilfiger pakken. Mijn mening? Absolute crap: plakpakken overpriced. Geef daar aub geen 500 E aan uit (ook al is het niet jouw geld ;) ). In elkaar gelijmde marketingrommel. Excusez mes mots. Plakpakken kun je ook voor 100 E bij SuitSupply in Roermond kopen als het dan echt moet. Het enige advies dat wij je hier op het gebied van plakpakken kunnen geven is: vermijd ze.

Zeker voor 500 Euro heb je véél betere alternatieven, mits je niet geilt op merken maar op kwaliteit. Wat dat betreft zijn er al wat goede tips langsgekomen (Dress For Succes lijn van Oger, full canvas van SuitSupply (ca. 280 EUR) ga eens langs in Maastricht), of zelfs al hun maatwerk lijn is al mogelijk).
Fashion can be bought. Style one must possess.

Daan

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.057
    • Bekijk profiel
Pak tot 500 eur
Reactie #10 Gepost op: 27 oktober 2005 – 22:34:33
Citaat van: "Huey"
Ach, maatwerk. Het heeft wel enkele voordelen maar uiteindelijk blijft het een standaardpatroon aanpassen. Dus je kiest een stofje, het model, paar cm erbij/eraf en that's it.


jep, maar wel ter bevordering van de pasvorm. Geen mens is perfect, scheve schouders, ongelijke benen noem maar op. Is met maatwerk mooi te corrigeren.

Jacob

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.233
    • Bekijk profiel
Pak tot 500 eur
Reactie #11 Gepost op: 27 oktober 2005 – 23:07:14
Donkerblauw DFS, jezus moet iedereen zo'n topic starten?

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
Pak tot 500 eur
Reactie #12 Gepost op: 27 oktober 2005 – 23:45:02
Citaat van: "Jacob"
Donkerblauw DFS, jezus moet iedereen zo'n topic starten?


haha, het heeft mij anders een mooi plakpak van ss opgeleverd (geen topkwaliteit maar toch)

Hulde aan het Stijlforum

Steef

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.599
    • Bekijk profiel
Pak tot 500 eur
Reactie #13 Gepost op: 27 oktober 2005 – 23:48:42
Dank voor de reacties heren.
Mijn voorkeur ging al uit naar een donkerblauw pak, met licht streepje.
Ik zal eens bij de SuSu neuzen, en anders doe ik de Bijenkorf even aan, Oger is net wat te ver  :roll:

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
Pak tot 500 eur
Reactie #14 Gepost op: 27 oktober 2005 – 23:51:39
Citaat van: "Steef"
Dank voor de reacties heren.
Mijn voorkeur ging al uit naar een donkerblauw pak, met licht streepje.
Ik zal eens bij de SuSu neuzen, en anders doe ik de Bijenkorf even aan, Oger is net wat te ver  :roll:


Ik zou dan eerder bij SuSu kijken dan bij de bijenkorf, ik vind het personeel niet zo vakkundig (ik spreek uit ervaring)