Auteur Topic: Broek uitleggen  (8873 keer gelezen)

Agent 327

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.544
    • Bekijk profiel
Broek uitleggen
Reactie #15 Gepost op: 16 februari 2018 – 15:05:07
Keurig gedaan. Op de foto zie je het meer dan in het echt. Blijft vreemd dat verkoper van SuSu (die er al jaren loopt) aangaf dat een broek niet uitgelegd kon worden. Precies dezelfde constructie als deze broek van NoLabel.

There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

Hamerhaai

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.233
    • Bekijk profiel
Broek uitleggen
Reactie #16 Gepost op: 16 februari 2018 – 15:07:32
Zou als verkoper ook denken: koop maar een broek die je wel past ipv allerlei verbouwingen.
Maar daarom sta ik ook niet in z'on winkel O:-)

L.deJong

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.889
    • Bekijk profiel
    • AuthenticFit
Broek uitleggen
Reactie #17 Gepost op: 16 februari 2018 – 15:52:26
Zou als verkoper ook denken: koop maar een broek die je wel past ipv allerlei verbouwingen.
Maar daarom sta ik ook niet in z'on winkel O:-)
Een verkoper wil vooral verkopen...
Althans een goede, waarbij er oog is voor de klant zijn wensen.
De meeste broeken die ik verkoop moeten altijd wel ergens een verbouwing ondergaan.
Vaak: broekspijpen korter/langer maken, pijpen smaller/wijder, band innemen of uitnemen, achternaad holler stikken etc. etc.


patrique

  • Gebruiker
  • Berichten: 723
    • Bekijk profiel
Broek uitleggen
Reactie #18 Gepost op: 16 februari 2018 – 16:05:23
Tuurlijk kan die broek wel uitgelegd worden (ook van de SuSu). De vraag is alleen of het stiknaadje dat je nu ziet nog wegtrekt met wassen.

Soms kan iets wel, maar moet je het niet willen.

Hamerhaai

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.233
    • Bekijk profiel
Broek uitleggen
Reactie #19 Gepost op: 16 februari 2018 – 16:12:56
Een verkoper wil vooral verkopen...
Althans een goede, waarbij er oog is voor de klant zijn wensen.

Zelf ga ik opzoek naar een broek die past. Anders is het blijkbaar niet mijn fit en moet ik het elders zoeken. Door de jaren her en der passen ontdek je vanzelf waar je wel en niet moet zijn.

Scheelt misschien ook dat ik niet per se een SuSu moet hebben. Die zitten mij zonder aanpassingen niet. Probeerde laatst Berg&Berg en dat zit direct goed; dus koop ik voortaan die :)

hooguit pijpjes wat inkorten van de broek van een pak


Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
Broek uitleggen
Reactie #20 Gepost op: 16 februari 2018 – 21:59:46
Zo'n nolabel/susu broek is toch de moeite niet waard om te verbouwen ?

Oris

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.190
    • Bekijk profiel
Broek uitleggen
Reactie #21 Gepost op: 18 februari 2018 – 21:54:37
Waarom niet? Bij mij gaat het meeste langs de Turk.

Frits

  • Gebruiker
  • Berichten: 143
    • Bekijk profiel
Broek uitleggen
Reactie #22 Gepost op: 19 februari 2018 – 09:52:30
Keurig gedaan. Op de foto zie je het meer dan in het echt. Blijft vreemd dat verkoper van SuSu (die er al jaren loopt) aangaf dat een broek niet uitgelegd kon worden. Precies dezelfde constructie als deze broek van NoLabel.


Misschien dat het resultaat na vermaken niet voldoet aan de standaard die men bij SuSu hanteert en dat ze de broek na vermaken niet zo mee willen geven. Het resultaat mag nu dan acceptabel zijn, maar ik kan me voorstellen dat een ander deze broek na vermaken niet af zou nemen bij de winkel. Je blijft het toch zien namelijk.