Auteur Topic: goede adressen voor dassen en shirts?  (22402 keer gelezen)

TimMureau

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
goede adressen voor dassen en shirts?
Gepost op: 25 oktober 2005 – 15:55:45
Hallo,
Ik ben nieuw ik zal me even voorstellen.
Ik ben Tim Mureau ik ben 14 bijna 15 en ben helemaal weg van mooie kleding dus pakken, hemden, dassen maar ik ben ook weg van mooie schoenen horloge's etcetra. Ik kwam tot en met maart veel bij Oger maar ga nu tegenwoordig naar Pauw in Amsterdam ookal is dat een uur rijden voor mij. Ik woon namenlijk in Noord-brabant in het kleine dorpje Made.
Ik ben nog erg jong maar ik ben vrij serieus en ik ben zeker serieus bezig met stijl. Verder luister ik graag vele soorten Jazz muziek ook een beetje anders dan voor mijn leeftijd word gedacht. Dit was wel genoeg over mijzelf, ik heb een tpic geopent en daarin wil ik graag vragen aan jullie of jullie voor mij leuke adressen over heel de wereld waar je leuke shirts en dassen kunt kopen daar houd ik namenlijk het meeste van.
En ik had ook de vraag of het de moeite waard is om Sartoria in Naarden te bezoeken heb er veel over gehoord maar ben benieuwd of het echt zo goed is
Return to innocence...

FFW

• Gast
Reactie #1 Gepost op: 25 oktober 2005 – 16:11:22
14/15 rijke ouders?

TimMureau

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2 Gepost op: 25 oktober 2005 – 16:18:25
Rijk ben je als je gelukkig bent maar mijn vader is wel manager en loopt heel veel in pak ik heb dat altijd bij hem gezien en ben me toen eens gaan verdiepen ik heb wel een baantje zodat ik ik een mooi extraatje verdien om tog mooie kleding te kunnen kopen.
Ik heb laatst een Borrelli das gekocht in de uitverkoop dan is het sowiezo een stuk betaalbaarder. Maar de echt hele dure dingen die heb ik nog niet maar dat komt ooit nog wel alles op zijn tijd zeg ik altijd maar
Return to innocence...

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Reactie #3 Gepost op: 25 oktober 2005 – 16:26:32
Zo, je begint er in ieder geval vroeg mee. Lost for life :)

Welkom Tim!
Fashion can be bought. Style one must possess.

Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4 Gepost op: 25 oktober 2005 – 16:31:03
Denk dat bij die leeftijd maat doorslaggevend is bij keuze van winkels

Dus hoe groot/klein ben je
Sailing, an expensive way to travel for free"

TimMureau

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5 Gepost op: 25 oktober 2005 – 16:38:23
Ik ben erg groot ik ben 1 meter 82 dat is erg lang voor mijn leeftijd ik ben ook wat breeder ik ben 1 meter 82 en ik weeg zo ongeveer 83 ik ben dus ook niet super mager meer een beetje gewoon qua postuur ik vond het eerst erg dat ik zo lang was maar volgens de GGD heb ik mijn grootste groeispurt gehad en word ik uitzonderlijk 1 meter 90 maar ze gokken meer op de 1 meter 85 omdat ik al sinds een jaar al stil sta met groeien
Return to innocence...

Daan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #6 Gepost op: 25 oktober 2005 – 16:43:46
op je 15e zou ik nog niet beginnen aan maatwerk. Voor je 't weet ben je eruit gegroeid. (wel een excuus om nieuw maatwerk te laten maken natuurlijk).

TimMureau

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #7 Gepost op: 25 oktober 2005 – 16:47:26
Dat klopt ja dat hebben ze mij bij Pauw ook verteld maar ik heb ook nog geen buget voor maatwerk en zal voorlopig nog wel bij confectie blijven.
Ik lees wel heel veel over maatwerk want het is wel mijn droom om ooit een Borrelli maatpak te kunne kopen.
Return to innocence...

FFW

• Gast
Reactie #8 Gepost op: 25 oktober 2005 – 16:52:51
aaah ik ben op die leeftijd ook begonnen met kopen in de pc. mijn tip is: begin er niet aan! mijn ouders zijn failliet en de meerderheid van wat ik toen heb gekocht pas ik niet meer of vind ik niet mooi meer. Maar goed waarschijnlijk sla je dit advies toch in de wind.

Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #9 Gepost op: 25 oktober 2005 – 17:39:34
Wanneer draag je in godsnaam een das op je 14e?

Voor hemden kijk bij dit topic hieronder van Italian Shirts... wel leuk begin.

TimMureau

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #10 Gepost op: 25 oktober 2005 – 17:54:10
Das draag ik eigenlijk alleen bij feesten die er heel veel zijn ik mag met men vader vaak mee naar openingsrecepties en feestjes omdat zijn klanten regelmatig bij ons thuis komen en een jasje of pak heb ik in het weekend vaak aan omdat ik dat mooi vind. Mijn vrienden die als een gemiddelf puber zijn die vinden het wel heel mooi hoe ik me kleedt in het weekend een aantal van beginnen ook al een grote passie voor pakken, hemden en dassen te krijgen
Return to innocence...

Solitarias

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Reactie #11 Gepost op: 25 oktober 2005 – 18:02:13
From Made!

(de lokale beroemdheid was/is daar natuuurlijk Gianni -hij heeft een vader en een moeder - Romme)

Welkom! (als voormalig Oosterhouter)
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

TimMureau

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #12 Gepost op: 25 oktober 2005 – 18:06:46
Aha Oosterhout daar kom ik vaak wonen veel vrienden van mij en er is wel een leuk zaakje in oosterhout Proud men fashion mischien ken je het wel ze verkopen er ook Pal Zilleri
Dankje voor het hartelijke Welkom trouwens :D
Return to innocence...

Marco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.spiceracing.nl
Reactie #13 Gepost op: 25 oktober 2005 – 18:50:10
Citaat van: "Solitarias"
de lokale beroemdheid was/is daar natuuurlijk Gianni -hij heeft een vader en een moeder

nee echt  :shock:
en dat in Made  :lol:  :wink:
"The Roman empire was not built by holding meetings and having discussions
but by killing those who opposed them"

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #14 Gepost op: 25 oktober 2005 – 18:50:23
Citaat van: "TimMureau"
Dat klopt ja dat hebben ze mij bij Pauw ook verteld maar ik heb ook nog geen buget voor maatwerk en zal voorlopig nog wel bij confectie blijven.
Ik lees wel heel veel over maatwerk want het is wel mijn droom om ooit een Borrelli maatpak te kunne kopen.
Goede keus Borrelli  :D eens schaf je een borrelli aan vroeg of laat.
Support your local Mikey Fuoco chapter.