Auteur Topic: Boots  (457314 keer gelezen)

guest45

• Gast
Boots
Reactie #1020 Gepost op: 26 september 2013 - 20:54:51
Na paitball
Citaat van: CTBrummie
I think they look pretty damn good, fair to say I'm chuffed with how they've turned out. They were always going to be boots to be worn with denim anyway, and now they will look bang on the money for the winter.

Before:

After:

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Boots
Reactie #1021 Gepost op: 26 september 2013 - 21:00:37
Wedstrijd verplassen met wie het stoerste z'n boots mishandelt. Vrij kansloos imo. Snap niet dat het indruk maakt. No trol.

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Boots
Reactie #1022 Gepost op: 26 september 2013 - 21:02:21
Dit gaat me ook wat ver. Link naar 't originele .net-draadje?
"The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."

guest45

• Gast

guest45

• Gast
Boots
Reactie #1024 Gepost op: 26 september 2013 - 21:10:19
Wedstrijd verplassen met wie het stoerste z'n boots mishandelt. Vrij kansloos imo. Snap niet dat het indruk maakt. No trol.
Ik snap dat je het zo ziet, maar als je de collectie van die gast ziet* snap ik ook wel weer waarom hij zo een 'simpele CJ Arran' gebruikt voor paintball.

* uit mijn hoofd; 3-4 EG veldtschoen galways, 2 CJ Conistons, CJ Snowdon, 1-2 cheaney veldtschoen boots.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Boots
Reactie #1025 Gepost op: 26 september 2013 - 21:11:58
Des te duidelijker een 'kijk mij gaaf zijn post'.

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Boots
Reactie #1026 Gepost op: 26 september 2013 - 21:14:41
Tsja, ik geloof ook niet zo dat doordat je veel dure schoenen hebt het noodzakelijk wordt je iets minder dure schoenen half te slopen. Kijk, ik ben niet zo van die vitrine-collecties waarbij zodra het regent, de locatie niet kantoor is en er in een auto moet worden gereden bepaalde schoenen niet meer worden gedragen, maar dit is wel het andere uiterste.
"The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."

guest45

• Gast
Boots
Reactie #1027 Gepost op: 26 september 2013 - 21:26:13
Mwah, dat soort schoenen worden gemaakt als (of op zijn minst gemarket als) country/shooting boots. Moeten ze wel tegen een potje paintball kunnen, lijkt me.
Overigen banjert deze deze dude ook vrolijk in zijn duurste pattas door de sneeuw onder het motto; 'het zijn ruge boots, daar moeten ze tegen kunnen'.

Nee, ik vind dat hij gelijk heeft. Als je dit soort fratsen met een dress-schoen uit zou halen zou het idd vragen om moeilijkheden zijn. Het outdoor gebruik van een outdoor schoen zie ik weinig mis mee.

TB82

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Boots
Reactie #1028 Gepost op: 26 september 2013 - 21:39:52
Ik vind het wel cool... Submariner om daadwerkelijk mee te duiken, boots en waxjas om door de bossen in de sneeuw te wandelen,... Die dingen zijn er voor gemaakt.

Slopen om te slopen is natuurlijk iets anders.

guest45

• Gast
Boots
Reactie #1029 Gepost op: 26 september 2013 - 21:53:44
Idd, maar slopen om het slopen doet hij niet heb ik het idee.  Gewoon een beetje door de blubber rennen, moeten ze maar tegen kunnen.

Hier de collectie.
http://supertalk.superfuture.com/index.php/topic/140583-shoes-that-look-better-with-age-2012/?p=2980943

Dr. Herbert West

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Boots
Reactie #1030 Gepost op: 26 september 2013 - 22:37:26
Lekkere collectie. Zo inderdaad niet meer dan logisch dat je een paar van je coole boots aandoet voor een potje paintball. Ik had dan wel misschien de een of andere modderpoel ontweken, maarja.
RAW SPEED

Humphrey

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Boots
Reactie #1031 Gepost op: 27 september 2013 - 09:16:38

Rustig afwachten Mikey! Die boots/country/zwerver-rage waait wel weer over. Over een paar maanden of jaar zit iedereen in het Heilige Huisjes-topic zich af te vragen waarom het ooit een goed idee was om er zo bij te lopen... Mark my words!
Style is never out of fashion

Cesare

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Boots
Reactie #1032 Gepost op: 29 september 2013 - 10:22:59
Dat is inderdaad het .net stukje over die boots Chris. Zelf zou ik er ook niet zo mee omgaan. Ik kan me nog de discussies herinneren van ruim 20 jaar geleden, toen we op onze Timberlands door een beekje in de Ardennen liepen: of we gek waren? Daarna zaten ze alleen maar lekkerder en heb ik ze nog jaren gedragen bij 'paintball-achtige' activiteiten. 2 jaar geleden vond ik ze in de garage: het leer nog prima, maar de zool was wel op. Toen zijn ze in de vuilnisbak beland.
Gisteravond heb ik me nog even verlekkerd aan plaatjes van EG Galways die ik toch wel erg fraai vind. Ik geloof niet dat iets dergelijks overwaaid, juist vanwege de praktische inzetbaarheid van een dergelijke boot. Persoonlijk zou ik ze ook niet over mijn broek dragen, waardoor het wellicht ook meer als een 'gewone' schoen oogt.

TB82: toe, doe nog eens wat plaatjes aan de voet..
Winnaar van de kekkeschoentjes -> zie archief

Soptor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Boots
Reactie #1033 Gepost op: 12 oktober 2013 - 18:04:50
In het kader van de brogue boots:

Herring Langdale (258 GBP). Beste schoenaankoop ooit. Over tien jaar nog steeds ieder jaar de dagen tellen tot het weer slecht weer wordt.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Boots
Reactie #1034 Gepost op: 12 oktober 2013 - 18:44:41
Ja, die zijn eigenlijk wel helemaal prima. Jij hebt ook Kempton's toch, Soptor? Maten?