Auteur Topic: Pakken small size  (18549 keer gelezen)

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
Pakken small size
Gepost op: 20 oktober 2005 – 00:53:02
- edit -

Huey

  • Gast
Pakken small size
Reactie #1 Gepost op: 20 oktober 2005 – 00:56:32
Maatpak wordt gewoon op maat gemaakt, dus lengte is dan geen probleem lijkt me ;)

Wat vind je een redelijke prijs?

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
Pakken small size
Reactie #2 Gepost op: 20 oktober 2005 – 00:58:40
Citaat van: "Huey"
Maatpak wordt gewoon op maat gemaakt, dus lengte is dan geen probleem lijkt me ;)

Wat vind je een redelijke prijs?


Tja de prijzen waar jullie over spreken kan ik alleen maar van dromen, ik ben namelijk nog student en mijn budget ligt ongeveer op 600 euro

Ik weet haast zeker dat dit onmogelijk is voor maatwerk..

Huey

  • Gast
Pakken small size
Reactie #3 Gepost op: 20 oktober 2005 – 00:59:54
Suitsupply.

Het is misschien niet het allermooiste, maar wel goed qua prijs/kwaliteit.

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
Pakken small size
Reactie #4 Gepost op: 20 oktober 2005 – 01:02:42
Citaat van: "Huey"
Suitsupply.

Het is misschien niet het allermooiste, maar wel goed qua prijs/kwaliteit.


Oke dan zal ik daar eens gaan informeren, hopelijk kunnen zij mij verder helpen, dit probleem had ik ook met overhemden.

Solitarias

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.010
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Pakken small size
Reactie #5 Gepost op: 20 oktober 2005 – 01:04:07
Er zijn op dit forum meerdere kleinere leden.... die kunnen je wel helpen (zelf ben ik 1.85)
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
Pakken small size
Reactie #6 Gepost op: 20 oktober 2005 – 01:06:54
Citaat van: "Solitarias"
Er zijn op dit forum meerdere kleinere leden.... die kunnen je wel helpen (zelf ben ik 1.85)