Auteur Topic: Pakken small size  (18549 keer gelezen)

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
Pakken small size
Gepost op: 20 oktober 2005 – 00:53:02
- edit -

Huey

  • Gast
Pakken small size
Reactie #1 Gepost op: 20 oktober 2005 – 00:56:32
Maatpak wordt gewoon op maat gemaakt, dus lengte is dan geen probleem lijkt me ;)

Wat vind je een redelijke prijs?

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
Pakken small size
Reactie #2 Gepost op: 20 oktober 2005 – 00:58:40
Citaat van: "Huey"
Maatpak wordt gewoon op maat gemaakt, dus lengte is dan geen probleem lijkt me ;)

Wat vind je een redelijke prijs?


Tja de prijzen waar jullie over spreken kan ik alleen maar van dromen, ik ben namelijk nog student en mijn budget ligt ongeveer op 600 euro

Ik weet haast zeker dat dit onmogelijk is voor maatwerk..

Huey

  • Gast
Pakken small size
Reactie #3 Gepost op: 20 oktober 2005 – 00:59:54
Suitsupply.

Het is misschien niet het allermooiste, maar wel goed qua prijs/kwaliteit.

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
Pakken small size
Reactie #4 Gepost op: 20 oktober 2005 – 01:02:42
Citaat van: "Huey"
Suitsupply.

Het is misschien niet het allermooiste, maar wel goed qua prijs/kwaliteit.


Oke dan zal ik daar eens gaan informeren, hopelijk kunnen zij mij verder helpen, dit probleem had ik ook met overhemden.

Solitarias

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.010
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Pakken small size
Reactie #5 Gepost op: 20 oktober 2005 – 01:04:07
Er zijn op dit forum meerdere kleinere leden.... die kunnen je wel helpen (zelf ben ik 1.85)
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
Pakken small size
Reactie #6 Gepost op: 20 oktober 2005 – 01:06:54
Citaat van: "Solitarias"
Er zijn op dit forum meerdere kleinere leden.... die kunnen je wel helpen (zelf ben ik 1.85)


Het is echt heel erg vervelend als je zo klein bent, ik ben ook niet corpulent dus een kwart maat heeft ook weinig zin, en om telkens een kinderkledingzaak  :oops: binnen te rennen zie ik ook niet zitten.

Ik zit op een mode-opleiding, maar mijn skills zijn dus niet dusdanig groot dat ik zelf een pak kan maken.

f430

  • Gebruiker
  • Berichten: 587
    • Bekijk profiel
Pakken small size
Reactie #7 Gepost op: 20 oktober 2005 – 09:35:09
Citaat van: "Bachelor"
Citaat van: "Solitarias"
Er zijn op dit forum meerdere kleinere leden.... die kunnen je wel helpen (zelf ben ik 1.85)


Het is echt heel erg vervelend als je zo klein bent, ik ben ook niet corpulent dus een kwart maat heeft ook weinig zin, en om telkens een kinderkledingzaak  :oops: binnen te rennen zie ik ook niet zitten.

Ik zit op een mode-opleiding, maar mijn skills zijn dus niet dusdanig groot dat ik zelf een pak kan maken.


ik ben zelf 1.70 (wel iets groter) dus ik ken het probleem van jou wel. Maatwerk van New Tailor kan een oplossing zijn, dat begint bij 698 euro en schijnt goed te zijn. Daarnaast is suit supply ook een optie natuurlijk.

Je kan ook eens bij Oger gaan kijken. De DFS pakken vallen in jou budget en zijn er ook in maat 44. Let wel, deze pakken vallen vrij slank/smal dus je hebt kans dat deze passen, na een beetje vermaken e.d. Je zou het in ieder geval eens kunnen proberen, het zijn mooie pakken voor het geld.

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
Pakken small size
Reactie #8 Gepost op: 20 oktober 2005 – 18:50:47
Citaat van: "f430"
Citaat van: "Bachelor"
Citaat van: "Solitarias"
Er zijn op dit forum meerdere kleinere leden.... die kunnen je wel helpen (zelf ben ik 1.85)


Het is echt heel erg vervelend als je zo klein bent, ik ben ook niet corpulent dus een kwart maat heeft ook weinig zin, en om telkens een kinderkledingzaak  :oops: binnen te rennen zie ik ook niet zitten.

Ik zit op een mode-opleiding, maar mijn skills zijn dus niet dusdanig groot dat ik zelf een pak kan maken.


ik ben zelf 1.70 (wel iets groter) dus ik ken het probleem van jou wel. Maatwerk van New Tailor kan een oplossing zijn, dat begint bij 698 euro en schijnt goed te zijn. Daarnaast is suit supply ook een optie natuurlijk.

Je kan ook eens bij Oger gaan kijken. De DFS pakken vallen in jou budget en zijn er ook in maat 44. Let wel, deze pakken vallen vrij slank/smal dus je hebt kans dat deze passen, na een beetje vermaken e.d. Je zou het in ieder geval eens kunnen proberen, het zijn mooie pakken voor het geld.


De pantolon past perfect in de maat 44, maar ik zit met de lengte van het colbert, dat rijkt tot mijn knieen.  :lol:

Volgende week heb ik vrij dus ik zal eens een bezoek brengen aan Oger en aan SuSu.

Ik houd jullie op de hoogte met foto's

f430

  • Gebruiker
  • Berichten: 587
    • Bekijk profiel
Pakken small size
Reactie #9 Gepost op: 20 oktober 2005 – 19:42:28
ja dat is waar, de lengte van het jasje wordt dan te lang. Dan wordt het toch maatwerk voor je, is ook geen straf natuurlijk  :)

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
Pakken small size
Reactie #10 Gepost op: 20 oktober 2005 – 21:17:50
Citaat van: "f430"
ja dat is waar, de lengte van het jasje wordt dan te lang. Dan wordt het toch maatwerk voor je, is ook geen straf natuurlijk  :)


 :D

Even tussendoor, ik heb op dit forum al meer geleerd dan tijdens mijn opleiding. (ik lees al stiekem een tijdje mee op dit forum lees: 3 maanden)

f430

  • Gebruiker
  • Berichten: 587
    • Bekijk profiel
Pakken small size
Reactie #11 Gepost op: 20 oktober 2005 – 21:25:44
Citaat van: "Bachelor"
Citaat van: "f430"
ja dat is waar, de lengte van het jasje wordt dan te lang. Dan wordt het toch maatwerk voor je, is ook geen straf natuurlijk  :)


 :D

Even tussendoor, ik heb op dit forum al meer geleerd dan tijdens mijn opleiding. (ik lees al stiekem een tijdje mee op dit forum lees: 3 maanden)


zegt dat wat over het niveau van jou opleiding of over ons ?  :lol:

Daan

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.057
    • Bekijk profiel
Pakken small size
Reactie #12 Gepost op: 20 oktober 2005 – 21:39:03
eigelijk wel een debiele topictitel  8)

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Pakken small size
Reactie #13 Gepost op: 20 oktober 2005 – 21:44:44
Citaat van: "Daan"
eigelijk wel een debiele topictitel  8)
Maatpakken :lol:
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Daan

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.057
    • Bekijk profiel
Pakken small size
Reactie #14 Gepost op: 20 oktober 2005 – 21:48:50
confectiemaatpakken. nu in small, medium en large.
(vermaken meerprijs)