Auteur Topic: Internet winkels?  (2431 keer gelezen)

DuC

  • Gebruiker
  • Berichten: 308
    • Bekijk profiel
Internet winkels?
Gepost op: 15 oktober 2005 – 19:51:38
Weten jullie ook een leuke (liefst NL) internet winkel waar ik eventueel goede inspiratie voor leuke kleding kan doen?
Colbert, simpel egaal overhemd, of andere leuke kleding.

Ik weet dat je beter echt naar een winkel te gaan (is ook leuker) om te passen en stof te voelen, maar wil een beetje een idee krijgen van jullie kleding. Hoor veel merk namen maar dat zegt me weinig, en ben altijd wel nieuwschierig wat voor prijsje eraan hangt.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Internet winkels?
Reactie #1 Gepost op: 15 oktober 2005 – 20:03:41
Ik zou het niet weten of er een ned.internet winkel is.Wellicht zal die wel bestaan je moet er maar net al surfend voorbij komen.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Huey

  • Gast
Internet winkels?
Reactie #2 Gepost op: 15 oktober 2005 – 20:04:17
Citaat van: "gusto napolitano"
Ik zou het niet weten of er een ned.internet winkel is.Wellicht zal die wel bestaan je moet er maar net al surfend voorbij komen.


Niet met dingen van Borrelli enzo denk ik. Ik denk dat je gewoon het beste kunt kijken op oger.nl ofzo.

Jacob

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.233
    • Bekijk profiel
Re: Internet winkels?
Reactie #3 Gepost op: 15 oktober 2005 – 21:15:14
Citaat van: "DuC"
Weten jullie ook een leuke (liefst NL) internet winkel waar ik eventueel goede inspiratie voor leuke kleding kan doen?
Colbert, simpel egaal overhemd, of andere leuke kleding.

Ik weet dat je beter echt naar een winkel te gaan (is ook leuker) om te passen en stof te voelen, maar wil een beetje een idee krijgen van jullie kleding. Hoor veel merk namen maar dat zegt me weinig, en ben altijd wel nieuwschierig wat voor prijsje eraan hangt.


Surf alle linkje van exclusiefwinkelen.nl af?

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Internet winkels?
Reactie #4 Gepost op: 16 oktober 2005 – 12:30:19
Yoox.com kijken. Is dan wel niet Nederlands maar erg betrouwbaar en komen ook wat dingen die hier genoemd worden op voor.

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Internet winkels?
Reactie #5 Gepost op: 16 oktober 2005 – 12:31:56
Goede zaak idd, maar veelal gericht op 'designer label' spul. Komt er wel af en toe zaken als Caruso, Barba en Incotex tegen. Van het laatste merk heb ik 2/3 broeken gekocht via Yoox, ging perfect, en goedkoper dan de uitverkoop in NL. M'n maat weet ik toch bij Incotex, dus passen is niet nodig.
Fashion can be bought. Style one must possess.

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Internet winkels?
Reactie #6 Gepost op: 16 oktober 2005 – 20:40:28
Citaat van: "Nexus"
Goede zaak idd, maar veelal gericht op 'designer label' spul. Komt er wel af en toe zaken als Caruso, Barba en Incotex tegen. Van het laatste merk heb ik 2/3 broeken gekocht via Yoox, ging perfect, en goedkoper dan de uitverkoop in NL. M'n maat weet ik toch bij Incotex, dus passen is niet nodig.


OMG, heeft Incotex driekwarts (2/3, om het even) broeken? :r
Sailing, an expensive way to travel for free"

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Internet winkels?
Reactie #7 Gepost op: 16 oktober 2005 – 20:42:10
:P
Fashion can be bought. Style one must possess.