Auteur Topic: Hermès  (61240 keer gelezen)

Dhr. Lex P

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.101
    • Bekijk profiel
Hermès
Reactie #15 Gepost op: 11 februari 2006 – 19:32:14
was hermès ook niet het merk van die kalfslederen (€300) muismat??
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Philanthropist

  • Gebruiker
  • Berichten: 26
    • Bekijk profiel
Hermès
Reactie #16 Gepost op: 11 februari 2006 – 20:29:54
Citaat van: "Jest_one"
Waarom is et zo duur. Ik had afeglopen zomer welhaast zo'n riem aangeschaft, maarja, 400 € was me toch net iets te gortig, ze hadden niet de kleur die ik wou op voorraad ook. Wanneer zou die winkel hier komen? half februari? nu dus ongeveer?

'Is uitgesteld tot juni/juli 2006.

Napoleon

  • Gast
Hermès
Reactie #17 Gepost op: 11 februari 2006 – 20:57:56
echt belachelijk die prijzen, maar kennelijk is er toch vraag naar...

Bond, James Bond

  • Gebruiker
  • Berichten: 189
    • Bekijk profiel
    • http://www.fitzroy-everest.nl
Hermès
Reactie #18 Gepost op: 11 februari 2006 – 21:21:55
Hermes,  merk met veel historie, zadelmakers, prachtige leren koffers die echter zeldzaam zijn.  veel mooie en exclusieve hebbedingen,
leverancier van de rich and famous, altijd zo geweest.
In parijs is het altijd druk !!  vooral met japanners die er de laatste dames
sjaals aan willen schaffen.  Mooie schoenen afdeling met o.a. John Lobb.
Op de bovenetage zit een museumpje maar lastig om toegang te krijgen.
Mooie etalages!

Eli

  • Gebruiker
  • Berichten: 522
    • Bekijk profiel
Hermès
Reactie #19 Gepost op: 11 februari 2006 – 22:17:26
Birkin en die andere tas is ook van hermés als ik me niet vergis. Nog altijd een vand e meest gekopieeërde, en meest gezochte handtassen, met ook een van de langste wachtlijsten, en een van de hoogste prijzen dacht ik.
Wat jammer dat dat nu weer uitgesteld is, ik heb eind deze maand geld verdorie en niet in juni/juli :evil:
T don't mean a thing if IT ain't got that swing.

Eli

  • Gebruiker
  • Berichten: 522
    • Bekijk profiel
Hermès
Reactie #20 Gepost op: 11 februari 2006 – 22:20:58
Citaat van: "Napoleon"
echt belachelijk die prijzen, maar kennelijk is er toch vraag naar...


nou inderdaad, maar ze hebben ook echt NIETS goedkoops voor zover ik weet, kijk bij Gucci ofzo kun je nog eens wat aanschaffen, Hermès is dermate duur dat zelfs een zakdoek al erg ver gaat imo. Iemand enig idee wat een das kost? Ik vind ze erg leuk, maar op eBay vertrouw ik het nooit zo, 120 dollar? lijkt mij weinig...
T don't mean a thing if IT ain't got that swing.

Satyr

  • Gebruiker
  • Berichten: 93
    • Bekijk profiel
Hermès
Reactie #21 Gepost op: 11 februari 2006 – 23:12:12
Citaat van: "Jest_one"
Citaat van: "Napoleon"
echt belachelijk die prijzen, maar kennelijk is er toch vraag naar...


nou inderdaad, maar ze hebben ook echt NIETS goedkoops voor zover ik weet, kijk bij Gucci ofzo kun je nog eens wat aanschaffen, Hermès is dermate duur dat zelfs een zakdoek al erg ver gaat imo. Iemand enig idee wat een das kost? Ik vind ze erg leuk, maar op eBay vertrouw ik het nooit zo, 120 dollar? lijkt mij weinig...


Dat is zo'n beetje de juiste prijs voor een Hermes das. Aardig aan de prijs, maar dan heb je wel een das met bevers, eenden of nijlpaarden erop 8)  :lol:

Merlino

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.838
    • Bekijk profiel
Hermès
Reactie #22 Gepost op: 11 februari 2006 – 23:14:55
Precies, top of the shitpile dus...
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Eli

  • Gebruiker
  • Berichten: 522
    • Bekijk profiel
Hermès
Reactie #23 Gepost op: 11 februari 2006 – 23:27:49
Citaat van: "Satyr"
Citaat van: "Jest_one"
Citaat van: "Napoleon"
echt belachelijk die prijzen, maar kennelijk is er toch vraag naar...


nou inderdaad, maar ze hebben ook echt NIETS goedkoops voor zover ik weet, kijk bij Gucci ofzo kun je nog eens wat aanschaffen, Hermès is dermate duur dat zelfs een zakdoek al erg ver gaat imo. Iemand enig idee wat een das kost? Ik vind ze erg leuk, maar op eBay vertrouw ik het nooit zo, 120 dollar? lijkt mij weinig...


Dat is zo'n beetje de juiste prijs voor een Hermes das. Aardig aan de prijs, maar dan heb je wel een das met bevers, eenden of nijlpaarden erop 8)  :lol:


Is dat echt de juiste prijs? nou jullie hebben het hier over dassen van 200 euro - lees: in het dassen topic - dus ik vind 120 dollar/100 euro niet echt veel.. en daarbij ik vind die dassen echt far out gewoon! haha zal mijn afwijking wel zijn dan  :wink:  :D
T don't mean a thing if IT ain't got that swing.

Satyr

  • Gebruiker
  • Berichten: 93
    • Bekijk profiel
Hermès
Reactie #24 Gepost op: 12 februari 2006 – 00:03:05
Citaat van: "Jest_one"
Citaat van: "Satyr"
Citaat van: "Jest_one"
Citaat van: "Napoleon"
echt belachelijk die prijzen, maar kennelijk is er toch vraag naar...


nou inderdaad, maar ze hebben ook echt NIETS goedkoops voor zover ik weet, kijk bij Gucci ofzo kun je nog eens wat aanschaffen, Hermès is dermate duur dat zelfs een zakdoek al erg ver gaat imo. Iemand enig idee wat een das kost? Ik vind ze erg leuk, maar op eBay vertrouw ik het nooit zo, 120 dollar? lijkt mij weinig...


Dat is zo'n beetje de juiste prijs voor een Hermes das. Aardig aan de prijs, maar dan heb je wel een das met bevers, eenden of nijlpaarden erop 8)  :lol:


Is dat echt de juiste prijs? nou jullie hebben het hier over dassen van 200 euro - lees: in het dassen topic - dus ik vind 120 dollar/100 euro niet echt veel.. en daarbij ik vind die dassen echt far out gewoon! haha zal mijn afwijking wel zijn dan  :wink:  :D


200 e-tjes voor een das is ridicuul, daar moet ik echt te hard voor werken :lol: En zoals genoemd: Hermes is peperduur. Ik had me laatst een simpele leren sportschoen in de hand (vergelijkbaar met zeg, een Lacoste schoen) en daar moest ik iets van 600 voor betalen. Ehm, niet gedaan he :D Maar goed, als je geld als water hebt...

Huey

  • Gast
Hermès
Reactie #25 Gepost op: 12 februari 2006 – 00:06:59
Daar heb je al EG voor. John Lobb Paris is 2x zo duur, ook van Hermés. Maar wat is de betere schoen?

Satyr

  • Gebruiker
  • Berichten: 93
    • Bekijk profiel
Hermès
Reactie #26 Gepost op: 12 februari 2006 – 00:11:36
Citaat van: "Huey"
Daar heb je al EG voor. John Lobb Paris is 2x zo duur, ook van Hermés. Maar wat is de betere schoen?


Dat is de vraag 8) Wat dat betreft zijn merken / organisaties als Hermes een absoluut pronkstuk voor marketing-geinteresseerden. Ik bedoel: er is een grote hoeveelheid kwaliteit aanwezig, maar wat rechtvaardigd de gevraagde prijzen? Aziaten staan letterlijk in de rij om shawls af te rekenen voor honderden euro's per stuk: dan denk ik: dat heb je goed verkocht :D  8)

Huey

  • Gast
Hermès
Reactie #27 Gepost op: 12 februari 2006 – 00:15:24
Er zijn een aantal mensen wiens mening ik respecteer die de beste RTW schoen de John Lobb Paris Jermyn 2 vinden. De 2nd best de EG Dover. Maar is dat kleine verschil in kwaliteit een prijsverschil van enkele honderden euros waard?

Satyr

  • Gebruiker
  • Berichten: 93
    • Bekijk profiel
Hermès
Reactie #28 Gepost op: 12 februari 2006 – 00:17:09
Citaat van: "Huey"
Er zijn een aantal mensen wiens mening ik respecteer die de beste RTW schoen de John Lobb Paris Jermyn 2 vinden. De 2nd best de EG Dover. Maar is dat kleine verschil in kwaliteit een prijsverschil van enkele honderden euros waard?


Ik zou niet weten wat ze kosten :?:

Huey

  • Gast
Hermès
Reactie #29 Gepost op: 12 februari 2006 – 00:19:22
Citaat van: "Satyr"
Citaat van: "Huey"
Er zijn een aantal mensen wiens mening ik respecteer die de beste RTW schoen de John Lobb Paris Jermyn 2 vinden. De 2nd best de EG Dover. Maar is dat kleine verschil in kwaliteit een prijsverschil van enkele honderden euros waard?


Ik zou niet weten wat ze kosten :?:

De Dover rond de 800 euro geloof ik en de Jermyn2 rond de 1200 a 1300 even uit m;n hoofd.