Auteur Topic: Grenson  (49824 keer gelezen)

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Grenson
Reactie #90 Gepost op: 27 oktober 2010 - 14:54:20
Goed punt, je leven lang klaar met het kopen van saaie formele zwarte schoenen voor begrafenissen, trouwerijen  :mrgreen: en voor het zeer onwaarschijnlijke geval ik bij een oersaaie private bank kom te werken.

Daar heb ik de Hallam voor ;)
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Pico

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #91 Gepost op: 27 oktober 2010 - 16:46:54
Goed punt, je leven lang klaar met het kopen van saaie formele zwarte schoenen voor begrafenissen, trouwerijen  :mrgreen: en voor het zeer onwaarschijnlijke geval ik bij een oersaaie private bank kom te werken.

Zwarte schoenen zijn, uitgaande van kwaliteitsmerken als C&J of zelfs Santoni, niet saai. Anders is er toch iets mis met je gehele outfit. Met een goed gesneden pak, of zelfs casual outfit kunnen zwarte schoenen ook je outfit 'maken'.

Mediaman

• Gast
Reactie #92 Gepost op: 27 oktober 2010 - 16:53:36
Eens, maar naar mijn mening zijn het in eerder geposte paar uiterst correct, maar saai.

Binnenkort zal ik een paar zwarte schoenen posten die ik niet saai vind, ze zijn onderweg.

Uiteraard no pun naar de trotse eigenaar Jesper, onze gewaardeerde moderatorT.  :wink:
Laatst bewerkt op: 27 oktober 2010 - 16:55:14 door Mediaman

Pico

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #93 Gepost op: 27 oktober 2010 - 17:06:09
Ik bedoel, dat als naar een gebalanceerd outfit kijkt gecombineerd met zwarte schoenen, je wellicht anders over zwarte schoenen zal oordelen omdat deze je outfit juist verheffen en daardoor dus zwarte schoenen, in deze context, niet saai te noemen zijn.

edit;
dit naar aanleiding van m'n streven eens vaker zwarte schoenen te dragen. Hoewel naar mijn mening bruine schoenen veelzijdiger te dragen zijn.
Laatst bewerkt op: 27 oktober 2010 - 17:08:58 door Pico

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #94 Gepost op: 27 oktober 2010 - 17:15:13
Eens, maar naar mijn mening zijn het in eerder geposte paar uiterst correct, maar saai.

Correct en een beetje saai: dit was ook precies de bedoeling. En nu is er tenminste weer een beetje leven in dit topic. ;)

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #95 Gepost op: 27 oktober 2010 - 17:22:43
Ik was inderdaad iets te voorbarig door mij te concentreren op Grenson. Op pediwear heb ik al enkele alternatieven gezien.

@ Charlie
Eerst keek ik ook naar de wat stijlvollere balmoral boot, maar juist de wat grovere boot vind ik steeds mooier.
Nog een foto voor een impressie

Goede casual combi.

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #96 Gepost op: 27 oktober 2010 - 18:15:49
Ja ziet er goed uit. Heb zelf ook Grensons erg fijne en robuuste schoenen
Be yourself no matter what they say

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Reactie #97 Gepost op: 27 oktober 2010 - 19:32:13
Weinig elegant, maar robuust zien ze er zeker uit!
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Mediaman

• Gast
Reactie #98 Gepost op: 27 oktober 2010 - 20:07:17
Ik zou er voor het weekend best een paar willen hebben; jeans, dikke trui, ruitshirt, prima.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #99 Gepost op: 27 oktober 2010 - 20:29:53
Vind er ook weinig mis mee. [voorspelbaar] Stuk minder lomp robuust dan bijvoorbeeld... Aldens. [voorspelbaar/]

Advocatus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #100 Gepost op: 28 oktober 2010 - 06:00:48
Zit er zelf sterk aan te denken om de Grenson Sharp aan te schaffen voor de wintermaanden. Zijn redelijk geprijsd, best slank en in Tan met een beetje een donkere poetsbehandeling volgens mij erg mooi, zeker onder wat winter fabrics.

Weet iemand iets over de maatverhouding tussen Grenson en C&J? Ik draag mijn C&J's in 7,5, zou ik ook naar een 7,5 op zoek moeten voor de Grensons?

Mediaman

• Gast
Reactie #101 Gepost op: 08 december 2010 - 21:54:14
Er is een webshop geopend: http://www.grenson.co.uk/

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #102 Gepost op: 08 december 2010 - 22:55:30
Mooi merk. Ik heb daar een jaar of 10 geleden de Lancaster van aangeschaft een prachtige full brogue, waar ik gisteren dus mee op mijn snuit gegaan ben
Be yourself no matter what they say

alco

• Bekijk profiel
Reactie #103 Gepost op: 22 mei 2011 - 00:16:47
Is there a place in Amsterdam that sells a good variety of Grenson?

I thought I saw a clothing store with some. (Not Tenue de Nimes or Zwartjes)

Interested in seeing those Sharp or Lewis boots!

MacBert

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #104 Gepost op: 22 mei 2011 - 12:10:58
This question has been asked before, but other than the stores you already mentioned there are (to my knowledge) no other stores in the Netherlands that sell Grenson.
Laatst bewerkt op: 22 mei 2011 - 12:20:07 door MacBert