De man draagt het als een tweede huid en is op het moment vd foto totaal bezig met zijn muziek.
Mooi beeld.
Het beeld is zeker mooi; maar dan vooral door het gezicht en de pose en gelukkig is het jasje imo niet lelijk genoeg om dat te verpesten. Ik denk dat hij gewoon niet zo bezig was met wat ie aanhad, dan krijg je al een relaxter beeld wat betreft kleding en let je er minder op, vooral als zijn expressie zo prominent is. (Ik merk nu pas dat ie een horloge omheeft.) Maar het jasjes op zich, meh.
Dat is waar, maar dat is niet helmaal wat ik bedoelde. Meer iets in de richting van: al neem je het boodschappenlijstje van een "stijlicoon" over, je moet het wel "kunnen" dragen, en die uitstraling is heel wat waard. Zo zijn er wel wat mensen die er heel goed uitzien met een t-shirt en jeans. Maar dan krijg je die discussie of dit een puur stijl forum is of herenkleding voor de ware fijnproever.... 
Natuurlijk, alleen heb ik gewoon niet het idee dat dit jasje er bij wie dan ook natuurlijk uit kán zien. 't Is te gekunsteld om natuurlijk te zijn, te weinig om in zijn gekunsteldheid mooi te zijn. Maar dit is natuurlijk zweverige praat en ook maar mijn mening..
Edit: stijlfout