Auteur Topic: Goedkope zwarte schoenen  (7610 keer gelezen)

Huey

• Gast
Goedkope zwarte schoenen
Reactie #15 Gepost op: 02 oktober 2005 - 22:55:21
Wat verwacht je dan dat er mee gebeurt? Keertje oppoetsen met Saphir en ze zien er weer als nieuw uit hoor ;)

Goed, ik zou ook geen Edward Greens aantrekken, maar van Bommel is toch wel het minimum. Die kunnen héél wat mishandeling aan.

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Goedkope zwarte schoenen
Reactie #16 Gepost op: 02 oktober 2005 - 22:56:53
idd, van liers hebben enorm dik bovenleer (te dik eigenlijk), kunnen echt wel wat hebben :) . En zo'n goodyear gestikte zool laat ook niet zomaar los.
Fashion can be bought. Style one must possess.

Stansfield

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Goedkope zwarte schoenen
Reactie #17 Gepost op: 02 oktober 2005 - 23:00:37
Je kan ook bij dr adams kijken daar hebben ze van het merk dr adams ook altijd wel redelijke schoenen voor weinig.

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Goedkope zwarte schoenen
Reactie #18 Gepost op: 02 oktober 2005 - 23:02:13
ik weet niet echt wat ik kan verwachten, maar ik reken maar op het ergste  :wink:

Ik ga morgen wel even kijken naar van Bommels/van Liers..... hopelijk heeft de bijenkorf nog wat in de aanbieding....
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Huey

• Gast
Goedkope zwarte schoenen
Reactie #19 Gepost op: 02 oktober 2005 - 23:03:05
Citaat van: "Lex"
ik weet niet echt wat ik kan verwachten, maar ik reken maar op het ergste  :wink:

Ik ga morgen wel even kijken naar van Bommels/van Liers..... hopelijk heeft de bijenkorf nog wat in de aanbieding....

Ontgroeningen zijn toch al voorbij? ;)

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Goedkope zwarte schoenen
Reactie #20 Gepost op: 03 oktober 2005 - 01:18:19
Citaat van: "Huey"
Ontgroeningen zijn toch al voorbij? ;)

jazeker :wink: , dit is ook gewoon een gala, alleen de drank is gratis en daarom lijkt het me niet verstandig dure schoenen aan te doen 8)
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Hein

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.dezinvanluxe.nl
Goedkope zwarte schoenen
Reactie #21 Gepost op: 03 oktober 2005 - 10:31:35
Het valt allemaal wel mee. Je hoeft je schoenen echt niet na een gala af te schrijven!
Het schijnt dat Santoni's zelfs redelijk tegen een brabants tent-feest bestand zijn.
ww.dezinvanluxe.nl

Huey

• Gast
Goedkope zwarte schoenen
Reactie #22 Gepost op: 03 oktober 2005 - 10:32:35
Citaat van: "Hein"
Het valt allemaal wel mee. Je hoeft je schoenen echt niet na een gala af te schrijven!
Het schijnt dat Santoni's zelfs redelijk tegen een brabants tent-feest bestand zijn.

Zeer goed zelfs! Schoonmaken en poetsen! Maar Danny heeft andere ervaringen. Hij heeft volgens mij zelfs Santoni's met puistjes gezien.

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Goedkope zwarte schoenen
Reactie #23 Gepost op: 03 oktober 2005 - 11:02:19
Gebruikt Santoni ook al struisvogelleer dan? ;)
Fashion can be bought. Style one must possess.

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Goedkope zwarte schoenen
Reactie #24 Gepost op: 17 oktober 2005 - 21:56:19
Het viel inderdaad erg mee, oude botticelli schoenen gebruikt en afgezien van wat kleine scheurtjes in het leer zien ze er nog prima uit :)

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Goedkope zwarte schoenen
Reactie #25 Gepost op: 17 oktober 2005 - 21:59:57
Gelukkig dan maar :D