Hallo iedereen.
Ik stel mezelf kort even voor. Ik volg het stijlforum al lang maar ben meer een lezer dan iemand die veel post. Omdat ik nu een concrete vraag had heb ik me eindelijk eens geregistreerd. Ik houd vooral van een klassieke kledingstijl en authentieke producten met een goede prijs/kwaliteit. Ik ben nog jong en moet alles nog langs de try-and-error weg leren kennen.
Nu on topic. Ik ben twee jaar geleden overgestapt op MTM-shirts en liet die maken door een populaire "keten" waar ik echter niet (langer) tevreden van ben (noch van de pasvorm die inconsistent is, noch van de kwaliteit van de stoffen) en waar je voor de geleverde kwaliteit te veel dient te betalen.
Ik ben dan gaan uitkijken naar een andere winkel/leverancier en kwam uit bij Mazzarelli. Zeker voor de eerste hemden zou ik via een fysieke winkel willen gaan die de bestelling voor mij kunnen plaatsen en me kunnen adviseren wat de pasvorm betreft. Ik zou dit laten doen bij Crossword in Brussel. Toen ik echter naar de prijs informeerde voor een MTM-hemd van Mazzarelli (lichtblauwe basisstof, oxford) zeiden ze me dat dit rond de 200 euro zou zijn per hemd.
Als ik echter de prijzen zie die sommigen hier rechtstreeks aan Mazzarelli betalen, dan vind ik 200 euro al bij al nog redelijk goedkoop (hoewel dit voor mij persoonlijk het maximum is). Iemand hier schatte de prijs voor een Mazzarelli-hemd zelfs op 300 euro als je via een winkel zou bestellen.
Dus nu vroeg ik me af of hier een adder onder het gras zit? Zou het hier gaan om een goedkopere minder kwalitatieve lijn van Mazzarelli? Of zit ik goed wat kwaliteit sowieso goed bij deze leverancier en is 200 euro voor een basis-oxford de te verwachten prijs?
Hartelijk dank voor jullie hulp!