Auteur Topic: Mazzarelli  (252900 keer gelezen)

Ramone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Mazzarelli
Reactie #570 Gepost op: 11 juni 2013 - 23:09:57
Wacht nu al bijna een week op een (eenvoudige) reactie... Wennen aan die Italiaanse laksheid. Maar er zijn ergere dingen.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #571 Gepost op: 12 juni 2013 - 08:41:56
Bestelling alweer binnen, naar volle tevredenheid.
Communicatie verloopt bij mij prima.

Ramone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #572 Gepost op: 12 juni 2013 - 10:08:15
Kan ik me iets bij voorstellen ;-)

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #573 Gepost op: 12 juni 2013 - 11:19:37
Zou bij nieuwe klanten ook zo moeten zijn.

Tobias

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Mazzarelli
Reactie #574 Gepost op: 12 juni 2013 - 11:22:43
Ze kunnen druk zijn met Pitti voorbereidingen.

Bestelling alweer binnen, naar volle tevredenheid.
Communicatie verloopt bij mij prima.

Foto van de shirts:)

Fleming

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #575 Gepost op: 12 juni 2013 - 14:59:44
Even melden dat ik nog altijd geen reactie heb gekregen op mijn mail van vorige week donderdag, ondanks een herinnering gisteren.

Beginneling83

• Gebruiker
  • Forum Rollade
    • Bekijk profiel
Reactie #576 Gepost op: 12 juni 2013 - 17:26:26
dat is heel raar ik heb maandag iets gevraagd via email en vanmorgen antwoord gekregen.. En ik sta op het punt een eerste bestelling te doen dus ze hebben aan mij ook nog nooit iets verdiend...
Life is not always a matter of holding good cards, but sometimes, playing a poor hand well.

Bill Splates

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Mazzarelli
Reactie #577 Gepost op: 12 juni 2013 - 17:33:31
Volgens mij handelen ze eerst lopende orders af. De eerste keer is er bij mij ook een aantal dagen overheen gegaan, daarna vrijwel altijd dezelfde dag response of anders excuses.

Fleming

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #578 Gepost op: 17 juni 2013 - 16:25:27
Mijn e-mail is nog altijd onbeantwoord, maar vandaag ontving ik via TNT een omslag met stalen. Precies wat ik gevraagd had, overigens. Er was geen begeleidend briefje bij, zodat ik maar weer een mail stuur. Voor ik iets bestel (met een goed passend hemd erbij, van... Finamore), wil ik prijzen kennen.

Ramone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #579 Gepost op: 09 augustus 2013 - 10:28:03
Gister kwam het eerste Mazzarelli-shirt binnen. Ze hebben m'n perfect zittende voorbeeldshirt (suitsupply-madebymarcel) best goed gekopieerd. Het is alleen net iets te krap rond rond de armsgaten/bovenarmen, centimetertje of 1 a 2. Een standaard terugkerend euvel bij mij, neem ik ze niet echt kwalijk (ze dachten waarschijnlijk dat het voorbeeldshirt 'lelijk brede' mouwen had, terwijl ze in werkelijkheid 'net aan' zijn en dus perfect).

Verder is de kwaliteit zoals verwacht, aardig wat handwerkdetails (vooral de mouwaanzet/schouder) en leuke parelmoer knopen (tikkeltje saai misschien) met verplichte hanenpootsteek. De knoopsgaten zijn overduidelijk machinaal, maar dat zat dan ook zo in het 'pakket' dat Monica keurig heeft uitgelegd.

Ik schaal de kwaliteit net een fractie onder Finamore in, en dat komt met name door de (relatief!) 'kartonachtige' manchetten en boord. Dat is gewoon beter bij mijn shirts van Finamore, Borrelli en (vooral) Hilditch & Key (hoewel dat H&K-shirt verder weer oersaai is afgewerkt met amper vastgezette knopen).

Verder niets dan lof hoor, gewoon een degelijk en leuk afgewerkt shirt voor het geld met een perfect model boord (nr. 6). Als het volgende shirt ook 'perfect' wordt qua pasvorm, heb ik mijn vaste adresje voorlopig wel gevonden.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #580 Gepost op: 09 augustus 2013 - 11:11:17
Kun je de dikte en souplesse van de voering (of de vlieseline) niet aangeven?

Ramone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #581 Gepost op: 09 augustus 2013 - 11:15:57
Kun je de dikte en souplesse van de voering (of de vlieseline) niet aangeven?

Geen idee. Met de communicatieskills van Monica (ach, ze is wel sympathiek!) ben ik eigenlijk allang blij dat er een shirt is gekomen in de gewenste stof en met de/het gewenste boord. Met Marcel ging dat toch een flink stukje eenvoudiger.

Heb er nooit aan gedacht om over vlieseline te beginnen. Zelfs knopen, manchet e.d. hebben we het niet over gehad. Ik gokte op 'standaard' en dat is het gelukkig geworden! Het uiterlijk van een shirt kun je wel aan die Italianen overlaten, maar had idd wel iets minder vlieseline verwacht. Misschien 'was' ik het er wel uit, ofzo.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #582 Gepost op: 09 augustus 2013 - 11:17:03
Wordt meestal wel soepeler toch, na een keer of tien wassen.

Ramone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #583 Gepost op: 09 augustus 2013 - 11:18:57
Ja, precies. Maar bij mijn laatste Finamore-shirt (dat ik wel geteld 1 keer heb gedragen, omdat hij iets te krap is gekocht  :roll: ) is het toch allemaal een stuk soepeler. De andere shirts heb ik inderdaad al tig keer gewassen, dus misschien heeft dat ermee te maken.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #584 Gepost op: 09 augustus 2013 - 11:19:28
: )

Zijn ze trouwens geplakt? (Niet dat ze dan niet soepel zouden kunnen zijn/worden.)