In principe in het Engels ja, maar af en toe een beetje warrig en niet helemaal to the point begrijp ik van Bill. Uiteindelijk was de service wel heel goed hoor, maar de meeste ervaringen hier met op afstand bestellen zijn van mensen van wie de maten al bekend zijn, dus ik zeg het maar.
Ik denk dat het het veiligst is wanneer je dezelfde verwachting hebt als bij iedere MTM-aanbieder. Daarmee bedoel ik dat je op zoek gaat naar de ideale fit en dat het even zoeken is naar de mogelijkheden bij het patroon dat ze gebruiken. Zoals gezegd is het voor een eerste hemdje goed gelukt, maar het is nog niet zo uitgekristaliseerd als ik dat bij Vanità nu heb. Dit ondanks dat het in feite gekopieerd is. Daar waarschuwde Alexander me ook al voor, dus het is geen punt. Ieder patroon werkt net weer even anders.
Wat betreft de kwaliteit: die is fenomenaal. Mooie stof (terwijl zelfs ik zelfs nog de 'good quality' heb) en prachtige afwerking. Normaal ben ik niet zo gevoelig voor plooitjes, hanepootjes en handwerk, maar het is wel heel chic allemaal. Mijn vriendin vond de geplooide mouwaanzet niets trouwens, ook al is het de minst prominente uitvoering ervan.
Maar ach, ik houd mijn jasje toch meestal wel aan. Vind het toch wel leuk.
Mijn hemd was trouwens 164 eurie, inclusief verzendkosten van zowel het nieuwe als het voorbeeldhemd. Inbegrepen is handwerk voor de schouders en ik geloof dat ook het boord (lijkt een blindzoomsteek) en het rugpand is meegenomen. De knopen lijken ook met de hand te zijn aangezet, maar dat weet ik niet zeker. Het is in ieder geval een hanepootsteek op stift.