Auteur Topic: DiMarco MTM  (20631 keer gelezen)

NielsK

  • Gebruiker
  • Berichten: 633
    • Bekijk profiel
DiMarco MTM
Reactie #60 Gepost op: 17 november 2015 – 16:08:04
Ik weet het is een hellend vlak, maar waar ik de opmerkingen van Emilio en anderen nog met een beetje humor of vriendelijkheid gebracht vind zijn opmerkingen als onderstaande goedkoop scoren;

Echt, NielsK? Voordat je op Verzenden drukte was dit het beste wat je kon bedenken? Neem het bericht van Dr. Herb anders eens als voorbeeld.
Ach je verwacht toch niet dat we hier met zijn allen voor de zoveelste keer genuanceerd gaan reageren op wιιr zo'n Mtm zaakje wat niet op de SF verwachtingen aansluit
Niemand van SF gaat hier ooit een pakje schrijven
Het is niet onderscheidend, simpel

Brench

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.003
    • Bekijk profiel
DiMarco MTM
Reactie #61 Gepost op: 17 november 2015 – 16:08:27
Marco, ook hier no offence, maar als je die schoenen bekijkt dan lijken stukken binnenleer bij de hak (ben geen kenner) gewoon los te komen. Ook de broguering lijkt totaal niet mooi afgewerkt. Misschien dat Chris of Leone wat beter de (kwaliteits)problemen kan uitleggen.

Ik zou het eerdere advies ter harte nemen om de schoenen te laten varen. Als je jouw foto's (al is het oppervlakkig) met bijvoorbeeld meermin vergelijkt, dan stijgen die laatste echt torenhoog hier bovenuit. Dat moet je niet willen.

DiMarco MTM

  • Gebruiker
  • Berichten: 26
  • Uno stile di vita!
    • Bekijk profiel
DiMarco MTM
Reactie #62 Gepost op: 17 november 2015 – 16:10:44
Of misschien zijn we toch niet helemaal de doelgroep. Wat is je doelgroep, Marco? Waar wil je jezelf positioneren? Wie zijn je grootste concurrenten?

De verfijnde man trek je hier niet mee over de streep, ben ik bang. De beginnende pakdrager misschien wel – da's ook een markt.

We willen voor iedereen wat te bieden hebben. We mikken overigens wel op kwaliteit tegen een zeer nette prijs. Op dit moment proberen we met de pakken een middenweg te kiezen. Niet een uitgesproken doelgroep maar de consument die een kwalitatief goed pak wil. Zowel zakelijk als casual.

Wat betreft de schoenen.............dit is een markt die nog een stuk moeilijker is. Zoals eerder gezegd is er veel mogelijk bij ons. Op dit moment is dit ook niet onze core business maar een bijproduct. De reacties op de schoenen zijn overigens wel zeer positief bij ons in de zaak. Maar dat is ook logisch gezien we hier veel meer kunnen laten zien en uitleggen.

Wij vinden dat alles staat of valt met kwaliteit, persoonlijke aandacht en vooral service.

Bill Splates

  • Moderator
  • Gebruiker
  • Berichten: 7.158
    • Bekijk profiel
DiMarco MTM
Reactie #63 Gepost op: 17 november 2015 – 16:11:58
Ach je verwacht toch niet dat we hier met zijn allen voor de zoveelste keer genuanceerd gaan reageren op wιιr zo'n Mtm-zaakje

Genuanceerd; nee. Fatsoenlijk: ja.

Beginneling83

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.107
  • Forum Rollade
    • Bekijk profiel
DiMarco MTM
Reactie #64 Gepost op: 17 november 2015 – 16:24:35
We willen voor iedereen wat te bieden hebben. We mikken overigens wel op kwaliteit tegen een zeer nette prijs. Op dit moment proberen we met de pakken een middenweg te kiezen. Niet een uitgesproken doelgroep maar de consument die een kwalitatief goed pak wil. Zowel zakelijk als casual.

Wat betreft de schoenen.............dit is een markt die nog een stuk moeilijker is. Zoals eerder gezegd is er veel mogelijk bij ons. Op dit moment is dit ook niet onze core business maar een bijproduct. De reacties op de schoenen zijn overigens wel zeer positief bij ons in de zaak. Maar dat is ook logisch gezien we hier veel meer kunnen laten zien en uitleggen.

Wij vinden dat alles staat of valt met kwaliteit, persoonlijke aandacht en vooral service.

Denk dat ons referentiekader wellicht wat verkleurd is tov het gemiddelde. Heb een opdracht lopn bij een grote verzekeraar, daar zie je te pas en te onpas dit soort type schoenen. Dus blijkbaar is er wel degelijk een markt voor. Uiteindelijk zal het gaat om de omzet en als je die hiermee haalt dan heb ik daar gewoon respect voor of ik het product zelf nu mooi vind of niet.

Verder, trek je van ons ook niet teveel aan. wij vertegenwoordigen misschien een 1% niche van de markt. Een zeer kritische wel maar je hebt jezelf wel meteen aan het meest kritische publiek laten zien en daar heb ik ook respect voor. Want het is lastig als je zelf waarschijnlijk heel enthousiast bent over iets om dan met van die one liners te maken te krijgen.
Life is not always a matter of holding good cards, but sometimes, playing a poor hand well.

DiMarco MTM

  • Gebruiker
  • Berichten: 26
  • Uno stile di vita!
    • Bekijk profiel
DiMarco MTM
Reactie #65 Gepost op: 17 november 2015 – 16:27:13
Verder zijn wij van mening dat je over alles en iedereen wel wat positiefs en negatiefs kan zeggen.

Wat mij opvalt is dat een aantal op het SF direct alles en iedereen veroordelen en andere staan gelukkig open voor nieuw bloed en dragen ook echt hun steentje bij om ons verder op weg te helpen. Het is ook altijd makkelijk om iets af te kraken maar diegene daag ik uit. Zet eens een foto van een paar schoenen of een pak van jezelf op dit topic. Dan help je ons tenminste vooruit en zien wij wat er volgens jullie fout is. Nu zien we een hoop losse flodders waar wij helemaal niets aan hebben.

Wat ik wil zeggen......Kritiek is helemaal niet erg, maar onderbouw het. Wij trekken daar weer lering uit. Er is al veel gezegd waar wij mee aan de gang zijn gegaan en dat ons ook daadwerkelijk aan het denken heeft gezet.

Swann

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.575
    • Bekijk profiel
DiMarco MTM
Reactie #66 Gepost op: 17 november 2015 – 16:28:32
We willen voor iedereen wat te bieden hebben. We mikken overigens wel op kwaliteit tegen een zeer nette prijs. Op dit moment proberen we met de pakken een middenweg te kiezen. Niet een uitgesproken doelgroep maar de consument die een kwalitatief goed pak wil. Zowel zakelijk als casual.

Identiteit zit in uitsluiting. Zei een wijs man ooit eens. Maar ik kan het ook zelf verzonnen hebben. Een waarheid als een koe. Moet je maar eens over nadenken.

Wij vinden dat alles staat of valt met kwaliteit, persoonlijke aandacht en vooral service.

Opposed to...?

Beginneling83

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.107
  • Forum Rollade
    • Bekijk profiel
DiMarco MTM
Reactie #67 Gepost op: 17 november 2015 – 16:34:38

Verder zijn wij van mening dat je over alles en iedereen wel wat positiefs en negatiefs kan zeggen.

Wat mij opvalt is dat een aantal op het SF direct alles en iedereen veroordelen en andere staan gelukkig open voor nieuw bloed en dragen ook echt hun steentje bij om ons verder op weg te helpen. Het is ook altijd makkelijk om iets af te kraken maar diegene daag ik uit. Zet eens een foto van een paar schoenen of een pak van jezelf op dit topic. Dan help je ons tenminste vooruit en zien wij wat er volgens jullie fout is. Nu zien we een hoop losse flodders waar wij helemaal niets aan hebben.

Wat ik wil zeggen......Kritiek is helemaal niet erg, maar onderbouw het. Wij trekken daar weer lering uit. Er is al veel gezegd waar wij mee aan de gang zijn gegaan en dat ons ook daadwerkelijk aan het denken heeft gezet.

Vergelijk je schoenen eens met een van de types die het hier goed doen...


Life is not always a matter of holding good cards, but sometimes, playing a poor hand well.

Stromen

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.879
    • Bekijk profiel
DiMarco MTM
Reactie #68 Gepost op: 17 november 2015 – 16:37:29
We willen voor iedereen wat te bieden hebben. We mikken overigens wel op kwaliteit tegen een zeer nette prijs. Op dit moment proberen we met de pakken een middenweg te kiezen. Niet een uitgesproken doelgroep maar de consument die een kwalitatief goed pak wil. Zowel zakelijk als casual.

Wat betreft de schoenen.............dit is een markt die nog een stuk moeilijker is. Zoals eerder gezegd is er veel mogelijk bij ons. Op dit moment is dit ook niet onze core business maar een bijproduct. De reacties op de schoenen zijn overigens wel zeer positief bij ons in de zaak. Maar dat is ook logisch gezien we hier veel meer kunnen laten zien en uitleggen.

Wij vinden dat alles staat of valt met kwaliteit, persoonlijke aandacht en vooral service.

Je wil wel heel veel. En veel keuze, en kwaliteit, en goede prijs, en pakken, en schoenen, en service, en en en.

Kijk eens om je heen, naar succesvolle concollega's. Wat is hun aanpak? Kleine hint: niet 1 probeert  zoveel facetten te combineren als jij. Met een reden, dit kan gewoonweg niet. En van alles een beetje doen zal moeilijk worden. Want waarin onderscheid je je dan nog?

En al zal je het vaak niet zeggen door de overheersende aanwezigheid van een paar clowns, zuurpruimen en andere nutteloze posters, dit forum heeft als focus kwaliteit. En dat zie ik niet op de foto's eerlijk gezegd.

 

Vriend35

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.358
    • Bekijk profiel
DiMarco MTM
Reactie #69 Gepost op: 17 november 2015 – 17:11:17
Lijkt me interessant als iemand van hier een kijkje gaat nemen volgende week. Iemand dat van plan?

Ik ga er even heen ja. Maja wat ik mooi vind daar denken ook veel mensen anders over  :mrgreen: :mrgreen:

Ik ga wss ook een kijkje nemen mits er niks tussen komt.

patrique

  • Gebruiker
  • Berichten: 723
    • Bekijk profiel
DiMarco MTM
Reactie #70 Gepost op: 17 november 2015 – 17:23:09
Zet eens een foto van een paar schoenen of een pak van jezelf op dit topic. Dan help je ons tenminste vooruit en zien wij wat er volgens jullie fout is. Nu zien we een hoop losse flodders waar wij helemaal niets aan hebben

Dus wij moeten jouw werk doen, bedoel je te zeggen? Had je dit niet zelf kunnen/moeten doen voordat je een zaak opende?
Denk dat als je hier goed beslagen ten ijs komt, dat je dan heel anders ontvangen had geworden.

jordi

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.889
    • Bekijk profiel
DiMarco MTM
Reactie #71 Gepost op: 17 november 2015 – 17:27:48
Citaat
Citaat van: DiMarco MTM op vandaag om 16:27:13
Zet eens een foto van een paar schoenen of een pak van jezelf op dit topic. Dan help je ons tenminste vooruit en zien wij wat er volgens jullie fout is. Nu zien we een hoop losse flodders waar wij helemaal niets aan hebben

ik wil je wel op weg helpen DiMarco, dit is een paar chelsea's van mij. Misschien kan je zelf aan de foto al zien dat het leder van veel betere kwaliteit is. Ik weet niet welke doelgroep jij je op richt.

Een arm mens past bijna alles, een rijke heeft moeilijke maten

carpe diem

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.439
    • Bekijk profiel
DiMarco MTM
Reactie #72 Gepost op: 17 november 2015 – 18:19:32
Dus wij moeten jouw werk doen, bedoel je te zeggen? Had je dit niet zelf kunnen/moeten doen voordat je een zaak opende?
Denk dat als je hier goed beslagen ten ijs komt, dat je dan heel anders ontvangen had geworden.
Kom op gast.
Hij stelt zich redelijk kwetsbaar op. Staat open voor input en verbetering.
Niets anders dan Manneninstijl, al is Carlo net wat slimmer in zijn communicatie op SF en genegeerd hierdoor meer buy-in.

Doelgroep is misschien niet 100% sf fδhig maar ik vind t een plus dat ie blijft posten en reageren op de haantjes
Be yourself no matter what they say

Beginneling83

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.107
  • Forum Rollade
    • Bekijk profiel
DiMarco MTM
Reactie #73 Gepost op: 29 november 2015 – 00:14:02


Aparte schoenen op de website.
Life is not always a matter of holding good cards, but sometimes, playing a poor hand well.

Leone

  • Gebruiker
  • Berichten: 11.012
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
DiMarco MTM
Reactie #74 Gepost op: 29 november 2015 – 15:13:43
 :shock:
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“