Auteur Topic: SHOEPASSION  (10278 keer gelezen)

guest45

  • Gast
SHOEPASSION
Gepost op: 20 juli 2015 – 13:08:35

Bakkerrr

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.064
    • Bekijk profiel
SHOEPASSION
Reactie #1 Gepost op: 20 juli 2015 – 18:57:05
Ziet er aardig uit, maar wat meer info volgt nog?

guest45

  • Gast
SHOEPASSION
Reactie #2 Gepost op: 20 juli 2015 – 20:34:31
Ik kreeg slechts het verzoek om het topic te openen voor ons nieuwe lid. Ik vermoed dat hij/zij spoedig van zich zal laten horen.

SHOEPASSION

  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
SHOEPASSION
Reactie #3 Gepost op: 21 juli 2015 – 13:20:47
SHOEPASSION.com – dat is passie voor herenschoenen! ‘The Berlin Shoe Brand’ heet alle gentlemen welkom die houden van hoogwaardige, Goodyear genaaide leren schoenen. Voortaan kunt u hier terecht voor vragen over onze schoenen, nieuwe modellen, tips en suggesties, vragen over de juiste combinatie van een model met kleding etc. Onze schoenen zijn sinds een paar weken ook verkrijgbaar op onze Nederlandstalige website http://www.shoepassion.nl



Laten we ons even voorstellen. SHOEPASSION.com werd in 2008 opgericht in Berlijn door twee schoenenfans. Hun idee: hoogwaardige Goodyear schoenen met geraffineerde designs aanbieden tegen faire prijzen en zo meehelpen aan de renaissance van goede stijl. Onze schoenen worden in Berlijn ontworpen en in Spanje door vakkundige ambachtslieden met de hand vervaardigd.  De focus ligt op klassieke modellen zoals oxford en derby, die we ook met extravagante designs en van exotische leersoorten (krokodillenleer, struisvogelleer, hagedissenleer…) aanbieden. Elke schoen is het resultaat van gemiddeld 210 arbeidsstappen, die stuk voor stuk uitgevoerd worden door echte meesters in hun vak.



In 2009 ging onze website online en een paar uur later was het eerste paar schoenen verkocht. In de loop der jaren kwamen er alsmaar meer klanten uit het buitenland bij, zodat SHOEPASSION.com nu ook een internationale website en websites voor verschillende Europese landen heeft. Ook onze schoencollectie werd steeds uitgebreid (intussen meer dan 250 modellen) en later kwamen er ook zomerschoenen bij (onze ‘Italian line’) en producten voor passief (schoenlepels, schoenspanners) en actief (crèmes, schoenborstels…) schoenonderhoud. En om uw elegante outfit compleet te maken, vindt u bij ons inmiddels ook eersteklas sokken, leren handschoenen en riemen in precies hetzelfde leer dan onze schoenen.



Onze kleine showroom in Berlijn was al snel te klein en daarom openden we in december 2012 onze eerste offline store in de historische Ackerhallen in het hartje van Berlijn. Die winkel werd zo’n succes dat we intussen nog stores in Hamburg en München hebben geopend. Tegen de herfst van 2015 zullen we ook in Frankfurt vertegenwoordigd zijn. En na Duitsland is de rest van Europa aan de beurt.



Omdat we onze schoenen online aanbieden en onder onze eigen merknaam verkopen, sparen we geld en daarvan profiteren onze klanten. SHOEPASSION.com werd trouwens met eigen financiële middelen opgericht en zonder bootstrapping. Daarom werden we door het Duitse tijdschrift Der Handel ook al het ‘anti-Zalando’ genoemd.

De informatie op onze website is uniek: u kunt bij ons alles lezen over de geschiedenis van klassieke schoenmodellen, onze maakwijze, de herkomst en verwerking van het leer… Voor ons zijn schoenen veel meer dan functionele gebruiksvoorwerpen – voor ons zijn het kunstobjecten.

Ik wens u alvast veel draagplezier!

Wendy van SHOEPASSION.com
Laatst bewerkt op: 21 juli 2015 – 16:30:16 door SHOEPASSION

Leone

  • Gebruiker
  • Berichten: 11.012
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
SHOEPASSION
Reactie #4 Gepost op: 21 juli 2015 – 14:29:04
Deze Wendy weet van wanten.............. 8)

De goede link voor de Nederlandstalige site moet m.i. echter zijn:

http://www.shoepassion.nl/?

Ziet er zeker niet onaardig uit voor deze prijs (inclusief minstens 2x over de kop volgens Emilio?)  :)

Wel vind ik zo'n open channel altijd wat 'budget'-achtig aandoen.  :/
Laatst bewerkt op: 21 juli 2015 – 14:36:50 door Leone
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.931
    • Bekijk profiel
SHOEPASSION
Reactie #5 Gepost op: 21 juli 2015 – 15:15:05
Dat vind jij altijd ja.

Beginneling83

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.107
  • Forum Rollade
    • Bekijk profiel
SHOEPASSION
Reactie #6 Gepost op: 21 juli 2015 – 15:33:22
Ik vind het een leuke site.

Verder lijken me de prijzen me zeer vriendelijk. Leuk een nieuwkomer te zien. Veel succes!
Life is not always a matter of holding good cards, but sometimes, playing a poor hand well.

Leone

  • Gebruiker
  • Berichten: 11.012
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
SHOEPASSION
Reactie #7 Gepost op: 21 juli 2015 – 15:35:59
Dat vind jij altijd ja.

Dat heb je dan goed onthouden C.   ;D

Is voor mij toch een beetje synoniem voor de onderkant van de betere schoenenmerk markt, zie b.v. Santoni; daar is de onderste lijn open channel, de lijnen erboven niet.  :/
Laatst bewerkt op: 21 juli 2015 – 15:40:02 door Leone
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.931
    • Bekijk profiel
SHOEPASSION
Reactie #8 Gepost op: 21 juli 2015 – 15:48:26
Dat had ik in de laatste fase van Alzheimer nog onthouden.

Leone

  • Gebruiker
  • Berichten: 11.012
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
SHOEPASSION
Reactie #9 Gepost op: 21 juli 2015 – 15:53:15
Goed van je.  :thumbsup:
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

SHOEPASSION

  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
SHOEPASSION
Reactie #10 Gepost op: 24 juli 2015 – 11:39:15
Hallo beste schoenenfans,

Hieronder vinden jullie enkele modellen uit onze verschillende collecties:

De cognackleurige full-brogue oxford bij onze nette herenschoenen:

http://www.shoepassion.nl/nette-schoenen/no-565.html


De opvallende spectator uit onze extravagante collectie:

http://www.shoepassion.nl/extravagante-schoenen/no-380.html

De fascinerende, tweekleurige oxford met struisvogelleer uit onze collectie exotisch leer:

http://www.shoepassion.nl/exotisch-schoenen/no-438.html

De nubuck bootschoenen met tweekleurige veters uit onze zomerse 'Italian line':

http://www.shoepassion.nl/bootschoenen-heren/no-54-mb.html/

We breiden onze collectie steeds uit, tips of suggesties voor nieuwe modellen zijn altijd welkom!

Prettig weekend,

Wendy

SHOEPASSION

  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
SHOEPASSION - nieuwe winkel!
Reactie #11 Gepost op: 05 augustus 2015 – 22:07:01
Na Berlijn, München en Hamburg is nu ook de stad Frankfurt de trotse bezitter van een SHOEPASSION-winkel!
Ons nieuwe adres in Frankfurt: Friedensstr. 7, 60311 Frankfurt am Main.


En na Duitsland is natuurlijk de rest van Europa aan de beurt. Daarom een vraagje aan alle schoenenfans hier in het forum: in welke Nederlandse stad zouden jullie graag een SHOEPASSION-winkel zien?

Velponi

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.361
    • Bekijk profiel
SHOEPASSION
Reactie #12 Gepost op: 05 augustus 2015 – 22:12:14
En na Duitsland is natuurlijk de rest van Europa aan de beurt.

Waarom niet, ehh, de hele wereld?

Honk

  • Gebruiker
  • Berichten: 160
    • Bekijk profiel
SHOEPASSION
Reactie #13 Gepost op: 05 augustus 2015 – 22:13:39
Waarom niet, ehh, de hele wereld?

 :mrgreen:

guest45

  • Gast
SHOEPASSION
Reactie #14 Gepost op: 05 augustus 2015 – 22:15:48
Voor Rusland zou ik iig wachten tot het voorjaar.

On-
Amsterdam lijkt me het meest logisch?