Auteur Topic: [ Webwinkel ] Time for Moda  (444455 keer gelezen)

TFM

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.344
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #660 Gepost op: 07 augustus 2017 – 15:57:55
Trialshirt van Donnanna is binnen, handwerk en afwerking is subliem. De fit is wel erg getailleerd (borsthaarfit), zie hieronder een foto van het trialshirt. Er moet dus nog het een en ander worden gesleuteld aan de fit, zo is de schoudernaad-schoudernaad 44.5cm, mouwlengte 67cm en BOC 77.5cm (voor een maat 39). Ik krijg mijn armen niet verder gebogen dan de houding op onderstaande foto.. Mouwlengte is voor mij iets te lang, maar ben dan ook korter dan velen van jullie. Wellicht ook fijn om een shirtmerk te hebben met iets langere mouwen dan Barba Napoli en Cordone1956.


Laatst bewerkt op: 07 augustus 2017 – 16:00:38 door TFM

wolf

  • Gebruiker
  • Berichten: 15.310
    • Bekijk profiel
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #661 Gepost op: 07 augustus 2017 – 16:19:58
Heee. Zu strack.
live and let die

wolf

  • Gebruiker
  • Berichten: 15.310
    • Bekijk profiel
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #662 Gepost op: 07 augustus 2017 – 16:20:23
Ze zijn gek de Donna's
live and let die

martijnv

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.057
    • Bekijk profiel
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #663 Gepost op: 07 augustus 2017 – 16:26:52
Boord ziet er ook niet zo mooi uit. beetje scherp, niet mooi rollend. Kan dat?

TFM

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.344
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #664 Gepost op: 07 augustus 2017 – 16:37:09
Boord ziet er ook niet zo mooi uit. beetje scherp, niet mooi rollend. Kan dat?

Klopt is een aparte boord, shirt is ook puur een trialshirt. Ik ga uiteraard geen shirts bestellen met zo'n boord.

TFM

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.344
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #665 Gepost op: 09 augustus 2017 – 20:38:03
Goedenavond heren,

Vandaag heb ik het Artigiani shirt ontvangen. Het overtreft mijn verwachtingen; prachtig shirt en erg mooi afgewerkt (zie bijvoorbeeld de knoopsgaten en boord). Na het zien en passen van dit shirt, ben ik van plan om meer shirts te gaan inkopen bij Artigiani dan ik vooraf in gedachten had.  De fit is voor mij prima, maar wil wel dat ze de commerciλle shirts een paar centimeter langer gaan maken.

Zie hieronder wat foto's:















Stoffen, motieven, boorden etc. ga ik eind augustus in Napels bekijken en dan pas selecteren.

Hoe vinden jullie het eruitzien?

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #666 Gepost op: 09 augustus 2017 – 20:59:30
Heel fraai. Mooier dan DonnaAnna, vind je? Lijkt mij van wel, maar van DA geen detailfoto's gezien natuurlijk.
This, madame, is Versailles.

TFM

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.344
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #667 Gepost op: 09 augustus 2017 – 21:20:16
Rogier,

Vind het trial shirt van Artigiani mij beter passen, komt denk ik vooral omdat er net iets meer ruimte is bij de armen. In principe is dat iets wat met overleg aangepast kan worden. Verder als ik alles vergelijk, zou ik haast denken dat ze door dezelfde kleermakers zijn gemaakt. Zie de foto's en oordeel zelf.












Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #668 Gepost op: 09 augustus 2017 – 21:27:13
Schouderaanzet van Artigiani vind ik mooier.
This, madame, is Versailles.

lorenzo

  • Gebruiker
  • Berichten: 488
    • Bekijk profiel
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #669 Gepost op: 09 augustus 2017 – 22:04:34
Bij Donnanna op de website staan die buttondown shirts in de webshop voor 89 euro. Deze zullen dan wel volledig machinaal gemaakt zijn, maar het blijven shirts die gemaakt zijn van een mooie stof met een fatsoenlijke boord (op de foto).
Ga jij deze ook verkopen tegen die prijs? Ik heb daar namelijk best interesse in. Voor een shirt van 200+ euro ga ik liever naar een echte winkel of mazzareli mtm, maar die machinaal gemaakte shirts tegen die prijs zijn mooi voor dagelijks gebruik.

https://www.sartorianapoletanasrl.it/home/71-tessuto-16511-100-cotone-royal-oxford.html

TFM

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.344
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #670 Gepost op: 09 augustus 2017 – 22:53:20
Bij Donnanna op de website staan die buttondown shirts in de webshop voor 89 euro. Deze zullen dan wel volledig machinaal gemaakt zijn, maar het blijven shirts die gemaakt zijn van een mooie stof met een fatsoenlijke boord (op de foto).
Ga jij deze ook verkopen tegen die prijs? Ik heb daar namelijk best interesse in. Voor een shirt van 200+ euro ga ik liever naar een echte winkel of mazzareli mtm, maar die machinaal gemaakte shirts tegen die prijs zijn mooi voor dagelijks gebruik.

https://www.sartorianapoletanasrl.it/home/71-tessuto-16511-100-cotone-royal-oxford.html

Hi Lorenzo,

Ik ga bewust geen full confectie shirts van Donnanna verkopen. Merk namelijk dat steeds meer klanten juist handwerk willen zien in shirts en dit ook online best willen kopen. Ik betwijfel ook of de informatie op de website klopt (particuliere of zakelijke prijzen) en of dat de website is bijgewerkt. Mocht je het via die website bestellen (weet niet zeker of het van Donnanna zelf is, ik heb de voorbeeld foto's er wel van), wil je ons dan ook op de hoogte brengen over het wel of niet leveren van je bestelde shirt en de hoeveelheid handwerk?

Een shirt van Donnanna met 8 stappen handwerk gaat inderdaad boven de 200 euro kosten, Artigiani wel iets minder.

Heb het adres op de website ook even gecheckt, is niet echt in de buurt van Napels moet ik zeggen.
Laatst bewerkt op: 09 augustus 2017 – 23:00:04 door TFM

TFM

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.344
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #671 Gepost op: 11 augustus 2017 – 17:44:17
Komende week verwacht ik een lading nieuwe dassen van Cordone1956, voornamelijk sevenfold. De volgende dassen zijn allemaal sevenfold. Mocht je een of meerdere dassen alvast willen laten reserveren, is dat mogelijk. Dit zijn uiteraard niet alle dassen, maar een greep uit hetgeen wat geleverd gaat worden.




















TFM

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.344
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #672 Gepost op: 11 augustus 2017 – 17:48:08
Foto 1, nummer 2 en 3

Foto 10, nummer 3

Zijn inmiddels gereserveerd. Weet niet of ze dubbel worden geleverd, mocht dat zo zijn, dan krijgt de eerstvolgende die daar belangstelling in heeft uiteraard voorrang.

Orno

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.035
    • Bekijk profiel
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #673 Gepost op: 12 augustus 2017 – 10:42:48
wat kosten ze
en hoe breed zijn ze
Laatst bewerkt op: 12 augustus 2017 – 10:47:45 door Orno
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

TFM

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.344
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #674 Gepost op: 12 augustus 2017 – 11:09:13
Hi Orno,

De breedte van deze dassen is 8cm. SF prijs 75 euro (straks op de website 89-99 euro).