Auteur Topic: [ Webwinkel ] Time for Moda  (496358 keer gelezen)

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #255 Gepost op: 29 januari 2016 - 10:18:54
Indeed, very nice shoes :)

BTW, heb gisteren weer een levering binnen. Helaas heeft een schoen passporen (lijntjes) op het voorblad, zool is nog onbeschadigd. Betreft double monks van Sutor Mantellassi maat 41 met Goodyear zool. Mocht ik hier er iemand blij mee kunnen maken; prijs is 200 euro inclusief verzendkosten. Zie foto's:

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #256 Gepost op: 30 januari 2016 - 12:12:13
Heren, de collectie is aangevuld met nog 50 Luigi Borrelli dassen (waaronder linnen, zijde en linnen, katoen, en zijde) en nog wat Sutor Mantellassi schoenen. Hierbij alvast een impressie:

Dit weekend SF korting 10%, code; SFactie

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #257 Gepost op: 30 januari 2016 - 12:17:10
Mooie dassen !

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #258 Gepost op: 30 januari 2016 - 12:37:40
Mooie dassen !

Dank Vortex, vind persoonlijk de eerste en laatste erg mooi, laatste is gemaakt van 100% linnen. Blauwe das met pied de poule motief is er ook in het donkergroen, maar die staat nog niet op de website.

Mocht er vragen zijn, verneem ik die graag.

lorenzo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #259 Gepost op: 31 januari 2016 - 16:05:11
@TFM

In de beschrijving bij de Barba shirts (black label) staat dat er
handgemaakte details zijn. Welke details zijn dat?

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #260 Gepost op: 31 januari 2016 - 17:57:03
@TFM

In de beschrijving bij de Barba shirts (black label) staat dat er
handgemaakte details zijn. Welke details zijn dat?

Handgestikte mouwen en met de hand gezette knopen. Verder ook gusset met de hand gezet. De Gold Label variant heeft meer handgemaakte details (+boord, schouders, knoopsgaten).

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #261 Gepost op: 04 februari 2016 - 15:21:13
Mannen,

In het afgelopen jaar is er met grote regelmaat aankopen gedaan door SF'ers. Nu ben ik benieuwd of er forumgenoten zijn die hun ervaringen willen delen. Mij gaat het met name om leden die Luigi Borrelli dassen, Barba Napoli shirts of Cordone1956 shirts hebben afgenomen. Ik wil deze ervaringen in een blog op de website plaatsen.

Het liefst graag de bevindingen in een vloeiende tekst met ongeveer 5-10 zinnen (mag ook meer). Kan indien gewenst anoniem op de website worden geplaatst. Forumgenoten die hun bijdrage willen leveren, worden beloond met een speciale kortingsactie.

Verdere info via PM.

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #262 Gepost op: 06 februari 2016 - 12:14:39
Nogmaals bedankt heren voor jullie bijdrage!

"Inmiddels heb ik meerdere Black Label en Gold Label Barba Napoli shirts besteld bij Time for Moda.

De Barba Napoli shirts zijn mooi afgewerkt en kwalitatief goed. Mooie stoffen, goede boorden en manchetten, en mooie dikke parelmoeren knopen (aan de binnenkant van de shirts wordt altijd een extra knoop meegeleverd). De baleinen zijn uitneembaar (voor een wasbeurt). De pasvorm van de Barba Napoli shirts is zeer goed, vooral voor RTW shirts. Het zijn slim fit shirts, i.e. de shirts vallen mooi getailleerd, mede door de taillenaden aan de achterkant. Ook de lengte van de shirts en de mouwen is goed. De shirts worden geleverd in een mooie kartonnen doos.

Qua pasvorm is er geen verschil tussen de Barba Napoli Black Label en Gold Label shirts. Ook in de gebruikte materialen ervaar ik niet een (beduidend) verschil. Het verschil is echter duidelijk te zien aan de binnenkant van de shirts. Bij de Gold Label shirts is duidelijk te zien dat de boorden en de mouwen met de hand genaaid zijn (vs. machinaal bij de Black Label shirts).

Kortom, ik kan de Barba shirts zeker aanbevelen. De prijs/kwaliteit verhouding van deze shirts is gewoon goed. TIme for Moda is de beste plek in Nederland om deze shirts online te bestellen. De prijzen zijn scherp en de levering is snel. Daarnaast is Time for Moda een betrouwbaar webwinkel met een goede service. Caner reageert altijd snel en adequaat op mails."

--------------------------------------

"Na twee Barba Black Label shirts te hebben ontvangen, kan ik niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben met zowel de shirts als met Time for Moda. Ik heb een wit en een lichtblauw shirt besteld in een prachtige oxford weving met dikke parelmoer knopen. De shirts zijn kwalitatief erg goed afgewerkt en zien er na een aantal wasbeurten nog uit als nieuw. Ik ben ook erg blij dat de shirts niet krimpen in de was en dat de slim-fit pasvorm goed behouden blijft. Het boord valt mooi onder de revers van mijn jasjes, zowel met das als zonder, heel belangrijk. In verhouding tot RTW shirts van Finamore waarmee ik ervaring heb, vind ik Barba zelfs een betere pasvorm hebben. De snelle levertijd heeft er, tot slot, voor gezorgd dat ik zelfs voor kerstmis mijn bestelling binnen twee dagen in huis had. Niets dan lof voor Time for Moda."

--------------------------------------

"Een jaar geleden heb ik besloten om mijn kledingkast flink uit te breiden met kwalitatieve Italiaanse kleding. Aangezien deze voorliefde voor Napolitaanse handgemaakte kleding nogal een dure hobby bleek te zijn ben ik terecht gekomen bij Time for Moda.
Na veel overhemd merken uitgeprobeerd te hebben kwam ik er achter dat Barba Napoli overhemden de beste fit hebben voor mij.
Ze vallen erg slank zijn mooi afgewerkt en de stof is van hoogwaardige kwaliteit! Probleem is dat in de winkel dit soort overhemden al snel rond de 200 á 300 euro kosten.
Bij Time for Moda kan ik voor ongeveer de helft van de prijs dezelfde shirts vinden. De Luigi Borrelli dassen ben ik  ook zeer over te spreken. Sinds ik deze dassen in mijn collectie heb knoop ik geen andere dassen meer!
Buiten het feit dat Time for Moda de scherpste prijzen heeft, gaat dit zeker niet ten koste van de service! Altijd goede adviezen en waar nodig perfecte nazorg!"

---------------------------------------

“I own the black cap toe, and the brown wingtip of Paolo Scafora. Although they are crazily affordable on the site here, I treasure these shoes for the rarity they are. I wear them to special occasions only, when the stakes are high (job interviews and international conferences) and you want to outclass your competition. As someone who’s worn Santoni’s for years, Paolo Scafora’s are a definite step up in every regard: comfort level, fit, and appearance. You trade that for an extremely conservative design that requires the proper suit to complement (shoes in turn will elevate the silhouette and gait elegance that comes with your suit). At the price point of two good dress shirts, this is a fine investment that'll last many years if properly taken care of (Saphir's Renovateur etc.). A cornerstone in a gentleman's wardrobe. - Word of caution: sizing is odd. I’m usually a 42 but got mine in 7.5 after some trial and error.”

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #263 Gepost op: 14 februari 2016 - 13:52:11
Mannen, Cordone1956 heeft weer prachtige shirts. Daar wil ik dan ook graag wat van inkopen. Nu is mij de vraag of er interesse is in onderstaande shirts (slim fit) van Cordone1956, kosten bij hem op de website 159, SF prijs 125 euro. Bij interesse verneem ik graag welke kleur en maat (mag ook per PM). Stof is van Thomas Mason.

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #264 Gepost op: 16 februari 2016 - 14:51:14
Als je twee van de hierboven getoonde shirts mocht uitkiezen, welke zou het worden?

Vriend35

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #265 Gepost op: 16 februari 2016 - 14:53:08
Als je twee van de hierboven getoonde shirts mocht uitkiezen, welke zou het worden?

1e & 2e

Mark.Huizen

• Gebruiker
  • Usus magister est optimus
    • Bekijk profiel
Reactie #266 Gepost op: 16 februari 2016 - 14:58:42
The true sign of intelligence is not knowledge but imagination.

Mark.Huizen

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #267 Gepost op: 16 februari 2016 - 14:59:43
Ik wil shirt nr 1 wel in maat 41 bestellen.

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #268 Gepost op: 16 februari 2016 - 15:14:24
Ik wil shirt nr 1 wel in maat 41 bestellen.

:thumbsup: staat genoteerd Mark.Huizen

Mark.Huizen

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #269 Gepost op: 16 februari 2016 - 15:28:19
:thumbsup: staat genoteerd Mark.Huizen

Top! Enig zicht op levertijden?