Auteur Topic: [ Webwinkel ] Time for Moda  (496382 keer gelezen)

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Re: [ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #2205 Gepost op: 09 juni 2020 - 15:15:02
Broeken (46 t/m 52), colberts (alleen 52 en 54) en shirts (38-40-42-44) van Cordone1956 zijn binnen. Het fotograferen van de broeken laat nog even op zich wachten, daar heb ik eerst een model voor nodig. Jasjes komen ook niet op de website, heb daar vast wel klanten voor (wie het eerst komt wie het eerst maalt). Geďnteresseerden zijn welkom om ze op locatie alvast te bekijken, of ik stuur wat foto's.

De shirts mogen tegen een SF prijs worden overgenomen; 99 euro shipped. Beide in bovengenoemde vier maten beschikbaar. Slim fit.

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #2206 Gepost op: 09 juni 2020 - 15:20:04
Begint lekker; lichte ruit in maat 40 verkocht.

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #2207 Gepost op: 09 juni 2020 - 17:44:22
Donkerblauwe 42 ook verkocht.

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #2208 Gepost op: 10 juni 2020 - 18:17:13
Even een update; ga mogelijk over twee weken met een busje naar Italië om wat orders op te halen. Stille Latino 300 paar broeken/jeans, 200 knitwear, 100 shirts, 50 pakken/colberts en Ducal 255 paar schoenen.

Verder met Enzo Bonafe aan het kijken voor een samenwerking, dus wellicht komt daar binnenkort nog een pre-order voor. Ik krijg binnenkort de modellen etc. te zien. Uiteraard zijn er op het internet genoeg foto's van Enzo Bonafe schoenen te vinden. Mocht je een model erg mooi vinden, zie ik graag een foto tegemoet, mag hieronder.

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Reactie #2209 Gepost op: 10 juni 2020 - 18:38:56
Dat is een redelijk volle bus; Enzo Bonafe is een prachtig merk met echte handmade schoenen voor een scherpe prijs.  8)

Ik ben benieuwd hoe de samenwerking er uit gaat zien, mede omdat Meyer Amsterdam hier mee gestopt is en er verder geen dealers in Nederland zijn meen ik me te herinneren.  :thumbsup:
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #2210 Gepost op: 10 juni 2020 - 18:50:47
Dat klopt Leone, maar Meyers is er (helaas) ook helemaal mee gestopt. Er is ook geen andere schoenenzaak die het merk in Nederland voert. Heb zelf ook genoeg positieve ervaringen met de schoenen van Enzo Bonafe. Ik kijk dan ook uit naar de samenwerking.

Leone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2211 Gepost op: 11 juni 2020 - 09:12:15
Mijn eerste Enzo Bonafe boots (button boots zwart glad leer/peccary schacht plus derby bruin glad leer/loden sučde schacht) aangeschaft bij Skoaktiebolaget (hebben een heel fijn {G}MTO programma) de volgende 3 paar bij Tott's (button boots bruin en zwart glad/sučde plus een paar bruin sučde chukka's) en het laatste paar button boots in denim/glad leer bruin bij jou dus.  8)

Erg lekker schoeisel heeft Enzo Bonafe en doet niet veel onder voor EG e.d.  :thumbsup:
„Style is very personal.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #2212 Gepost op: 15 juni 2020 - 10:39:40
Heren morning, heb hier nieuwe jasjes liggen van Cordone1956; de blauwe nog in 52 en 54 en het solaro jasje nog in 54.

SF prijs 350 per jasje shipped.  op=op :)

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #2213 Gepost op: 21 juni 2020 - 21:19:42
Heren morgen vertrekken wij met een busje voor een paar dagen naar Italië. Bestellingen geplaatst vanaf zondagavond tot terugkomst zullen pas vrijdag worden afgehandeld. Bestemmingen; Florence, Napoli en Bologna.

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #2214 Gepost op: 30 juni 2020 - 15:45:05
Heren, zoals jullie weten ben ik onlangs (vorige week maandagochtend) afgereisd naar Italië (totaal 3900km). Donderdagnacht ben ik teruggekeerd met een verlengde MB Vito busje vol met schoenen van Ducal Firenze, pakken, jasjes, truien (enkel wol, cashmere of wol/cashmere blend), shirts en broeken van Stile Latino. Heb wel een paar dagen nodig om te herstellen, alleen nog niet aan toegekomen..

Ben geweest bij Ducal Firenze, hun showroom bekeken en kennisgemaakt met de godfather. Overnachting in Hotel Grifone Firenze (geen aanrader). Vervolgens naar Napoli om daar te dineren met vrienden. Verblijf was in Caracciolo Rooftop & Suites, zeer aangenaam. Geleende busje (toen halfvol met Ducal schoenen) had ik achtergelaten bij een beveiligde parkeergarage. De volgende ochtend toen ik het busje kwam ophalen kreeg ik de sleutels en zag ik een lelijke deuk en kras op het busje. Dus vroeg ik wat is er hier gebeurd? Die gast bij de garage haalde zijn schouders omhoog zo van ik weet van niks. Dus ik ging even met mijn vinger over het busje heen en liet hem zien dat het een nieuwe schade is en het daar is gebeurd. Maarja die clown kon geen Engels dus maar de hoteleigenaar gebeld (die had mij namelijk verwezen naar die garage). Hij kwam en heeft mij letterlijk 2 uur staan assisteren (thanks to Booking denk ik dan, bang voor negatief feedback, al helemaal in deze tijd). Ze wilden het contant afhandelen of repareren (zou 2 dagen duren), maarja heb een borg van 1500 liggen bij de verhuurmaatschappij waar ik naar kan fluiten als ik de auto in die staat terugbreng zonder een schadeformulier te hebben ingevuld, dus toch maar op aangedrongen om een schadeformulier in te vullen. Uiteindelijk met behulp van een vriend van mij hun zover gekregen en de schadeformulier ingevuld, blijkt de eigenaar van die garage een auto te rijden met een Bulgaars kenteken.. Shit happens.. Benieuwd hoe het wordt opgepakt door de verzekeringsmaatschappij van het verhuurbedrijf. Direct vanaf de garage naar Stile Latino gegaan en was zeer onder de indruk (iedereen was gewoon aan het werk, ook Vicenzo Attolini). Foto's van Stile Latino deel ik niet, dat hebben we zo afgesproken.

Op de terugreis overnacht in hotel Savoia en gegeten in hun restaurant, kan zeggen dat het een top hotel en restaurant is. Vervolgens nog even "snel" (2.5 uur) langs Enzo Bonafe, erg onder de indruk, vooral ook omdat Enzo Bonafe (85 jaar oud) zelf nog dagelijks aan het werk is (hij is het leer aan het snijden op de foto hieronder). Heb alvast nagedacht over een order en dan ook een eerste selectie gemaakt.

Het viel mij op dat vooral in Napoli het leven weer normaal leek te zijn, de kust was zowel overdag als in de avond redelijk druk, restaurants waren vol (bediening draagt maskers). Bij de restaurants en de fabrieken werd eerst de temperatuur gemeten alvorens de toegang werd verleend.

Hieronder wat foto's van de trip.

Leone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2215 Gepost op: 30 juni 2020 - 15:53:39
Jammer van de bus, maar wel een mooie ervaring rijker bij de schoenenjongens; zo te zien heb je ook van de nodige rust en lekkernijen kunnen genieten.  :thumbsup:
„Style is very personal.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Pluto

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2216 Gepost op: 30 juni 2020 - 16:08:59
Leuk Caner om de reiservaring te delen! kun je zeker ook gebruiken op je website. voegt veel toe aan de beleving voor kopers

Capua

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2217 Gepost op: 30 juni 2020 - 16:37:29
Leuk om te lezen en zien! Riva Lofts in Florence mijn tip voor een volgend bezoek

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2218 Gepost op: 30 juni 2020 - 16:41:19
Leuk verslag.

martijnv

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2219 Gepost op: 30 juni 2020 - 17:07:05
Leuk Caner.